לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בחדרה

אנחנו הישראלים אוהבים את הבית שלנו, אוהבים להתפנק ולהנות בסלון בזמן איכות עם המשפחה, סתם להתפנק בסוף היום על הספה עם כוס קפה אחרי שהילדים נרדמו וכמובן לארח חברים או בני משפחה.

אם אתם גרים בחדרה ואתם נהנים מהספות שלכם ורוצים להמשיך להנות מהן כמה שיותר מבלי לחשוש לכתמים, אבק, עובש ומזהמים שונים – הפתרון שלכם הוא מג'יק קלין – חברה מקצועית ומובילה בתחום ניקוי ספות בחדרה והסביבה.

שטיח בסלון

הגורמים ללכלוך בספות

הספות שלנו מתלכלכות ממגוון מקורות וגורמים שונים. כאשר אנחנו חוזרים הביתה מיום עבודה, כל הלכלוך, שאריות האוכל והאבק שהצטבר לנו על הבגדים, נושרים מאיתנו, ואם אנחנו מתיישבים על הספה, חלק לא מבוטל ממנו יידבק וייספג בספה. 

גם כשהחלון פתוח נכנסים הביתה לכלוך, אבק, פיח, חול ועוד שחלקם מצטברים וחודרים לעומק הספה. כשהכלב או חיית מחמד אחרת שאנחנו מגדלים בבית חוזרת מסיבוב 

בחוץ ועולה על הספה, נשארים על הספה סימני אדמה, חול או לכלוך אחר שנדבק לגוף החיה ונושר על הספה. כמובן שיש גם חיות מחמד שמשאירות שיערות או פרווה כשהן עולות על הספה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

השירות המקצועי של מג'יק קלין – ניקוי ספות בחדרה והסביבה – משמיד ומסיר את כל הכתמים והלכלוך שנדבק לספה.

גם כשהילדים משחקים ומתרוצצים בסלון, הספה יכולה להתלכלך מכתמים שומניים, זיעה, קיא, דם, פיפי וכתמים שנוצרים ממוצרי איפור שומניים, היגיינה וקוסמטיקה.

ניקוי ספות מחדרה באופן מקצועי שמסיר כתמי שומן, לכלוך ואבק נעשה אך ורק על ידי מג'יק קלין, במיוחד כתמים קשים ויבשים או כתמים שנספגו בשכבות הפנימיות של הספות. ממג'יק קלין – ניקוי ספות תקבלו אחריות מלאה על ניקוי הכתמים ונטרול הריחות הרעים שעולים מהספות.

ניקוי ספות בחדרה לשמירה על נראות ועיצוב הסלון ואיכות החיים

כאשר לא מתחזקים ולא שומרים לאורך זמן על ניקיון הספות, בסופו של דבר יתפתחו ויתרחבו כתמים ועובש ויגדל הסיכוי להתפתחות חיידקים, קרדיות אבק הבית ותסמיני אלרגיה, שיעול, גירוד בגוף וקשיים במערכת הנשימה בקרב ילדים ומבוגרים. כלומר, כתמי שומן, אוכל, הפרשות גוף שונות פוגמים ביופי ובנראות של הספות ושל הסלון בכלל ועלולים לפגוע בבריאות שלנו, כשבנוסף יורדת רמת ההנאה שלנו מחוויית האירוח וזמן האיכות המשפחתי בסלון.

מג'יק קלין – המובילים בניקוי ספות בחדרה

אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי ספות בחדרה, מג'יק קלין היא חברת הניקוי מקצועית היחידה שתיתן לכם ראש שקט.

למג'יק קלין יש מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות בחדרה ומתמחה בשיטות ובטכנולוגיות הניקוי החדשות בתחום. אנחנו משתמשים בשיטת הזרקה-יניקה הכוללת הזרקת חומר ניקוי לעומק הספות לפירוק הכתמים הקשים ונטרול ריחות לא נעימים, ולאחר מכן שאיבת חומר הניקוי יחד עם הכתמים והלכלוך. במקרים של כתמים קשים במיוחד אנחנו משתמשים בניקוי ספות באמצעות קיטור כך שעל ידי הטמפרטורה הגבוהה אנחנו מפרקים את הכתמים הקשים ביותר מהספות שלכם.

השאירו פרטים לניקוי ספות בחדרה

במג'יק קלין משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ואינם פוגעים בצבע הספות, ומכשירי הניקיון שלנו מותאמים לכלל סוגי הספות ללא חשש שיגרמו לשריטות או קרעים על הספות.

מג'יק קלין מתמחה בניקוי ספות בחדרה והסביבה ומעניקה שירות מקצועי בבית הלקוח במחירים אטרקטיביים ובזמינות מיידית מהיום למחר. צרו קשר כעת

ניקוי ספות בחדרה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בחדרה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button