לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות באשקלון

משפחות שנוהגות לארח משפחה וחברים בבית שלהם, אוהבות שהסלון יהיה מרווח, נעים, מואר ומסביר פנים לאורחים. לכן הסלון בתור החלל המרכזי בבית יהיה מושקע והספות בסלון יהיו נעימות, נקיות וכמובן נוחות לשבת עליהן.

אז אם אתם מחפשים ניקוי ספות באשקלון, כדאי לכם לקרוא את המאמר הזה ולהבין למה מג'יק קלין היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם לניקוי הספות.

סלון נקי = אווירה טובה

כאשר אנחנו מדברים על ספות חשוב להבין שמדובר ברהיט הכי בולט בסלון. כלומר הספות הן הרהיט שמשפיע הכי הרבה על העיצוב, הנראות, והאווירה שיש לנו בסלון.

אחד הרגעים הכיפיים עבורנו הוא לשבת עם הילדים לזמן איכות בסלון ולבלות איתם במשחקי קופסא, בשיחת סלון עם בני משפחה או באירוח בסופי שבוע ובחגים. כדי שחווית האירוח שלנו ושל האורחים תהיה מקסימלית חשוב שהסלון יהיה נעים ונקי.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב שהספות יהיו נקיות

בכל יום שהילדים שלנו חוזרים מבית הספר ומתיישבים על הספה, נושרים מהבגדים שלהם חול, אבק ושאריות של אוכל שנדבקים לריפוד הספות וחלקם חודר לשכבות הפנימיות של הספות ובין התפרים של ריפודי הספות.

כשהחלון בסלון פתוח או אפילו שהדלת פתוחה נכנס אלינו הביתה לכלוך, חול שנישא ברוח מרצועת החוף היפהפיה של אשקלון, זיהום אוויר ופיח מאזורי התעשייה ומתחנת הכח – כל אלו חודרים אלינו הביתה וחלק מהם נדבק לריפוד או חודר פנימה לשכבות הפנימיות של הספות.
כאשר אנחנו אוכלים על הספות חטיפים, לחם, ממתקים, פירות או שותים קפה, מיצים, בירה ותינוק שותה מטרנה מבקבוק, יש סיכוי גדול שחל מהפירורים והנוזלים יידבקו ויכתימו את הספות וחלק משאריות האוכל והנוזלים ייספגו ויגרמו לכתמים בעומק הספות.
ריחות לא נעימים יכולים להיגרם ולהידבק לספות מדם, פיפי שאחד הילדים "מפספס", זיעה, קיא או הפרשות גוף שונות, וכמובן מסוגי אוכל ומשקאות חריפים שונים.

הנזק שיכול להיגרם מסוגי הלכלוך, האבק, הריחות והכתמים השונים יכול להיות משמעותי כמובן לספה עצמה, אבל גם לחוויה המשפחתית שלכם בסלון, לחוויית האירוח בסלון עם המשפחה ואפילו לחברים של הילדים שלכם שמתארחים אצלכם מדי פעם.

סלון נקי

ניקוי ספות באשקלון – הסרת כתמים ולכלוך

ספות מלוכלכות, מלאות בכתמים, אבק ובריחות רעים יביאו בסופו של דבר לתוצאה של ספות מכוערות שלא נותנות חשק לשבת ולהתפנק עליהן, לא בסופי שבוע ולא בסתם ערב לאחר שהילדים נרדמו, וגם לא לזמן איכות עם המשפחה. כדי למנוע מצב שבו תרצו להיפטר מהספות ותיאלצו להוציא כסף עבור ספות חדשות, מומלץ מאוד לבצע תחזוקה וניקוי ספות.

ספה שלא שואבים ממנה אבק, חול, לכלוך ושערות, בסופו של היא תתמלא באבק בשולי הספה, בין התפרים ובעומק הספה שגורמים להצטברות של חיידקים וקרדית אבק הבית שיכולה להיות מאוד לא נעימה ולא בריאה לילדים ומבוגרים אלרגיים או רגישים.

השאירו פרטים לניקוי ספות באשקלון

איך שומרים על חווית האירוח והאווירה הנעימה בסלון?

מומלץ מאוד אחת לשבוע לבצע שאיבה של הספות, כולל הכריות מכל הצדדים – מאבק, לכלוך, חול ושערות, וכן לנקות ולהסיר את כתמי אוכל, משקאות ונוזלים, פיפי, דם וזיעה באמצעות תמיסת חומץ או חומר ניקוי ייעודי לניקוי ספות שקונים בסופר.

אבל לפעמים יש כתמים שלא מצליחים להסיר בעצמנו ויש כתמים ולחות שמתפתחים בעומק הספה שניתן להסיר רק באמצעות חברה מקצועית לניקוי ספות כמו מג'יק קלין.

למג'יק קלין יש שירות מקצועי בפריסה ארצית רחבה וזמינות מיידית על ידי צוות ניקוי מקצועי הכולל הדגמה ללא עלות, חומרים ידידותיים לספות שאינם גורמים לנזק, שינוי צבע, שריטות או קרעים והכל באהבה למען איכות החיים המשפחתית והביתית שלכם.

ניקוי ספות באשקלון - מג'יק קלין
צרו קשר לניקוי ספות באשקלון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button