לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בחולון

אנחנו החולונים, עיר של ילדים, עיר של ספורט ובעיקר עיר של משפחות. אנחנו תושבי חולון והישראלים בכלל אוהבים לארח. אוהבים לארח בסופי שבוע, בחגים, לסתם מפגשים, שיחות סלון עם חברים באמצע השבוע, מפגש לצפייה במשחק כדורגל איכותי או ערב בנות לבינג' בנטפליקס.

הספות הן הרהיט הבולט והגדול בסלון. זה אומר שסלון עם ספות נקיות, מעוצבות ועם ריח נעים משפיעות לטובה על כלל חלל הסלון, על חוויית האירוח וכמובן על הבית כולו כיוון שכשנכנסים לבית, הדבר הראשון הבולט שרואים הוא הסלון.

ניקוי ספות בחולון – למה זה חשוב?

כאשר הילדים חוזרים מבתי הספר הם מכניסים איתם הביתה את כל הלכלוך, החול והאבק שהצטברו עליהם במשך היום, ואם הם עוברים בסלון, אותו לכלוך, וחול ואבק נושר מהם על הספות. בזמן שאנחנו אוכלים בסלון חטיפים, פיצוחים, לחם, ממתקים, פירות ועוד, חלק מהאוכל מתפורר או נשפך, ואז הוא נדבק על הספה, נספג בה ומכתים אותה.

כשאנחנו מארחים חברים למפגש בסלון, אנחנו שותים קפה, בירה או שתיה חריפה אחרת, ואם נשפכים נוזלים על הספה הם נספגים בשכבות הפנימיות של הספות, גורמים לריחות לא נעימים ויוצרים כתמים מכוערים על הספות. בנוסף לאלו, הספות עלולות להתלכלך מהפרשות גוף שונות או מיצירה/עבודות שהילדים משחקים בהם.

הספות מוכתמות מזיעה, קיא, דם, או פיפי שאחד הילדים פספס על הספות, וכמובן שיער שלנו שנושר, גם נדבק ומצטבר על גבי הספות או מחליק וגולש לעבר שולי הספות וצובר שם אבק. הפרשות גוף אלו גם גורמות לריחות לא נעימים שמקורם יכול להגיע או מכתמים שבעומק הספה, או מכתם שנוצר על הספה וגם גורמות לתחושה של דבק לא נעים כאשר מתיישבים על הספות.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אם אנחנו לא נקפיד לתחזק ולשמור על ניקיון הספות מאבק וחול, יצטברו על הספות חיידקים שיגרמו לנו לתגובות אלרגיות.

אם לאבק, לנוזלי שתיה ולהפרשות הגוף נפתחת גישה לאזור שנמצא בעומק הספה, מהר מאוד יתפתחו קרדיות אבק הבית שעלולים לגרום לנו לקוצר נשימה, גירוד בגוף ונזלת.

סלון הבית

מה כדאי לדעת לפני ששוכרים חברה לניקוי ספות בחולון?

כאשר מזמינים ניקוי ספות בחולון צריך להבין את החשיבות של חברה מקצועית לניקוי ספות, עם ניסיון וידע בתחומים השונים של ניקוי ספות עור, ספות בד או סינטטי וכאשר יש ספות עדינות שהניקוי הנדרש עבורן הוא עדין וזהיר יותר.
חשובה מאוד השירותיות, היסודיות והידע המקצועי לזהות את סוגי הכתמים השונים ולהתאים אליהם את חומר הניקוי המתאים.

למג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות בחולון, גם בניקוי ספות עור וגם בניקוי ספות בד. השירות שלנו כולל הגעה לבית הלקוח והדגמה ללא עלות באזור נסתר בספה ולאחר מכן בתיאום עם הלקוח אנחנו מבצעים את העבודה.

צוותי הניקוי של מג'יק קלין בקיאים ומומחים בסוגים השונים של הכתמים ובאמצעות השיטות המתקדמות כיום ובעזרת חומרי ניקוי בטיחותיים אנחנו נסיר את כל הכתמים, טריים או יבשים וקשים על ידי שאיבת הספות מאבק והחיידקים שהצטברו עליהן בתפרים של הריפודים, בשולי הספות ובעומק הספות.

בשיטת הזרקה ויניקה אנחנו נסיר את הכתמים שנספגו בעומק הספה וננטרל ריחות לא נעימים שיוצאים מהספה בעקבות הפרשות גוף שונות או שתיה חריפה שנשפכה על הספה ונספגה בשכבות הפנימיות שלה. 

השאירו פרטים לניקוי ספות בחולון

ניקוי ספות בחולון – בבתים, עסקים ומסעדות

מג'יק קלין מתמחה בניקוי ספות במגוון בתי עסק וגם בבתים פרטיים. אנחנו נותנים שירות מקצועי ואמין לכלל סוגי הספות גם כאשר מדובר בכתמים עקשניים שנדבקים לספות בבתי קפה ומסעדות, במשרדים וכמובן בבתים פרטיים כאשר הספות מתלכלכות בזמן איכות משפחתי עם הילדים או בזמן אירוח זוגות חברים למפגש בסלון.

ניקוי ספות בחולון על ידי הטובים ביותר כדי שלכם יהיה ראש שקט

אז תחסכו לעצמכם כסף וכאב ראש לקנות ספות חדשות. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נתאם אתכם תאריך לניקוי הספה ולהארכת חייה לשביעות רצונכם. מג'יק קלין – המובילים בניקוי ספות בחולון.

ניקוי ספות בחולון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בחולון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button