לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בבית שמש

אז קניתם ספות חדשות לפני שנה או שנתיים, הילדים נהנו לשחק ולנוח עליהם, נהניתם לארח חברים או בני משפחה בחגים ושבתות, וכמו שקורה בהרבה בתים ובהרבה משפחות, הספות כבר לא נראות חדשות, בטח שלא נראות בנות שנה או שנתיים.

במצב כזה, במקום לקנות ספות חדשות ולהיכנס להוצאות גבוהות, הרבה משפחות שוכרות שירות של חברות ניקוי ספות בבית שמש. מדובר בפתרון מצוין עבור ספות חדשות שבעזרת ניקוי מקצועי, ידע וניסיון כמו שיש למג'יק קלין, אפשר להאריך את חיי הספות, להסיר את הכתמים ולנטרל ריחות לא נעימים שנדבקו לספות.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
סלון הבית

ניקוי ספות בבית שמש – למה זה חשוב

הספות בבית שלנו נמצאות בסלון שהוא החלל המרכזי של הבית. עיקר הפעילות, היום-יום והשגרה נעשים בסלון. ולספות שהן הרהיט הבולט והמשמעותי ביותר בסלון יש השפעה על הנראות והעיצוב של הסלון כולו. ספות נקיות, נעימות ומריחות טוב נותנות הרגשה משפחתית וביתית ומשפיעות באופן חיובי על החלל המרכזי של הבית.

כאשר אנחנו נכנסים הביתה, לרוב הדבר הראשון שנראה הוא הסלון. גם כאשר אורחים שלנו נכנסים הביתה, הדבר הראשון שהם פוגשים בו זה הסלון והספות שנמצאים בו. לכן יש חשיבות גדולה מאוד לשאלה האם אנחנו שומרים ומתחזקים את הניקיון של הספות שלנו. 

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי ספות בבית שמש עבור בריאות המשפחה

בבתים של משפחות עם ילדים שאוהבים לארח חברים ובני משפחה בסלון, הספות מתלכלכות ונדבק בהם כתמי אוכל, פירורים של פיתות או לחמניות, חטיפים, ממתקים, כתמי קטשופ, מיצים, דייסה של תינוק, וגם סוגי לכלוך אחרים כמו חול, אבק, שיערות והפרשות גוף שונות כמו זיעה, דם, קיא, פיפי שילדים "מפספסים" על הספה, רוק וכו'. 

הצטברות של סוגי הלכלוך והכתמים השונים בתפרים של ריפוד הספות, בשולי הספות ואף חודרים לשכבות הפנימיות של הספות גורמות התפתחות של חיידקים וקרדית אבק הבית שעלולים ליצור תגובות אלרגיות חריפות לילדים ולמבוגרים כמו קוצר נשימה, גירוד בגוף, שיעולים, נזלת, צינון וצריבה בעיניים.

ניקוי ספות בבית שמש – מג'יק קלין

מג'יק קלין היא חברת ניקוי ספות מקצועית שמספקת שירותי ניקוי ספות בבית שמש כבר מעל ל-15 שנה לאלפי לקוחות שנהנים מהשירות שלנו ומקבלים באהבה יחס ושירות מקצועי.

העבודה שלנו כוללת הגעה לבית הלקוח ובדיקה יסודית וכוללת של הספות. לאחר מכן אנחנו נבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר בספות, ואם הלקוח רוצה אנחנו מבצעים את הניקיון כולו. בזכות הידע והמקצועיות של מג'יק קלין, צוותי הניקיון שלנו יודעים להתאים את חומרי הניקוי לסוגי הלכלוך והכתמים ולנטרל ריחות רעים, גם כאשר מדובר בכתמים יבשים, ישנים ועקשניים.

השאירו פרטים לניקוי ספות בבית שמש

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ובטיחותיים עבור ילדיכם ואינם גורמים נזק במידה והם באים במגע עם העור. השירות שלנו כולל פריסה ארצית רחבה, זמינות מיידית ומחירים אטרקיביים.

אז אם אתם לא רוצים לעבוד קשה התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נבצע שירות ניקוי ספות בבית שמש בבית שלכם ואתם תקבלו ספות חדשות, נעימות ועם ריח טוב כאילו לא עברו עליהם אירועים גדולים ומלכלכים בשנים האחרונות.

קראו גם:

ניקוי ספות בבית שמש
צרו קשר לניקוי ספות בבית שמש
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button