לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בד

הסלון שלכם הוא החלל הכי שמיש בבית. את רוב השימוש בבית עושים בסלון. אתם יושבים לכם עם ספר טוב, קפה מרגיע בסוף יום, או סתם רובצים מול הטלוויזיה. אז אם הספות בסלון כבר לא נראות כמו שהיו כשקניתם אותן, ועם השנים הן צברו כל מיני כתמים שונים, ניקוי ספות בד יכול לפתור לכם את העניין בקלות ובמהירות ולתת לספות שלכם מראה נקי ומרענן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
הקודם
הבא

ניקוי ספות בד – הדרך להפוך את הספה שלכם לנעימה יותר

בשנים האחרונות יותר ויותר סלונים עברו להשתמש בספות בד וזהו סוג הספות הנפוץ ביותר כיום. למרות שספות רבות עשויות בד דוחה כתמים, עם השנים הן מתלכלכות וצוברות לכלוך ואבק שגורם למראה שלהן להתיישן.

בעזרת ניקוי ספות בד אפשר להחזיר לספה את המראה המקורי שלה, להסיר את הכתמים והאבק שהצטבר עם הזמן ולהפוך אותה לנעימה יותר, ליפה יותר, וממילא לנוחה יותר.

סוג נוסף של ספות בד הן אלו העשויות בדים עדינים יותר של משי או קטיפה. ניקוי ספות אלו דורש עבודה מותאמת שכן ניקוי לא נכון שלהן יגרום לקטיפה לדהות במהירות ולזק בלתי הפיך לספה.

בכלל, ישנם הרבה סוגי ספות בד ועם השנים היצרנים מייצרים ספות מבדים שונים שלכל אחד מהם יש את דרך הטיפול הטובה ביותר, היעילה ביותר והבטוחה ביותר כדי לנקות אותו.

ניקוי ספה מבד

ניקוי ספות בד – האם זה בכלל אפשרי?

רבים תוהים האם באמת ניקוי ספות בד בכלל אפשרי לביצוע, האם כל ספה אפשר לנקות והאם כל כתם יכול לרדת. אז בגדול התשובה היא כזו. כן, ניקוי ספות כשנעשה בצורה הנכונה ובכלים הנכונים ייתן מענה כמעט לכל ספה ויחדש את המראה שלה בצורה כזו או אחרת.

אמנם יש כתמים קשים יותר שדורשים יותר מאמץ וחומרים יותר חזקים, אבל בסוף כמעט כל כתם ניתן להסיר או לטשטש כדי להפוך את הספות שלכם לנקיות יותר וממילא לנוחות יותר ונעימות יותר.

ישנם סוגים שונים של ספות בד ולכל סוג יש להתאים את שיטת הניקוי המתאימה עבורו. ניקוי ספות בד דורש ידע של מישהו שמבין בתחום מאחר וישנם אינספור סוגי בד ולכל סוג יש להתאים את סוג הטיפול המתאים לו על מנת להשיג את התוצאה הרצויה של ספה נקיה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

כל הדרכים לניקוי ספה מבד

יש הרבה דרכים לניקוי ספות בד. הראשונה כמובן היא לעשות זאת בעצמכם. יש ברשת הרבה סרטונים ומדריכים איך לנקות ספות לבד. אבל שימו לב שזה לא מתאים לכולם.

אם אתם לא מתמצאים בתחום, סביר להניח שיקרה אחד משני הדברים הבאים: או שלא תצליחו להוריד את הכתם ביעילות, וזה במקרה הטוב, או שבמקרה הגרוע יותר תעשו נזק בלתי הפיך לספה שלכם כי לא כל חומר מתאים לכל ספה.

מלבד זאת לפעמים נדרש לנקות עם חומרים שונים וכלים שאין לכם אפשרות לקנות בעצמכם. כיום יש כלים מקצועיים לניקוי ספות ובשיטת עשה זאת בעצמך אתם לא יכולים להשתמש בהם.

דרך אחרת ויעילה יותר לניקוי ספות בד תהיה להשתמש בשירותים של אנשי מקצוע בתחום ניקוי ספות שמכירים טוב את העולם הזה ויעשו עבורכם את העבודה.

חברת ניקוי ספות טובה תתאים עבור הספה שלכם את סוג הטיפול הנדרש ובזמן קצר וכלים מתאימים תנקה לכם את הספות שלכם הכי טוב שאפשר.

השאירו פרטים לניקוי ספות בד

מחיר ניקוי ספות בד

אם החלטתם ללכת על הדרך הבטוחה ביותר לניקוי הספה ולהזמין שירות של חברה שמתמחה בתחום, מחיר הניקוי יעלה לכם בדרך כלל כמה מאות שקלים בודדים לספה. מחיר ניקוי הספה ייקבע לפי גודל הספה שלכם, ולפי סוג הבד ממנו מורכבת הספה.

בשונה מספות עור בהן נדרש לנקות ביד, בספות בד הניקוי יכול להתבצע במכונה ולכן המחיר יהיה נמוך יותר מניקוי ספות עור.

סלון נקי ומעוצב

איך בוחרים חברת ניקוי ספות בד

ישנם בשוק הרבה חברות וגופים שונים המציעים ניקוי ספות במחירים כאלה או אחרים. כמו בכל תחום גם כאן רמת המקצועיות שונה בין חברה לחברה ולא כל חברה יודעת באמת להתאים את סוג הניקוי הנכון והחומרים הנכונים לספה שלכם.

אבל כמובן שהספות שלכם יקרות לכם ואתם לא רוצים לתת למישהו לא אחראי או מנוסה מספיק להרוס לכם את הספות עם ניקוי לא נכון או לא מקצועי, אז אם החלטתם להזמין ניקוי ספות חשוב שתבחרו נכון מי שיעשה זאת עבורכם.

אז איך יודעים לבחור חברת ניקוי ספות בד מתאימה? דבר ראשון שאתם צריכים לעשות כשבאים לבחור את החברה שתנקה לכם את הספות זה לבדוק דבר ראשון כמה ניסיון יש לחברה הזו בתחום. בניקוי ספות יש חשיבות רבה לפרקטיקה ולניסיון המעשי. ככל שהניסיון גבוה יותר כך גבוה יותר הסיכוי שהספות שלכם יהיו נקיות בסיום התהליך.

בנוסף תבדקו חוות דעת על החברה. אין כמו לשמוע מניסיון של לקוחות קודמים על הטיפול ועל השירות. אם הם יצאו מרוצים מה טוב, אם לא זה צריך להיות נורת אזהרה עבורכם.

דבר נוסף שכדאי שתבדקו והוא לא פחות חשוב, זו רמת השירות והיחס שהחברה נותנת ללקוחותיה. אחרי הכול, מלבד המקצועיות אתם רוצים לקבל יחס אישי ונעים.

לסיכום, אם החלטתם שהספות שלכם צריכות שינוי זה הזמן שלכם לעשות זאת. עם החברה הנכונה והטיפול הנכון הספות שלכם יכולות להיראות נהדר.

ניקוי ספות בד עם Magic clean

אנחנו במגי'ק קלין מתמחים בניקוי כל סוגי הספות. עם ניסיון רב בתחום, שיטות ניקוי חדשניות ומכשור מקצועי ועדכני אנחנו מציעים ניקוי ספות מתקדם ואפקטיבי לכל סוגי הספות.

אנחנו משתמשים בחומרים בטיחותיים לתינוקות ובעלי חיים ומציעים שירות אמין ומקצועי בכל רחבי הארץ.

הצוות שלנו אלוף בלתת יחס אישי ונעים, כזה שנותן תמורה גבוהה לכסף שלכם והם יעשו הכול כדי שתצאו מרוצים.

דברו איתנו עוד היום כדי לקבל הצעת מחיר וכדי לשמוע איך אנחנו יכולים להפוך את הסלון שלכם והספות שלכם לנקיות יותר ונעימות יותר.

ניקוי ספות בד
צרו קשר לניקוי ספות בד
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button