לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בירושלים

אחת החוויות האהובות עלינו היא לשבת בספה בסוף היום עם כוס קפה (ויש כאלה שיעדיפו דווקא בתחילת היום) ולהנות מהנוף שנשקף מחלון ביתנו. חוויה כזו בוודאי מהנה ומשמעותית יותר כאשר המראות שנשקפים מהחלון הם האתרים המוכרים והאהובים של ירושלים. חוויה כזו יכולה להיות אפילו יותר כיפית ומפנקת כאשר אנחנו מתרווחים על ספה נקיה ונעימה ללא כתמים, אבק או ריחות לא נעימים שנדבקו אליה.

ניקוי ספות בירושלים – למה זה חשוב?

ישראלים רבים אוהבים לעשות קניות, במיוחד כאשר הקניות מיועדות לשדרוג הבית. בשנים האחרונות טווח המחירים של ספות ומערכות ישיבה בישראל גדל מאוד ויכול להגיע לעלות של עשרות אלפי שקלים. אין ספק שהכניסה שלנו הביתה אחרי יום עבודה ולראות ספה חדשה ונקיה יכול בהחלט להרחיב את הלב ולתת תחושה נעימה.
האתגר לשמור על הניקיון של הספה הוא לא דווקא בכך שהילדים לא ילכלכו אותה או שהיא לא תתמלא באבק, כי זה בלאו הכי יקרה. רוב המשפחות הירושלמיות גרות בבית שמח ופעיל והוא לא יכול להתנהל כמו מוזיאון…

לכן, מה שצריך לעשות הוא לדאוג באופן אקטיבי לניקיון של הספה – כדי שיהיה נעים וכיף לשבת עליה, כדי להאריך את חייה וכדי לשמור על הבריאות שלנו ושל משפחתינו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי ספה והסרת כתמים

מקצועיות

בכל עיר גדולה קרוב לוודאי שיש הרבה חברות שהשירות שלהם הוא ניקוי ספות. כמובן שמי שמחפש חברה שנותנת שירות של ניקוי ספות בירושלים גם ימצא בקלות כמה. לכן חשוב לבחור דווקא בחברת ניקוי ספות עם ניסיון וברמת מקצועיות שרוב החברות לא מגיעות אליה. אנחנו משתמשים בנוזלים ובחומרי ניקוי שמיועדים לעיר כמו ירושלים שמאות אלפי כלי רכב עוברות בה ביום, וזה גורם לכמות גדולה של פיח ולכלוך שבקלות יכולים לחדור לבית שלנו ולהידבק לספות.
אנחנו נותנים אחריות על השירות שלנו, אם הלקוח מבקש, אנחנו מבצעים הדגמה ללא עלות באזור לא בולט בספה לפני שאנחנו מבצעים ניקיון כולל של הספה.

כמובן שבירושלים גרות גם משפחות ברוכות ילדים מכל העדות והשבטים, שלצד השמחה הגדולה שהם מביאים 😊 יש גם צדדים נוספים של כתמי אוכל, מיץ שנשפך או אבק שעובר מהבגדים שלהם אל הבית וכמובן לספות בסלון.

לנו במג'יק קלין יש את הניסיון והמקצועיות להתמודד עם כל אתגר, כתם או לכלוך שנדבקו לספות שלכם, בכל שכונה בירושלים, בכל ימות השנה ובכל עת שתזדקקו לנו.

סלון נקי ומעוצב

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי ספות בירושלים על ידי חברת ניקיון או בשיטת עשה זאת בעצמך 

למה בעצם אני צריך לשכור חברת ניקיון שתנקה את הספה ולא אנקה אותה בעצמי בעזרת חומר ניקוי שאקנה בסופר השכונתי שלי למשל בקרית משה, בגבעת מרדכי, בתלפיות או בכל שכונה אחרת בירושלים?

אז קודם כל, יש מספר פעולות שכל אחת ואחד יכולים לבצע בעצמם שבקלות יכולים לשפר את המצב של הספה:

  1. לשאוב את הספה מדי פעם.
  2. להסיר שערות מהספה על ידי שימוש ברולר דביק.
  3. אפשר כמובן לקנות חומר ניקוי ייעודי לספות ולהשתמש בו כפי שכתוב בהוראות חומר הניקוי (יש לשים לב שאתם קונים חומר ניקוי שמתאים לספה שלכם. כלומר לספה מבד לקנות חומר ניקוי מתאים, וכן לגבי ספה מעור).
השאירו פרטים לניקוי ספות בירושלים

פעולות פשוטות אלו יכולות לרענן את הספה ולהעניק תחושת ניקיון נעימה.
אבל לא כל ספה אפשר לנקות כך שהיא תהיה נעימה, נקיה וללא ריחות כמו שהיתה במצב שקנינו אותה, בשיטת עשה זאת בעצמך. יש לכלוך עקשן שנמצא על גבי הספה, אבק, כתמים ונוזלים שגורמים לריחות לא נעימים שנמצאים במעמקי הספה ושבאמצעים ביתיים לא ניתן להסירם.
אז אם אתם רוצים לחסוך כסף ולא לקנות ספה חדשה ובכל זאת ליהנות מהספה שלכם כפי שנהניתם כשקניתם אותה, פשוט התקשרו אלינו, ותנו לצוות המומחים שלנו לבצע את העבודה עבורכם.

ניקוי ספות בירושלים – שירות עד בית הלקוח

כאשר קוראים לנו לשירות ניקוי ספות בירושלים אנחנו מגיעים לבית הלקוח ומבצעים סריקה יסודית של הספה מכל צדדיה, בוחנים את סוגי הכתמים, הלכלוך והריחות שנמצאים בספה. תהליך הניקוי מתבצע על ידי התאמה של חומר הניקוי לסוג הלכלוך, הכתם או ההפרשות שגורמות לריח לנעים, וכמובן אנחנו מתאימים את החומר לסוג הספה (בד/עור, טבעי/סינטטי וכו') כדי לא לגרום לצבע של הספה לדהות או לקילוף שכבה מהספה עקב שימוש בחומר לא מתאים.

ניקוי ספות בירושלים | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בירושלים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button