לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בגבעתיים

ספות הן הרהיט הכי בולט והכי משפיע על העיצוב והמראה של הסלון שלנו, לכן אנחנו משקיעים הרבה כסף ומחשבה על ההתאמה של הספות לסלון, הצבע, המרקם, סוג הספה, הנוחות, מידת הרכות שלה, שלא תהיה כבדה להזזה ושיהיה נוח לישון עליה.

כיוון שאנחנו משקיעים הרבה כסף, תכנון ומחשבה בספות שלנו, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שבמהלך השגרה היומיומית והאירוח בסלון, לאחר כמה חודשים הספות לא ייראו נקיות ורכות כפי שהיו בזמן שקנינו אותן.

תושבי גבעתיים שרוצים לשמור על המראה והרכות של הספות ולהמשיך ליהנות מהן במהלך אירוח בסלון, אתם מוזמנים לפנות אלינו למג'יק קלין, החברה המקצועית והמובילה לניקוי ספות בגבעתיים והסביבה.

ממה הספות שלנו מתלכלכות?

הספות של תושבי גבעתיים מתלכלכות מאבק ולכלוך, שיערות, פרווה והפרשות גוף שונות. זה קורה כשאנחנו חוזרים הביתה מהעבודה ומתיישבים על הספה, או כשהכלב חוזר מסיבוב בחוץ ולכלוך, שיערות ולעתים גם קרציות מהגוף שלו נושרים על הספה. כאשר יש ילדים במהלך הערב הם משחקים, מתרוצצים ברחבי הבית או מכינים יצירה בסלון. מאוד יכול להיות שזיעה או דם מהילדים יכולים להכתים את הספות ולגרום לריח לא נעים, טושים או צבעים יכולים לגרום לכתמי צבע, קיא ופיפי שלפעמים ילדים "מפספסים".

ניקוי ספות בגבעתיים חשוב גם מכיוון שהספות שלנו מתלכלכות במהלך אירוח של בני משפחה בסופי שבוע או חגים, או במהלך אירוח חברים במפגש סלון במהלך השבוע. באירועים כאלה הספות מתלכלכות מפירורי חטיפים, פיצוחים וממתקים. הספות מוכתמות משאריות של עוגה שנופלת עליהן, משתיה חריפה, קלה, או חמה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות את הספות שלנו?

ניקוי ספות בגבעתיים מלכלוך, אבק, כתמים וריחות לא נעימים חשוב מכמה סיבות: כלכלית, אסתטית ובריאותית.

הספות מתכסות בלכלוך, חול ואבק וחלק מהם חודר לשכבות הפנימיות של הספות. הכתמים שנוצרים על הספות גורמים לפגיעה בצבע, למרקם ותחושת מגע שונה ואפילו למגע דביק בספות באזורים מסוימים, לתחושה כללית לא נוחה לשבת על הספות ולפגיעה במראה הכללי והעיצוב של חלל הסלון כולו. אם לא נשקיע בניקוי הספות, מלבד לבעיה האסתטית, גם מבחינה פרקטית תהיה לנו בעיה עם ספות דביקות, מלוכלכות ולמעשה מכערות את הסלון.

בבתים שבהם לא שומרים ומתחזקים את ניקיון הספות, אורך החיים שלהן יתקצר ונמצא את עצמנו קונים ספות חדשות לאחר תקופה קצרה יותר ממה שהערכנו בזמן שקנינו אותן.

גם מבחינה בריאותית יש משמעות לניקוי ספות. אבק וחול על הספות ובתוך השכבות הפנימיות של הספות בצירוף של כתמי אוכל ונוזלים גורמים להתפתחות והצטברות של חיידקים וקרדיות אבק הבית שעלולים ליצור תגובות אלרגיות אצל ילדים ומבוגרים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי ריפוד ספה

עשה זאת בעצמך או חברת ניקוי מקצועית

יש מספר פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על ספות נקיות ולהאריך את חייהן. ניתן לשאוב אבק, חול, ולכלוך באמצעות שואב אבק שכיום נמצא בכל בית ומומלץ לעשות זאת פעם בשבוע כדי לשמור את הספות נקיות.

כתמים ניתן להסיר על ידי תמיסת חומץ או על ידי חומר ניקוי ייעודי להסרת כתמים לספות, כאשר ניקוי בחומץ יעיל גם לנטרול ריחות לא נעימים.

השאירו פרטים לניקוי ספות בגבעתיים

עם זאת, כאשר מדובר על ניקוי ספות בגבעתיים מכתמים קשים ויבשים או כתמים ולכלוך שנספגו בעומק הספות, לא תמיד יש לנו את האפשרות, את הסבלנות או הזמן לעשות זאת בעצמנו. בדיוק בשבילכם קיים השירות מג'יק קלין, המובילה בניקוי ספות בגבעתיים והסביבה.

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בניקוי מקצועי של ספות, זמינות מיידית, צוותי ניקוי מנוסים ואדיבים בפריסה ארצית רחבה, שירות אדיב וסבלני הכולל הדגמה ללא עלות וזיכוי הלקוח אם הניקוי לא עובד. אל תתפשרו, התקשרו אלינו וקחו את מג'יק קלין – המובילים בתחום ניקוי ספות בגבעתיים.

ניקוי ספות בגבעתיים - מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בגבעתיים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button