לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בצפון

אחת היתרונות שקיימים עבור ישראלים שגרים באזור הגליל, הגולן, הכנרת, הגלבוע, הכרמל או בכל אזור אחר בצפון ישראל הוא לשבת בסלון הבית ולשטוף את העיניים מהמרחבים, השטחים הפתוחים והאוויר שנכנס הביתה דרך החלונות.
עם זאת, יש לקחת בחשבון שלאוויר פתוח ולעתים רוח חזקה שחודרת אלינו הביתה יש השלכות של אבק ולכלוך שנכנסים הביתה ונדבקים לספות בסלון שלנו.
עוד יש לקחת בחשבון שרבים מתושבי הצפון מגדלים בעלי חיים בביתם, שגם הם מהווים גורם משמעותי באופן שבו הספות שלנו מוכתמות בהפרשות וריחות לא נעימים, שיער או פרווה שנושרים, וכמובן אנחנו וילדינו שאוכלים על הספה, שותים על הספה, נרדמים ולפעמים מריירים ואף מזיעים עליה.
כל אלו הם גורמים שמשפיעים על ניקיון הספה, תחושת הרעננות שלה ומידת ההנאה שלנו בהתאם למצב הניקיון וההייגינה של הספה.

ניקוי ספות בצפון – למה זה חשוב?

יש מספר סיבות בגללן חשוב לוודא שהספות שלנו תהיינה נקיות. הראשונה היא שלא כיף לשבת על ספה מלוכלכת, מלאה בכתמים ודביקה, או מדיפה ריח והפרשות לא נעימות. המצב הזה לא נעים לנו, לילדינו וגם לא לחברים או משפחה שרבים מהישראלים ובמיוחד בצפון הארץ אוהבים לארח בביתם בסלון.

השנייה היא כלכלית – בשנים האחרונות טווח המחירים של ספות גדל משמעותית ומחיר של מערכת ישיבה יכול להגיע לעשרות אלפי שקלים. לכן כדאי לוודא שאנחנו דואגים לניקיון הספה ומאריכים את חייה כדי לשמור על הכסף שלנו ולא להיגרר להוצאות מיותרות, לטרטור שיגרום לנו נסיעות והתלבטויות רבות באיזה ספה לבחור, שזלונג או ספת 2+3, ספת בד או עור, להתלבט שוב איזה צבעים והאם הכריות מחוברות או מנותקות מהספות ועוד.

הסיבה השלישית היא בריאותית – כאשר ספה מתלכלכת או נרטבת מכתמים, האבק והנוזלים חודרים לעומק הספה. שם יכולים להיווצר בקטריות וחיידקים. תנאים אלה יכולים לגרום לנו להפרעות נשימתיות. בנוסף, יש בני אדם שאבק ולכלוך יכולים לגרום לתגובות אלרגיות, קל וחומר מי שרגיש לקרדית אבק הבית שתסמיני האלרגיה שלה יכולים להיות התעטשויות, נזלת, קשיי נשימה, גירודים, התקפי אסטמה וצריבה בעיניים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מקצועיות

למג'יק קלין יש ניסיון רב וקהל לקוחות גדול שבע רצון מהשירות והמענה שאנחנו מעניקים באהבה. הטיפול שאנחנו עושים עבורכם כאשר אנחנו מטפלים בניקוי הספות שלכם כולל סריקה יסודית בכל הספה איזה לכלוך יש עליהן ואיזה סוגי כתמים והפרשות חדרו לספה.

לאחר מכן אנחנו בוחרים את חומר הניקוי המתאים לסוג הכתמים שיש בספה ובאיזה חומר יש להשתמש כדי לנטרל ריחות לא נעימים שנדבקו לספה, ומוודאים כמובן שחומר הניקוי לא פוגע בספה, לא גורם לשכבה כלשהי בספה להתקלף או עלול ליצור חלק דהוי בצבע במהלך ניקוי הספה.
אנחנו משתמשים בחומרים ידידותיים לסביבה ואינם גורמים לספה נזק. הטיפול שלנו ירענן את הספה ויעניק לה תחושת התחדשות וריח נעים. כמובן שחומרי הניקוי שלנו ידידותיים למבוגרים, לילדים וכמובן לבעלי החיים שלנו שאוהבים להתפנק על הספה בסלון. 

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

סלון נקי

האם ניתן לנקות את הספה בשיטת עשה זאת בעצמך?

כחלק ממגמת עשה זאת בעצמך ההולכת וגדלה בתחומים רבים הקשורים לתחזוקת הבית, ישנם בהחלט מספר פעולות שכל אחת ואחד יכולים לעשות בעצמם כדי לשמור על הספה בביתם, להאריך את חייה ולהעניק לה ריח נעים ורעננות.
כיום בכל בית יש שואב אבק, ובאמצעות כמה דקות של שאיבת הספה פעם בשבוע-שבועיים, שימוש בחומר ייעודי לניקוי ספות שאפשר לקנות בסופר או אפילו הסרת שיער שנדבק לספה על ידי הברשת הספה באמצעות רולר דביק יכולים לשמור על הספה ולהעניק לה תחושת רעננות ולנטרל חלק מהריחות הלא נעימים שנדבקו בה. חשוב לוודא שפעולות אלו לא מזיקות לספה, לא מורידות שכבת צבע או פורמות חלק מהתפרים שלה.
עם זאת, כדי לנקות ולהסיר את כל הכתמים והריחות שחדרו לעומק הספה ולנטרל את כל הריחות שנדבקו לספה, נדרשים מיומנויות, ניסיון, חומרים איכותיים ומכשור מתקדם שקיימים אצלנו במג'יק קלין.
אנחנו נשמח להעניק לכם שירות באהבה ולחדש עבורכם את הספות האהובות עליכם במקומכם מבלי שתצטרכו להתאמץ ולהתרוצץ אחרי חומרים וציוד לניקוי הספות.

השאירו פרטים לניקוי ספות בצפון

ניקוי ספות בצפון – שירות

אנחנו נותנים שירות ומענה ללקוחותינו בכל רחבי הארץ. אנחנו מבצעים הדגמה על גבי אזור לא בולט של הספה ולאחר מכן כאשר הלקוח מאשר להמשיך אנחנו מבצעים את העבודה על כלל הספה, כך שהשירות שלנו כולל הדגמה ללא עלות.
אם הניקוי לא עובד אנחנו כמובן לוקחים אחריות ומזכים את הלקוח.

ניקוי ספות בצפון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בצפון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button