לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בבית הלקוח

אנחנו הישראלים אוהבים לארח חברים ובני משפחה במגוון אירועים, בחגים, בסופי שבוע, בחופשים או סתם לשיחות סלון ללא סיבה למסיבה. לכן חשוב לנו שהסלון, שהוא החלל המרכזי לאירוח בבית שלנו ייראה טוב, יריח טוב ויעניק לנו ולאורחים חווית אירוח חיובית.
כדי שנוכל להנות בזמן אירוח, להתרווח לאחר יום עבודה עם כוס קפה וסדרה בנטפליקס, צפייה במשחק כדורגל איכותי או שהילדים ייהנו לשבת עליהם בזמן צפייה בטלוויזיה או משחק קופסא, אנחנו צריכים לשמור ולתחזק את ניקוי הספות באופן שוטף.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אם נשמור על הספות נקיות ונעימות לאורך זמן, אנחנו נאריך את חיי הספות, נחסוך כסף כיוון שלא נצטרך להוציא כסף עבור רכישת ספות חדשות וגם נשמור על בריאותינו כיוון שספה מלוכלכת מאפשרת היווצרות של חיידקים ולתגובות אלרגיות קשות.
אם לא נשמור על הספות והן יהיו מאובקות, מלאות בכתמים ויעלה מהן ריח רע, הילדים שלנו לא ירצו לשבת על הספות ולשחק עליהן וגם אנחנו לא נרתה לשבת ולהתרווח עליהן ובוודאי שלא לארח חברים או בני משפחה לשיחת סלון על הספות.

סלון בד נקי ומעוצב

ממה הספות שלנו מתלכלכות?

הספות שלנו מתלכלכות מכמה מקורות.

אפשרות ראשונה היא אבק, חול, שיערות, פרווה של חיות מחמד וכו'. כאשר אנחנו נכנסים הביתה מיום עבודה ומתיישבים על הספה, נושרים מאיתנו חול, אבק ושיערות, וכן כאשר הילדים שלנו חוזרים מהמסגרות. וכמובן שאם יש לנו בעל חיים בבית, נושרים ממנו שיער ופרווה על הספות. אבק וחול חודרים הביתה גם דרך חלונות פתוחים והם נדבקים לשולי הריפוד או בין התפרים וחודרים לעומק הספה. 

עוד אפשרות היא כתמים שנספגים בספה מהגוף שלנו. זיעה, שומני גוף, דם, קיא, פיפי שהילדים מפספסים או על ידי בעלי חיים שגדלים בבית וכן הפרשות נוזליות שונות.

גם מסוגי אוכל ושתיה יכולים להיגרם כתמים שייספגו בספה.
סיבה נוספת שבגללה הספות שלנו מתלכלכות הן כתמי אוכל כמו פירורי חטיפים ולחם, ממתקים, רטבים וסוגי גבינות שמתפוררים או מטפטפים ונספגים בספה ומכתימים אותה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

איך שומרים על הספות שלנו נקיות?

יש לנו שתי אפשרויות לתחזק ולשמור על ניקיון הספות שלנו. האפשרות הראשונה היא לנקות אותה בעצמנו, והשניה היא לשכור חברת ניקיון מקצועית.

פעולות מומלצות לנקות עצמנו הן למשל לשאוב את הספות בעצמנו אחת לשבוע, בכל דפנות הספות ובמיוחד בתפרי הריפוד.
כתמים ניתן להסיר על ידי שימוש בחומץ או בסודה לשתיה על ידי הכנת תמיסה עם מים, או בקניית חומר ניקוי ייעודי לניקוי ספות בבית (כמובן יש לשים לב להוראות היצרן כדי לא לגרום נזק לספות).

למעשה, אם אפשר להסיר כתמים על ידי חומר ייעודי לניקוי ספות בבית ולהסיר איתם או עם חומץ, למה צריך לשכור חברת ניקוי מקצועית?

האמת היא שעל ידי ניקוי ספות בד בשיטת עשה זאת בעצמך בהחלט ניתן להגיע לתוצאות יפות מאוד בניקוי ספות, גם מבחינת האבק, החול והלכלוך, וגם להסיר כתמים שנוצרים על הספה משתן, דם, קיא וכו' וגם כתמים שנוצרו מאוכל או מנוזלים למיניהם, ובהחלט להאריך את חיי הספות שלנו, לשמור על הניקיון שלהן ולחסוך לא מעט כסף.

אז למה צריך חברת ניקוי מקצועית לניקוי ספות בבית הלקוח? כי יש כתמים ישנים ועקשניים שלא ניתן להסיר בשיטת עשה זאת בעצמך, שהם התייבשו ונספגו עמוק בתוך הספות, ויש אבק ולכלוך שגם חדר לשכבות הפנימיות של הספה.

היתרונות של מג'יק קלין

במג'יק קלין משתמשים בשיטות ובחומרי הניקוי המתקדמים ביותר לניקוי ספות בבית הלקוח. צוות ניקיון של מג'יק קלין יגיע אליכם לבית, יבצע בדיקה כוללת של הספות ויתאים את חומרי הניקוי המתאימים לסוגי הלכלוך והכתמים ויתאים אותם לסוג הספות כדי שלא ייגרם נזק לספה, לא ידהה הצבע של הספה ושהריפוד לא יישרט או ייקרע.

הניקוי בעומק הספה מתבצע על ידי הזרקת חומר ניקוי איכותי וידידותי לסביבה, ולאחר מכן שאיבת החומר יחד עם האבק והלכלוך, הסרת הכתמים ונטרול ריחות רעים שנדבקו לספה.
כמובן שבמסגרת ניקוי ספות בבית הלקוח, אנחנו נבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר של הספה ואם תרצו אנחנו נבצע ניקוי כולל של הספות שלכם.

השאירו פרטים לניקוי ספות בבית הלקוח

ניקוי ספות בבית הלקוח על ידי המובילים בתחום

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי ספות בבית הלקוח, צוותי הניקיון המקצועיים שלנו מבצעים את העבודה ברמת שירות ואמינות ברמות הכי גבוהות בתחום, בזמינות מיידית ובפריסה ארצית רחבה.
אז אם אתם רוצים ראש שקט וספות נקיות ונראות חדשות כאילו אתמול הם הגיעו מהחנות, השאירו לנו פנייה באתר או התקשרו אלינו – אנחנו נעשה את שאר העבודה.

ניקוי ספות בבית הלקוח
צרו קשר לניקוי ספות בבית הלקוח
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button