לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בדרום

בכל בית בישראל הסלון הוא החלל המרכזי שבו מתקיימת השגרה היומיומית, זה המקום שבו הילדים יושבים ומשחקים, זמן האיכות המשפחתי הוא בסלון, בסוף היום כשאנחנו חוזרים מיום עבודה אנחנו נחים בסלון והסלון הוא המקום שבו אנחנו מארחים בני משפחה וחברים בסופי שבוע או בחגים.

מסיבה זו אנחנו מבינים שהחדר שמתלכלך הכי הרבה בבית זה הסלון, ולכן משפחות שגרות בדרום הארץ שחשוב להן סלון נקי, ריחני, אסתטי ושכיף להריח בו, יחפשו חברות שיש להן התמחות וניסיון בניקוי ספות בדרום הארץ.

ממה הספות שלנו מתלכלכות?

ניקוי ספות בדרום הוא שירות ניקיון שמבוקש בבתים בהם יש פעילות רבה בסלון או בכלל בבתים שבהם הניקיון הוא צורך חשוב עבור בני הבית.

בכל ערב כשאנחנו חוזרים הביתה מהעבודה, נושרים מהבגדים שלנו כל מה שנדבק והצטבר עליהם במהלך היום בזמן נהיגה ברכב או נסיעה בתחבורה ציבורית, בזמן שישבנו במשרד או אכלנו ארוחת צהריים. כשאנחנו מתיישבים על הספה, כל האבק, הלכלוך ושאריות האוכל נדבקים או נספגים על הספה, בשולי הספה ובין התפרים, או חודרים לשכבות הפנימיות של הספה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כשהילדים מתרוצצים ומשתוללים ברחבי הבית ואז נוחתים בבת אחת לנוח על הספה, הספות סופגות כתמי זיעה, ואם ההשתוללות אגרסיבית, אז לעתים הספות סופגות דם וקיא ואפילו פיפי אם אחד הילדים הקטנים "מפספס" על הספה. כתמים אלו, בנוסף לפגיעה באסתטיקה ובעיצוב הספה, עלולים לגרום גם לריחות לא נעימים שנדבקים לספה ועולים ממנה אל חלל הסלון.

אם אתם גרים באזור הדרום ושוכרים שירות של חברת ניקוי ספות בדרום, אתם צריכים לוודא שלחברת הניקיון יש ניסיון בהסרת כתמים קשים ויבשים ונטרול ריחות לא נעימים שנספגים בעומק הספה.

כתמים מאוכל ומטושים לצביעה

כתמים נוספים שיכולים להיספג בספות עלולים להיגרם מאוכל ושתיה. פירורי חטיפים, פיצוחים וממתקים, רוטב של פיצה או המבורגר וכתמים מנוזלים כמו שתיה מתוקה, שתיה חריפה או שתיה חמה כמו תה וקפה. כתמים נוספים עלולים להיווצר על הספה גם מצבעי טושים שהילדים יכולים לצבוע דפי צביעה ובטעות לגרום לכתם צבע של טושים שיכול להיות מאוד בולט ולא נעים לעין.
חברה ותיקה ומנוסה לניקוי ספות בדרום שמכבדת את עצמה חייבת לתת פתרון מקצועי לכתמים מסוג זה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

מה אפשר לעשות כדי להאריך את חיי הספה?

אז אם אתם גרים באזור אשקלון, אשדוד או באר שבע והסביבה, לפני שאתם רצים ומשלמים כסף לחברה לניקוי ספות בדרום, יש מספר פעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות כדי לשפר את הנראות והמגע של הספות ואפילו להסיר חלק מהכתמים בעצמכם.

את כל סוגי האבק, הלכלוך, החול, השיערות והפירורים שמתפוררים או נופלים ונדבקים לספה אפשר לשאוב בקלות על ידי שואב אבק, ומומלץ לבצע פעולה זו לפחות פעם אחת בשבוע.

כאשר מדובר בכתמים טריים, מומלץ להכין תמיסת חומץ משתי כפות חומץ וכוס מים ולהספיק עם מטלית את התמיסה על החלק הטרי, להמתין כ-15 דקות, להבריש בעדינות את אזור הכתם ולאחר מכן לנגב בסמרטוט יבש. החומץ הוא חומר ניקוי מעולה להסרת כתמים טריים ואף לנטרול ריחות לא נעימים.

השאירו פרטים לניקוי ספות בדרום

מג'יק קלין – המובילה בניקוי ספות בדרום הארץ

עם זאת, לא לכל תושבי הדרום יש סבלנות וכוח להתעסק בניקוי ספות. לכן קיים השירות של מג'יק קלין – חברת הניקוי המובילה, המקצועית והמנוסה בניקוי ספות בדרום הארץ. יש לנו צוותי ניקוי מנוסים ומקצועיים לטיפול בכתמים הקשים ביותר שלא ניתן להסיר באמצעים ביתיים, ואנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה שלא גורמים נזק, פגיעה או שריטות בצבע של ריפוד הספה. אל תתלבטו, התקשרו למקצועניים של מג'יק קלין.

קראו גם:

ניקוי ספות בדרום| מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בדרום
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button