לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בהרצליה

בכל פעם שאנחנו חוזרים מיום עבודה, החדר הראשון שאנחנו רואים בבית הוא הסלון, לכן לסלון יש חשיבות לרושם שלנו עבור כל הבית, העיצוב, הנראות, הניקיון והאווירה כשאנחנו נכנסים הביתה. סלון מלא אבק, לכלוך, כתמים וריח רע שעולה ממנו, ייתן לנו רושם לא טוב ולא יעשה לנו חשק לשבת על הספה. סלון נעים, ריחני ונקי מכתמים יעלה על פנינו חיוך כשאנחנו נכנסים הביתה וייתן לנו חשק לארח חברים ולקיים אירועים בסלון הבית שלנו. אז אם אתם תושבי הרצליה ורוצים ספות שכיף לשבת עליהן, מג'יק קלין – החברה המקצועית והמובילה לניקוי ספות בהרצליה והסביבה – היא הכתובת שלכם לביצוע המשימה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי ספות בהרצליה חשוב מכמה סיבות:

  • כשאנחנו אנחנו מסיימים יום עבודה וחוזרים הביתה ונחים על הספה, אז הלכלוך, החול, שאריות האוכל והשתיה נושרים מהבגדים שלנו אל הספה ומצטברת שכבה גדולה על ריפוד הספה או שנוצרת שכבת לכלוך גדולה שחודרת לשכבות הפנימיות של הספה.
  • במהלך אירוח חברים לצפייה במשחק כדורגל או ערב בנות למרתון בנטפליקס, הספות מתלכלכות מכתמים של קפה, בירות ושתיה קלה או מפופקורן, עוגות ופירורים מפיצה.
  • כאשר הכלב או חיית המחמד שלנו חוזרת הביתה מסיבוב בחוץ ועולה על הספה, נושרות על הספה שיערות, לכלוך שנדבק לפרווה ואפילו קרציות או חרקים קטנים.
  • כשאנחנו מארחים בני משפחה או חברים לארוחת חג, הפרשות גוף וכתמי איפור וקוסמטיקה שומניים מכתימים את הספות. הכתמים יכולים להיות זיעת גוף, דם, קיא, פיפי שאחד הילדים מפספס או כתמים שומניים ממוצרי איפור והיגיינה שונים שמכתימים את הספות וחודרים לשכבות הפנימיות שלהן. 
  • טושים, דבק וחומרי ניקוי מסויימים עלולים לגרום לכתמים ונזק לספות.

גורמים אלה עלולים לגרום לכתמים צבעוניים ומכוערים על גבי הספות שלנו, לפגיעה בצבע, לריחות לא נעימים שעולים מהספות ולהתפתחות חיידקים, עובש, קרדית אבק הבית ומזהמים שונים שעלולים לגרום לנו לתסמינים ותגובות אלרגיות שונות.

האם אנחנו יכולים לנקות את הספות בעצמנו?

אז לפני שמחפשים חברה שמתמחה בניקוי ספות בהרצליה, חשוב שנדע שיש לא מעט פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על הספות נקיות. קודם כל מומלץ פעם בשבוע לעבור ביסודיות על הספות עם שואב אבק על כל הספות, כולל הכריות, התפרים ושולי הספות.

אם נוצר כתם טרי על הספה, אנחנו בהחלט יכולים בעצמנו לנקות אותו עם תמיסת חומץ. מערבבים שתי כפות חומץ עם כוס מים, ומספיגים את התמיסה עם מטלית על האזור המוכתם בספה. ממתינים כ-10 דקות ולאחר מכן בעדינות מברישים עם מברשת את הכתם, ולאחר מכן עם מטלית יבשה מנגבים ומייבשים את האזור שהספגנו עם התמיסה. היתרון של ניקוי עם חומץ הוא שמדובר בחומר נגיש מאוד כיוון שהוא קיים בכל בית וזהו יתרון חשוב כדי לנקות כתם טרי. החומץ גם עשוי מחומרים טבעיים, ידידותי לסביבה, בטיחותי לשימוש וזול מאוד ביחס לחברת ניקוי או חומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר.

השאירו פרטים לניקוי ספות בהרצליה

האם בכל מקרה צריך חברת ניקוי?

כמו שהבנו, יש הרבה פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על ניקיון הספות שלנו, להאריך את חייהן ולחסוך הוצאות מיותרות.

עם זאת חשוב להבין שיש כתמים שלא ניתן להסיר בשיטת עשה זאת בעצמך, במיוחד כתמים שהתקשו, כתמי יין וכתמים שומניים. בנוסף, כאשר מתפתח עובש או כתמים ולכלוך שחודרים לעומק הספה, ניתן לטפל בהם רק על ידי חומרים ומכשירים של חברת ניקוי מקצועית כמו של מג'יק קלין.

אז אם אתם מחפשים חברה מקצועית שמתמחה בתחום ניקוי ספות בהרצליה, הגעתם למקום הנכון. למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון, פריסה ארצית רחבה, זמינות מיידית מהיום למחר ושירות מקצועי ואדיב שיטפל בספות שלכם לשביעות רצונכם המלאה, באחריות. אל תתפשרו, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר.

שירותים נוספים בהרצליה

ניקוי ספות בהרצליה
צרו קשר לניקוי ספות בהרצליה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button