לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בכפר סבא

רוצים לשדרג את הסלון שלכם בספות חדשות מבלי להיכנס להוצאות גבוהות? רוצים ספות נקיות אבל אין לכם כח וזמן לנקות? רוצים שייכנסו אליכם הביתה ויתפעלו מהניקיון של הספות? רוצים מראה חדש של הסלון מבלי לצאת מהבית? הגעתם למקום הנכון. מג'יק קלין היא החברה המובילה לניקוי ספות בכפר סבא והסביבה ומתמחה בניקוי כל סוגי הספות, בהסרת כל סוגי הכתמים וחיטוי הספה מחיידקים ומזהמים שונים.

למה מג'יק קלין?

למג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בניקוי ספות בכפר סבא וקהל לקוחות רב שבע רצון מהשירות המקצועי שלנו. אנחנו מתמחים בניקוי ספות בד, עור, סינטטי, זמש,  פוף ופינתיות/שזלונג. כמובן שאנחנו מנקים ספות שממוקמות בסלון, בפינות משפחה ובחדרי שינה.

לפני שבוחרים חברה לניקוי ספות חשוב לדעת האם היא מקצועית ומהן חוות הדעת וההמלצות עליה. חברה לניקוי ספות שהיא אמנם אטרקטיבית במחיר אבל הזמינות שלה לכפר סבא נמוכה מאוד, או חברת ניקוי שעיקר הפעילות שלה באזור כפר סבא אבל היא לא נותנת אחריות על העבודה שלה וההמלצות עליה ברשתות החברתיות לא מספיק טובות, היא חברת ניקוי שעדיף לא לשכור את שירותיה. למג'יק קלין יש המלצות חיוביות מאוד ברשתות החברתיות וקהל לקוחות שבע רצון מהשירות המקצועי שלנו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ממה הספות מתלכלכות?

אם הילד לכלך את הספה בכוס שוקו, "פיספס" עליה פיפי או פורר עליה חול מהנעליים, אם אירחנו חברים לערב זוגות או מפגש בסלון והספות התלכלכו מקפה, פירורים של חטיפים, פיצה או רוטב של המבורגר, לא צריך לרוץ ולהתקשר לחברה שמתמחה בתחום ניקוי ספות בכפר סבא. כדי שנוכל להאריך את חיי הספות ולחסוך כסף אנחנו יכולים לשאוב את הספות אחת לשבוע באופן יסודי כולל הריפודים והכריות ובכך למנוע הצטברות של אבק וחיידקים על גבי הספה ובעומק הספה. אם נוצר כתם טרי מנוזל או ממקור שומני (רוטב, זיעה, דם, מוצרי איפור וכו') אנחנו יכולים להסיר אותו עם תמיסת חומץ, אבקת סודה לשתיה או חומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

למה יש משמעות כל כך גדולה לניקיון הספות דווקא?

הספות הן הרהיט הכי בולט והכי גדול בסלון. כשנכנסים הביתה, הדבר הראשון שאנחנו רואים זה הסלון. כאשר הספות נקיות ומסודרות, כל כרית במקומה על הספה, ואין כתמים ואין ריחות רעים, יש לכך השפעה חיובית על הסלון כולו, על הנראות והעיצוב שלו ולהרגשה שלנו כשאנחנו נכנסים הביתה או כשאנחנו מארחים חברים לערב בסלון. לכן ניקוי ספות בכפר סבא חשוב מאוד מבחינה אסתטית וההשפעה שלו על ההרגשה שלנו כאשר אנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה.

השאירו פרטים לניקוי ספות בכפר סבא

למה צריך חברת ניקוי מקצועית?

אחרי שהבנו שניקוי ספות בכפר סבא לא חייב להיות חוויה מעיקה ומעייפת, יש לקחת בחשבון שלפעמים נוצרים כתמים על הספה שאי אפשר להסיר באמצעים ביתיים. בדיוק בשביל זה קיימת מג'יק קלין, שתיתן לכם את הפתרונות המקצועיים להסרת כתמים, סילוק לכלוך, השמדת חיידקים שונים ונטרול ריחות לא נעימים. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה אבל יעילים מאוד ובמכשירי ניקוי חדישים מאוד, בטכנולוגיות חדשות כמו הזרקת חומר ניקוי לעומק הספקה ויניקת החומר יחד עם הכתמים, העובש והלכלוך.

בזכות המקצועיות והניסיון של צוותי הניקוי, אנחנו מתחייבים שלא ייגרם נזק לצבע הספה, ולא ייגרם קרע או שריטה בריפוד בעקבות תהליך הניקוי שלנו.

במקרה של כתמים קשים במיוחד אנחנו משתמשים בניקוי באמצעות קיטור כאשר הטמפרטורה הגבוהה עם שילוב חומרי הניקוי מסייעים לפרק כל כתם שנספג והתייבש בעומק הספה.

כאשר צוות ניקוי של מג'יק קלין מגיע לבית הלקוח, הוא מבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר בספה, ולאחר שהלקוח ראה ומאשר להמשיך אנחנו מבצעים את העבודה. כמובן שאנחנו לוקחים אחריות מלאה על העבודה שלנו ומתחייבים להסיר כל כתם שנמצא על הספות שלכם. 

ניקוי ספות בכפר סבא | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בכפר סבא
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button