לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי ספות בבית

אז קניתם ספות חדשות לבית והילדים מתפנקים עליהם, אתם מתרווחים עליהם בסוף יום העבודה, ובאופן כללי הספות משדרגות את חלל הסלון ונותנות לו הרגשה ביתית וחמימה.
אבל אחרי שנה או שנתיים, קל וחומר לאחר 5 שנים, הספות מתמלאות באבק, כתמים, שערות ופרווה, ונוזלים ששינו את צבע הספות באזורים מסוימים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מה יקרה אם הספות שלנו מלוכלכות? למה צריך להתרגש מכל כתם או לכלוך?

לספות במצב כזה יש השלכות פרקטיות, אסתטיות, כלכליות ובריאותיות.
מבחינה פרקטית, ספות מלוכלכות עושות פחות חשק לאירוח, בני משפחה או חברים שאנחנו מארחים ירגישו פחות בנוח לשבת עליהן, וכמובן גם אנחנו פחות נרצה לשבת על ספה מוכתמת מדם, מריחה לא טוב משתן ומכוסה באבק.
ספות מלאות באבק גורמות להצטברות של חיידקים שונים שעלולים לפגוע בבריאות שלנו, ותגובות רגישויות לאלרגיות כמו לקרדית אבק הבית, שעלולים לגרום לקוצר נשימה, גירודים בגוף, נזלת, שיעולים וצריבה בעיניים.
מבחינה כלכלית, כאשר לא מנקים ולא מתחזקים את ניקוי הספות, בסופו של דבר היא תהיה לא ראויה לשימוש, ניאלץ להיפטר ממנה ולהוציא אלפי שקלים, אם לא יותר, ברכישת ספות חדשות.
כאשר הספות בסלון מוכתמות בשאריות של אוכל, מיץ, בירה, שתן וכו', מהר מאוד הן יהפכו לפיל לבן ובפועל הן יהיו רהיט גדול ומכוער בסלון, במרכז הבית שלנו, שעומד שומם ללא שימוש ולא פרקטי בעליל.

ניקוי ספות בבית

הבנתי – ספות מלוכלכות הן צרה צרורה. אז מה עושים?

כדי לתחזק ולשמור על ניקיון הספות שלנו, יש כמה דברים שצריך לעשות:

  • שאיבת הספות – כיום כמעט בכל בית בישראל יש שואב אבק. כדי למנוע הצטברות של חיידקים והתקשות של הספות, מומלץ לשאוב את הספות אחת לשבוע מהאבק, הלכלוך, החול, השערות והפרווה (אם יש לכם חיית מחמד) מהספות, כאשר לרוב הלכלוך מצטבר בשולי הכריות ובתפרים.
  • הסרת כתמים טריים- כאשר אתם מזהים כתם על הספה, חשוב לנקות אותו כמה שיותר מהר. ככל שכתם טרי יותר, כך יותר קל לנקות אותו ושהוא לא ישאיר סימן.
  • הסרת כתמים ישנים – ניתן לנקות כתמים ישנים על ידי חומרי ניקוי ייעודיים לספות או על ידי חומרים שלכל אחד יש בבית שיעילים להסרת כתמים (אך חשוב לבדוק את נושא הוראות היצרן כדי למנוע נזק לספות). יש חומרים שלכל אחד יש בבית והם התגלו כיעילים במיוחד להסרת כתמים. מדובר בחומץ ובסודה לשתיה, שמלבד שמדובר בחומרים זולים, זמינים ונגישים, הם יעילים מאוד בהסרת כתמים, והיתרון שלהם הוא שכיוון שהם זמינים תמיד בבית, ניתן להשתמש בהם באופן מיידי במקום לבזבז זמן וכסף בקניית חומר ייעודי לניקוי ספות.
  • נטרול ריחות – שתן, רטבים שטפטפו על הספות, דם, יין, בירה וכו', מלבד לכתם בולט ומכוער שהם עלולים ליצור על הספות, הם עלולים לגרום לריחות רעים לעלות מהספות. גם במקרה זה, ניתן לנטרל ריחות אלו על ידי חומר ניקוי ייעודי הנקנה בסופר או באחת מסניפי רשתות עשה זאת בעצמך, או על ידי ניקוי בעזרת חומץ או סודה לשתיה.
השאירו פרטים לניקוי ספות בבית

ניקוי ספות בבית – מה עושים אם נשארים כתמים?

עדיף לנסות להסיר כתמים ולנקות את הספות בעצמנו כדי לחסוך לא מעט כסף, אבל צריך לזכור שבסוף לא לכל אחד או אחת מאיתנו יש את המקצועיות והניסיון לבצע זאת כמו שצריך. בנוסף, יש כתמים קשים ויבשים או כתמים שנספגו בעומק הספות שלא ניתן לטפל בהם באמצעים ביתיים.
לכן אחת לחצי שנה מומלץ להזמין חברת ניקוי מקצועית כמו מג'יק קלין שלעובדיה יש וותק מעל 15 שנות ניסיון, שירות מצוין, סבלנות, פריסה ארצית רחבה, מחירון ניקוי ספות אטרקטיבי, הגעה עד לבית הלקוח וזמינות מיידית.
אז צרו קשר איתנו כדי להשלים את הטיפול שהתחלתם ואנחנו נסיר גם את הכתמים העקשניים וגם ננטרל ריחות רעים.

ניקוי ספות בצורה עצמאית
צרו קשר לניקוי ספות בבית
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button