לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בבאר שבע

הרגעים הכי המשפחתיים והאהובים עלינו הישראלים בשגרת היום-יום קורית בבית שלנו, וליתר דיוק בסלון.
אנחנו הבאר-שבעים, אוהבים כל המשפחה להיות ביחד עם הילדים והנכדים, לשחק ביחד, לאכול ביחד או להתפנק על הספה בשבתות וחגים. הספות שלנו שהם הרהיט המרכזי בסלון, משפיעים מאוד על הנראות הכללית של הסלון, על הניקיון שלו ועל תחושת הביתיות שהוא מעניק לבית.
לכן כדי שנשמור על תחושה משפחתית ונעימה בבית, עלינו לשמור ולתחזק את ניקוי הספות בסלון שלנו.

ממה הספות שלנו מתלכלכות?

הספות שלנו מתלכלכות ממאבק ולכלוך מאיתנו, כשאנחנו נכנסים הביתה ומתיישבים על הספה או מחלון פתוח שדרכו נכנס אבק וחול. בנוסף השיער שלנו והשיער והפרווה של בעלי החיים שלנו נושר אל הספה ונדבק בה יחד עם הלכלוך והאבק.

כתמי אוכל שאנחנו אוכלים על הספה נדבקים עליה כמו פירורי חטיפים, לחם, עוגיות ועוגות. כמובן גם נוזלים מסוימים נדבקים לספה ומלכלכים אותה. משקאות כמו יין, בירות ומיצים, ומוצרים אחרים כמו קטשופ, קפה ותה.
לבסוף, כתמי דם, זיעה, או שתן שאחד מבעלי החיים שלנו או הילדים פספסו, בקלות נדבקים על הספה וכלל שעובר הזמן יותר קשה להסיר את הכתמים האלה.

גם אם אנחנו מקפידים מאוד לא לכלכך את הספות שלנו מאוכל או משתיה, עדיין הספות שלנו מתלכלכות כל הזמן, וכדי לתחזק את הספה, ולהאריך את חייה יש לבצע ניקוי של הספות על ידי חברת ניקוי ספות בבאר שבע כמו חברת מג'יק קלין אחת לכמה חודשים שישמור על הספות שלנו ויאריך את חייהן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי ספות – למה זה חשוב?

לספות מלוכלכות יש כמה חסרונות משמעותיים, במיוחד בבתים עם ילדים. ספות מלוכלכות הן ספות שלא כיף לשבת עליהן גם בגלל הנראות הלא נעימה שלהן, גם בגלל שלא כיף לשבת על ספה עם כתמים, וגם בגלל שעולה ממנה ריח לא נעים שגורם לנו להתרחק מהספה.

ספות ש"ילדים פספסו" עליהם, נותר עליהם כתם של שתן שאף פעם לא מדובר בכתם שנעים לראות על הספה וכמובן ריח לא נעים שעולה מהספה. שיערות ופרווה שנושרות על הספה מותירות עלינו הרגשה לא נעימה לשבת על הספה.
כתמי אוכל ומשקה שנשפכים על הספה גם נדבקים אליה ומכערים אותה, וזה יכול להשפיע לא רק על הסלון אלא על כל חלל הבית המרכזי.
הלכלוך שנספג בספה חודר לשכבות הפנימיות שלה, ויחד עם הנוזלים שנשפכים עליה הם מהווים כר פורה להתפתחות של קרדית אבק הבית.
עבור אנשים מסוימים אבק יכול לגרום לתגובות אלרגיות ואילו מקרדית אבק הבית התגובות חמורות יותר והם עלולים לסבול מקוצר נשימה, צריבה בעיניים, שיעול ונזלת.
ניקוי ספות בבאר שבע בשיטת עשה זאת בעצמך יכול לסייע במניעת התלכלכות הספה והסרת ריחות רעים, אך לא לחלוטין, במיוחד כאשר מדובר בכתמים קשים או כאלה שהתייבשו או עובש שנספג בעומק הספה וניקוי של הגורמים האלה קשה לנקות ללא חומרי ניקוי ומכשור מקצועי שמחזיקות חברות מקצועיות ומנוסות.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ספות נקיות

ניקוי ספות מקצועי של מג'יק קלין

לנו במג'יק קלין יש מוניטין וניסיון עם לקוחות בכל ישראל. כאשר צוות ניקיון שלנו יגיע לדירה הוא יעשה סריקה יסודית של כל הכתמים והריחות, ויתאים את חומר הניקוי לסוג הספה וללכלוך. חומרי הניקוי שמג'יק קלין משתמשים בהם לא גורמים לצבע של הספות לדהות ולא לקילוף של שכבות מהספה.
כמובן שחומרי הניקוי שלנו ידידותיים לסביבה ואינם מסוכנים לנו, לילדינו ולבעלי חיים.

השאירו פרטים לניקוי ספות בבאר שבע

ניקוי ספות בבאר שבע במקום רכישת ספה חדשה

מג'יק קלין מעניקה את השירות שלה בפריסה ארצית ומגיעה לבית הלקוח עם צוות מקצועי ואם הלקוח רוצה אנחנו נבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר של הספה.
זכרו שעם הטכנולוגיה וחומרי הניקוי הקיימים היום ניתן לנקות את הספה שלכם במחיר אטרקטיבי, אנחנו נחדש את הספה שלכם, נעניק לה רעננות וריח נעים ותרגישו שקיבלתם את הספה שלכם בחזרה כפי שקניתם אותה.
אז אם אתם רוצים לחסוך אלפי שקלים, התרוצצויות בין חנויות של רהיטים, השוואות והתמקחות על מחירים, ולהאריך את חיי הספה שלכם, תפנו אלינו ותקבלו את השירות המקצועי של מג'יק קלין ותוכלו לארח את המשפחה בשמחה ועם ספה נקייה, תחושה נעימה וביתית בסלון וריח נעים. לפרטים נוספים צרו קשר כעת

ניקוי ספות בבאר שבע | מג'יק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בבאר שבע
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button