לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בעכו

הרגעים האהובים על תושבי עכו היפהפיה הם ליהנות עם הילדים לזמן איכות משפחתי בסלון אחרי הצהריים, או לשבת על הספה בסוף היום לאחר שהילדים נרדמו עם כוס קפה, לארח משפחה לארוחת חג או חברים למפגש בסלון.

הסלון הוא לא עוד חדר בבית אלא החלל המרכזי של הבית, הפעילות השוטפת והיומיומית עם הילדים מתקיימת בסלון, והחדר הראשון שאנחנו רואים או האורחים שלנו רואים כשנכנסים הביתה זה הסלון.
אם חשוב לכם שהכניסה הביתה תהיה נעימה וביתית, חשוב לתחזק ולשמור על ניקיון הספות בפרט והסלון בכלל, הגעתם למקום הנכון. מג'יק קלין – ניקוי ספות היא החברה המובילה והמקצועית ביותר לניקוי ספות בעכו והסביבה.

חברה מקצועית לניקוי ספות בעכו

כיום יש מספר רב של נותני שירות לניקוי ספות בעכו ובאזור הצפון. איך תדעו איזו חברת ניקוי להזמין בידיעה שאתם שוכרים חברה מקצועית עם ניסיון, מקצועיות ורמת שירות גבוהה? קודם כל תבדקו את ההמלצות על החברה. מהן חוות הדעת וההמלצות עליה ברשתות החברתיות, האם היא מספקת שירות באזור מגוריכם, מהי מידת הזמינות של החברה באזור שלכם ובכלל עבור לקוחותיה.

בנוסף, חברה מקצועית לניקוי ספות נותנת אחריות על העבודה ומבצעת הדגמה ללא עלות בבית הלקוח לפני שהיא מבצעת את העבודה. מג'יק קלין מעניקה אחריות מלאה על העבודה שלה, ואם לא הייתם מרוצים מהניקיון לא נחייב אתכם. יש לנו התחייבות מלאה על צוותי הניקיון שלנו, חומרי הניקוי והניסיון שלנו להסיר כל כתם מכל סוגי הספות, גם כתמים עקשנים וקשים, בעקבות הניסיון והמקצועיות של צוותי הניקיון שלנו ושביעות הרצון של קהל לקוחותינו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
שטיח ענק בסלון

ניקוי ספות בעכו – האם ניתן לנקות בעצמנו?

לא צריך להזמין מיד על כל לכלוך או כתם חברת ניקוי מקצועית לניקוי ספות בעכו. יש כתמים ולכלוך שאתם יכולים לנקות בעצמם ופעולות מסוימות שאתם יכולים לבצע בעצמם לתחזוק וטיפול נכון בספות להאריך את חייהן. מומלץ לנקות ולשאוב עם שואב אבק אחת לשבוע את הספות כולל הריפודים והכריות מכל הצדדים, במיוחד באזור התפרים ושולי הספות. כתמים ניתן להסיר על ידי חומר ניקוי ייעודי להסרת כתמים שקונים בסופר או על ידי הכנת תמיסה של חומץ ומים שיעילה במיוחד להסרת כתמים טריים. עם זאת חשוב לדעת שיש כתמים קשים שניתן להסיר רק בטכנולוגיה ועל בסיס הניסיון של חברת ניקוי מקצועית כמו מג'יק קלין.

השאירו פרטים לניקוי ספות בעכו

חשיבות ניקוי הספה

כאשר אנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה ומתיישבים על הספה, הלכלוך והאבק שנדבק לבגדים שלנו במהלך היום נושר על הספה. גם כשהילדים חוזרים מהמסגרות הביתה, מהבגדים שלהם נופלים על הספה כל הלכלוך והאבק ופירורי האוכל שעברו עליהם במהלך היום. בבתים בהם יש חיית מחמד הספות יתלכלכו מפרווה ושיערות שנושרים מהם וכן מקרציות, פשפשים או אדמה וחול שנדבקים בהם במהלך סיבוב שלהם מחוץ לבית.

כאשר אנחנו מארחים חברים למפגש בסלון, אם הילדים אוכלים בסלון או משתוללים בסלון, סביר מאוד להניח שהספות יתלכלכו מכתמי אוכל, פירורים של חטיפים, פיצוחים, שוקולד, שתיה מתוקה וחריפה, זיעה, דם, ואפילו קיא (אם הילדים מגזימים בהשתוללות שלהם) או פיפי אם אחד הילדים "מפספס" על הספה.
אל תיקחו חברות ללא ניסיון. תבחרו במג'יק קלין, החברה המובילה לניקוי ספות בעכו להסרת כתמים, נטרול ריחות לא נעימים והשמדת כל החיידקים, הקרדיות והמזהמים השונים שנדבקו בספות שלכם.

ניקוי ספות בעכו | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בעכו
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button