לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרנים בירושלים

כמה מאיתנו יודעים ששליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים? שליש מהחיים שלנו אנחנו שוכבים במיטה על מזרן, נושמים כל דבר שנדבק או נספג במהלך הזמן בסדינים, במצעים ובשכבות הפנימיות של המזרן.

נוסף לכך, כאשר אנחנו מנקים את חדרי הבית השונים ואת הרהיטים, בעיקר תשומת הלב והמאמץ לניקיון "זוכים" הסלון, המטבח, השירותים, המקלחת, והרצפה בחדרים. כיוון שהמזרנים בחדרי השינה הם רהיטים פחות ויזואליים ופחות נהוג לחשוב עליהם כרהיטים שמצריכים ניקיון שוטף, לא תמיד יש לנו כוח או סבלנות לנקות אותם.

למרות שאנחנו לא נוטים לייחס חשיבות רבה לכך, ניקוי מזרונים בירושלים הוא חשוב כדי לשמור על הבריאות שלנו, לדאוג שתהיה לנו שינה איכותית במהלך הלילה ולהאריך את חיי המזרנים.

הסיבות ללכלוך על המזרונים

ניקוי מזרנים חשוב בגלל מגוון הלכלוכים והכתמים השונים שעלולים להידבק עליהם. ישנם סוגים שונים של כתמים שומניים שבמהלך היום-יום נדבקים על המזרנים כמו שאריות אוכל ופירורים שמנוניים כמו עוגות, עוגיות וחטיפים, מוצרי איפור שמנוניים, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה.

כתמי שומן נוספים עלולים להגיע מהגוף שלנו כמו זיעה, קיא, פיפי שאחד הילדים עלול לפספס על המזרון ודם במקרה שהילדים משתוללים ומישהו מהם נופל ודם מתחיל לנזול או לטפטף על המזרן ולמלא אותו בכתמים.

לכלוך נוסף יכול להידבק לספה כמו שיערות או פרווה של חיות בית שאנחנו מגדלים בבית ואבק מהבגדים שלנו או אפילו מהאוויר אם השארנו חלון פתוח למשך כמה שעות.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

האם יש משהו שנוכל לעשות בעצמנו כדי להאריך את חיי המזרנים?

בהחלט כן! אין צורך לקרוא לחברה שמתמחה בניקוי מזרנים בירושלים בכל פעם שיש אבק, לכלוך או כתם טרי שאחנו מגלים על המזרן. מומלץ ואפשרי בהחלט לנקות את המזרנים מאבק, שיערות, פירורים, שאריות של אוכל ולכלוך פעם בחודש על ידי ניעור המזרן ושאיבה עם שואב אבק, וכן לאוורר אותו במקום פתוח אם אפשרי כמו חצר או מרפסת.

בנוגע לכתמים טריים של פיפי או כתמי שומן שנגרמו מאיפור או מוצרי היגיינה, אפשר להסיר אותם באמצעות חומר ניקוי ייעודי להסרת כתמים שקונים בכל סופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך. אם מדובר בכתם טרי שרוצים לטפל בו מיד, ניתן לנקות אותו עם תמיסת חומץ (שתי כפות חומץ וכוס מים) שמספיגים עם מטלית על הכתם ובעדינות עם מברשת מברישים בעדינות את אזור הכתם. לאחר מכן יש לנגב עם מטלית יבשה כדי לוודא שכמה שפחות נוזלים ייספגו במזרן, ולאחר מכן להוציא את המזרן למרפסת או לחצר לייבוש מלא.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

אז למה צריך חברה מקצועית לניקוי מזרנים בירושלים?

אחרי שתיארנו והסברנו את האפשרות לניקוי מזרנים בירושלים בשיטת עשה זאת בעצמך, חשוב שנדע שיש כתמי שומן, כתמי אוכל, עובש, פטריות ומזהמים שונים שחודרים לעומק המזרון שאי אפשר לשאוב אותם ולהסיר את הכתם שיצרו בשיטות ביתיות, אלא על ידי שימוש בחומרים ומכשירים מתקדמים כפי שמשתמשים צוות הניקוי של מג'יק קלין. צוותי הניקוי של מג'יק קלין, החברה המובילה לניקוי מזרנים בירושלים והסביבה, משתמשים בחומרים ובטכנולוגיות שמאפשרים ניקוי והסרת כתמים קשים, השמדת עובש, חיידקים ומזהמים שונים שלא ניתן להסירם או להגיע אליהם בכלל באמצעות ניקוי ביתי.

מג'יק קלין משתמשת בשיטת הזרקה ויניקה הכוללת הזרקת חומר ניקוי פעיל שמפרק את הכתמים שנספגו בעומק המזרן, ולאחר מכן באמצעות מכונת שאיבה, יונקים את חומר הניקוי יחד עם הכתמים החוצה מהמזרן. במקרים קשים אנחנו משתמשים בשיטת ניקוי באמצעות קיטור שמחדיר מים בטמפרטורה גבוהה שגם היא שיטה מקצועית ויעילה לפירוק כתמים.

השאירו פרטים לניקוי מזרנים בירושלים

קחו את מג'יק קלין ואל תתפשרו

אז ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך היא שיטה מצוינת ומומלצת בהחלט להארת חיי המזרן, אבל כאשר יש כתמים קשים וריחות לא נעימים שלא מצליחים להסיר ולנטרל בעצמנו, הפתרון שלכם עבור ניקוי מזרנים בירושלים היא מג'יק קלין, עם זמינות מיידית מהיום למחר, ניקוי בבית הלקוח, מחירים אטרקטיביים, פריסה ארצית רחבה וכמובן שירות מקצועי ומנוסה (מעל 15 שנות ניסיון) של צוותי הניקוי שלנו. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ונחזור אליכם.

שירותי ניקוי נוספים בירושלים

ניקוי מזרנים בירושלים
צרו קשר לניקוי מזרנים בירושלים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button