לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בבת ים

בת ים היא עיר יפהפיה עם רצועת חוף מהיפות, המטופחות והמושקעות בישראל. תושבי בת ים ידועים כאנשים חמים ומשפחתיים שאוהבים לארח בביתם חברים ובני משפחה למפגשים משפחתיים וחברתיים, בסופי שבוע, בחגים וכמובן גם באמצע השבוע לשיחת סלון על כוס קפה ועוגה.

כמובן שהספות רלוונטיות לא רק לאירוח של חברים ובני משפחה אלא גם אותנו. הספות הן הרהיט הבולט והמרכזי בסלון שהוא החלל המשפחתי שבו בני הבית שוהים רוב שעות היום. גם כאשר מדובר בצפייה בטלוויזיה או בזמן איכות של המשפחה במשחקי קופסא, וכאשר אנחנו רוצים להתרווח ולנוח לאחר יום העבודה על ספה נקיה ונעימה. 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מהם הגורמים שבגללם ספות בבת ים מתלכלכות?

עם זאת, יש לקחת בחשבון שלמרות רצועת החוף היפה, והמיקום המעולה שבת ים נהנית ממנו, צמודה לתל אביב וקרובה מאוד לשאר הערים המובילות באזור המרכז, יש גורמים באזור בת ים שבגללם הספות שלנו מתלכלכות.
תושבי בת ים שחוזרים הביתה מחוף הים, מגיעים עם חול שנדבק לבגד ים ולכפות הרגליים. החול הזה נדבק ונתפס בריפוד בשולי הספות או בין התפרים, וחודר גם אל השכבות הפנימיות של הספות.

בנוסף לחול, גם לכלול ואבק נדבקים לספה מהבגדים שלנו כאשר הילדים חוזרים מבית הספר, כשאנחנו חוזרים הביתה מהעבודה וגם כאשר החלון פתוח כל הזמן נכנס הביתה לכלוך ואבק שממלאים את הבית.
גם זיהום האוויר מאזורי התעשייה הסמוכים לבת ים והפיח שנגרם מהעומס בנתיבי איילון ובכבישים העמוסים במרכז נישאים באוויר ונכנסים אל תוך הבתים ונדבקים אל הספות.
גם כתמי אוכל כגון חטיפים, לחם, רטבים, מזון מהיר כמו פיצה, המבורגר וכו' מטפטפים או מתפוררים על הספה ומכתימים אותה. 

כתמים נוספים נוצרים מנוזלים שנשפכים על הספה כמו יין, מיצים, דם, שתן שאחד הילדים או חיית מחמד "מפספסים", זיעה ושומן גוף.

מהן ההשלכות השונות של ספות מלוכלכות בבת ים?

מבחינה כלכלית, כאשר ספה מלוכלכת ומלאה בכתמים ועולה ממנה ריח לא נעים, אנחנו יותר ויותר נתרחק ממנה ולא נרצה לשבת עליה ולארח חברים או בני משפחה בסלון. ככל שהמצב יימשך אנחנו ניאלץ להיפטר מהספה ולהשקיע לא מעט כסף עבור רכישת ספה חדשה.
מבחינה בריאותית, חול ואבק שנדבקים לשולי הספה, לתפרים ולעומק הספה מהווים סיכון לילדים אלרגיים לאבק. נוסף לכך, היווצרות של קרדית אבק הבית שנוצרת בתנאי לחות יחד עם אבק, נוזלים וכתמי אוכל, עלולה לגרום לתסמינים חריפים יותר כמו צריבה בעיניים, קוצר נשימה, גירוד בגוף, נזלת ועוד.
מבחינה פרקטית ואסתטית, ספה מלוכלכת משפיעה על כל הנראות והעיצוב של הסלון והחלל המרכזי של הבית.

השאירו פרטים לניקוי ספות בבת ים

ניקוי ספות בבת ים? רק מג'יק קלין!

מג'יק קלין מתמחה ומעניקה שירות מקצועי עבור ניקוי ספות בבת ים. אנחנו מסירים את הכתמים ומנטרלים את הריחות הלא נעימים ושואבים את כל האבק והחול שעלולים להצטבר עליהם חיידקים וקרדית אבק הבית בשיטת הזרקה ויניקה. צוות מקצועי של מג'יק קלין יגיע אליכם הביתה, יבצע סריקה מקיפה ויסודית של כל הכתמים שיש על הספה ויתאים את חומר הניקוי המתאים לסוגי הלכלוך ולסוג הספה מבלי לגרום לנזק לצבע הספה או לריפוד.

למג'יק קלין -ניקוי ספות מעל 15 שנות ניסיון בניקוי ספות בבת ים. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה ואינם מסוכנים לנו, לילדינו ולבעלי החיים שלנו.
השירות של מג'יק קלין בזמינות של עד 24 שעות בבת ים, וכמובן בפריסה ארצית רחבה, עד בית הלקוח. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ולכל השאר אנחנו כבר נדאג.  

ניקוי ספות בבת ים | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי ספות בבת ים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button