לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בנתניה

אם אנחנו רוצים סלון שיהיה לנו כיף בו, שהילדים שלנו יוכלו להתפנק על הספות, שאנחנו נוכל להתרווח עליו לאחר יום עבודה מתיש עם כוס קפה הפוך, שנוכל לארח בו חברים לערב משחקי קופסא או לצפייה במשחק כדורגל סוער של ליגת האלופות, שנוכל להתפנק בערב בנות של מרתון בנטפליקס, שנוכל "להשוויץ" בו לבני משפחה כשנארח אותם לארוחת חג או שבת – אנחנו נרצה לוודא שהספות שלנו נקיות, נוחות ומריחות ריח נעים.

האם ספות משפיעות על חווית האירוח?

הספות הן רהיט חשוב ומשפיע מאוד בכל מה שנוגע לעיצוב חלל הסלון. הספות הן רהיט גדול ומסיבי ותופסות חלק משמעותי מהסלון מבחינת העיצוב, הצבע, הגודל והאווירה הביתית והמשפחתית.
לכן, כאשר הספות נקיות, נעימות, רכות, מריחות טוב והצבע שלהן חזק ומשליך חיוניות ואווירה נעימה, יש לכך השפעה על כלל חלל הסלון, כולל השטיח, פינת הטלוויזיה וכל המרחב שבו נהוג לארח חברים ובני משפחה באופן שיגרום להם ליהנות בזמן שאתם מארחים אותם.

לעומת זאת, כאשר הספות מלאות בכתמים, מכוסות בכתמי אוכל, שתיה, דם, שתן, צבעים וכו', כאשר לא נעים לשבת עליהן בגלל שהן מאובקות ושעולות ממנה ריחות לא נעימים, גם אז יש להן השפעה על כלל חלל הסלון המשפחתי, רק לשלילה. במצב כזה הילדים לא ירצו לשבת על הספות לשחק, וגם לא ירצו לשבת על השטיח שעל יד הספות, חברים ובני משפחה פחות ירצו להתרווח על ספות כאלה, וגם לנו בעצמנו פחות יהיה נעים לשבת עליהן בזמני בילוי משפחתיים או סתם בסוף יום העבודה למנוחה או לצפייה בתכנית בטלוויזיה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
סלון נקי

מהם הגורמים מהן הספות שלנו עלולות להתלכלך?

ספות יכולות להתלכלך מחול ואבק שהילדים מביאים מהגנים ומבית הספר, כאשר אנחנו בעצמנו חוזרים הביתה מהעבודה, בכל פעם שהחלון בסלון פתוח ונכנס דרכו חול שנישא ברוח מרצועת החוף היפהפיה של נתניה.
הספות מתלכלכות מכתמי אוכל כאשר הילדים אוכלים חטיפים על הספה, כאשר קנינו ולקחנו הביתה חומוס עוזי והתפנקנו בניגוב והפיתה התפוררה או חלק מהחומוס עצמו טיפטף על הספות.

כמובן שהספה יכולה להתלכלך גם מנוזלי שתיה כמו קולה, בירה, מטרנה, מיצים שונים ונוזלי גוף כמו שומנים שהגוף מפריש, זיעה, דם ושתן. חלק מנוזלים אלה, מלבד כתמים קשים ויבשים שהם יוצרים, הם עלולים לגרום גם לריחות לא נעימים שעולים מהספות.

אז מה יקרה אם לא ננקה את הספות?

אז אחרי שלצערנו הגענו למצב שהספות שלנו מלאות בלכלוך, כתמים וריחות רעים, האם אפשר להציל אותן? האם יש משהו שנוכל לעשות ולא ניאלץ להיפטר מהן ולמצוא את עצמנו מחפשים ספות חדשות, מתמקחים על המחירים ומתלבטים שוב על הצבע או סוג הספה?

בעבר היו כתמים שלא ניתן היה להסיר ומחלק מהספות שנספג בתוכן שתן וזיעה היה עולה ריח רע וכך הספות היו מלאות באבק וחול, כתמים וריחות רעים שפשוט לא מאפשרים לשבת ולהתרווח על הספות ואפילו לא לשבת על השטיח לידן.

השאירו פרטים לניקוי ספות בנתניה

ניקוי ספות בנתניה על ידי המקצוענים של מג'יק קלין

למג'יק קלין יש ניסיון של מעל 15 שנה בניקוי ספות מכל הסוגים, חומרי ניקוי ידידותיים ומכשור ייעודיים היעילים מול כל הכתמים והריחות, הדגמה ללא עלות, שירות מצוין ואמינות עבור כל הלקוחות בזמינות מיידית ובפריסה ארצית רחבה.

שיטת הניקוי החדשנית מתבצעת על ידי הזרקת חומר ניקוי אל תוך הריפוד ויניקה שלו באמצעות מכשירים מיוחדים מבלי לגרום נזק לספות שלכם, כך שלאחר השירות המקצועי שלנו שבו נסיר את הכתמים וננטרל את  הריחות, תקבלו ספות חדשות, נקיות ונעימות.

קראו גם:

ניקוי ספות בנתניה - מג'יק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בנתניה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button