לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי שתן ממזרונים

בזמן השינה, אנחנו ישנים ונושמים כל מה שנמצא בתוך המזרון. אבק, לכלוך, חול, כתמי אוכל שומניים, כתמי שתיה ונוזלים, הפרשות גוף שונות, שיערות, מוצרי איפור, קוסמטיקה והיגיינה. אנחנו מבינים את המשמעות הזו כשאנחנו לוקחים בחשבון ששליש מהחיים שלנו אנחנו מעבירים בשינה צמוד למזרון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

בנוסף לכך, גם כשהילדים "מפספסים" ועושים פיפי על המזרון, נוצר כתם שתן על גבי המזרון שנספג גם בשכבות הפנימיות שלו שגורמים להתפתחות של חיידקים ומזהמים שונים כמו עובש, קרדית אבק הבית ופטריות, וגם גורמים לריח מאוד לא נעים שעולה מהמזרון לחלל החדר ופוגמים בחוויית השינה שלנו.

לכן ניקוי שתן ממזרונים או מכתמים אחרים היא פעולה שמומלץ לעשותה כדי למנוע פגיעה באיכות השינה ובבריאות שלנו.

ניקוי שתן ממזרונים – למה זה חשוב?

כאשר אנחנו מזהים כתם שנספג ונוצר במזרון שלנו או של הילדים, שנגרם על ידי פספוס של אחד הילדים, חשוב שנטפל בו ולא נזניח. 

יש חשיבות לניקוי שתן ממזרונים בגלל שלוש סיבות:

  1. סיבה ראשונה היא כמובן אסתטית – לנטרל ריח לא נעים שמתמלא בחדר. לאף אחד או אחת לא נעים לישון על מזרון שאנחנו יודעים שיש בו כתם משתן, קל וחומר לא נעים לישון על מזרון שיש בו כתם משתן.
  2. סיבה נוספת היא בריאותית ופרקטית – כתם שתן טרי (וכל כתם טרי באופן כללי) יותר קל לנקות מאשר כתם יבש או קשה. חשוב לטפל בכתמי שתן בהקדם כיוון שהם נספגים בעומק המזרון, וכתם שנספג בעומק המזרון גם מהווה בסיס נוח להיווצרות עובש, פטריות וחיידקים שונים וגם כיוון שיותר קשה להסיר כתם שנספג בעומק המזרון.
  3. סיבה אחרונה היא כלכלית. אם לא נטפל בהסרת כתם ולא נדאג לנטרול ריחות רעים מהמזרון שנגרמים משתן, מהר מאוד אנחנו או הילדים לא נרצה לישון על המזרון, ולא תהיה ברירה אלא להיפטר מהמזרון ולקנות מזרון חדש.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

שיטות לניקוי שתן ממזרונים

יש כמה דברים שאפשר לעשות כדי לטפל בכתם כזה. מומלץ להשתמש באבקת סודה לשתייה או חומץ.

ניקוי שתן ממזרונים באמצעות סודה לשתיה:

  • יש לפזר אבקת סודה לשתיה על כתם השתן.
  • לעבור בעדינות עם מברשת כך שהאבקה תכסה את כל אזור הכתם והמתינו כחצי שעה כדי לתת לאבקה לספוח את השתן ולנטרל את הריח.
  • לאחר חצי שעה לשפשף היטב עם מטלית או עם מברשת את אזור הכתם.
  • אם פיזרתם כמות גדולה של סודה לשתיה יש לשאוב את האבקה ולא להסתפק בניגוב עם מטלית, ולאחר השאיבה יש לנגב עם מטלית לחה את המזרון.
  • לאחר מכן יש להניח את המזרון בחוץ כדי שהכתם יתייבש והמזרון יוכל להתאוורר.
  • אם עדיין יש כתמים 

ניקוי שתן ממזרונים אפשרי גם על ידי חומץ:

  • כדי לנקות בעזרת חומץ יש להכין תמיסה ולערבב שתי כפות חומץ עם כוס מים.
  • יש להספיג עם מטלית לחה את התמיסה על אזור הכתם ולהספיג כמה שיותר כדי לדלל את כתם השמן מהמזרון ולהמתין חצי שעה. 
  • לנגב היטב את האזור הרטוב מהתמיסה ומהשתן, ולהוציא את המזרון החוצה לייבוש ולאוורור.
  • במקרה הצורך לחזור על התהליך.
השאירו פרטים לניקוי שתן ממזרונים

ניקוי שתן ממזרונים בשיטת עשה זאת בעצמך

היתרון בניקוי שתן ממזרונים בשיטת עשה זאת בעצמך אמצעות חומץ וסודה לשתיה הוא שמדובר בחומרים זמינים ונגישים בכל בית ולכן מומלץ להשתמש בהם כדי לנקות כתמים טריים. בנוסף מדובר בחומרים טבעיים, ידידותיים לסביבה, לא גורמים נזק למזרון או לעור שלנו במידה ואנחנו נחשפים אליהם, מדובר בחומרים זולים מאוד ביחס לחומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך. בנוסף ליעילות הניקיון של חומרים אלו להסרת כתמים, חומץ וסודה לשתיה יעילים מאוד גם לנטרול ריחות לא נעימים כמו שתן.

ניקוי מזרון משתן

אז למה לשכור שירותי חברת ניקוי מקצועית?

אז אנחנו יודעים שאפשר להגיע לתוצאות יפות מאוד כאשר מבצעים ניקוי שתן ממזרונים בשיטת עשה זאת בעצמך, אז למה לשלם כסף עבור שירות כאשר אנחנו יכולים לעשות זאת בעצמנו?

יש לכך כמה סיבות – לא לכולם יש את הזמן, הסבלנות או הכח לבצע ניקיון כזה בעצמנו. יש כתמי שתן על המזרון שהם לא טריים אלא יבשים וקשים ושנספגו בעומק המזרון, ושיחד עם כתמים שומניים אחרים ולכלוך שחדר לעומק המזרון גרמו להתפתחות של חיידקים, קרדיות, פטריות, עובש או מזהמים אחרים. במצב כזה ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך לא יהיה יעיל, הכתמים והריחות יישארו ואנחנו נישאר מתוסכים עם מזרון לא נקי.

לכן יש את השירות של מג'יק קלין, עם מעל 15 שנות ניסיון, שירות אדיב המגובה בצוותי ניקוי אדיבים ומקצועיים, שיודעים איך לבצע ניקוי מזרון משתן בטכנולוגיות החדישות ביותר, בלי פגיעה במזרון, שריטות או קרעים.

אז אם אין לכם את הסבלנות או שניסיתם לנקות ולא הצלחתם, התקשרו אלינו ותקבלו שירות זמין מהיום למחר, אחריות מלאה והכל במחירים הכי אטרקטיביים בשוק. מג'יק קלין – המובילים בניקוי והסרת כתמים ממזרונים.

מאמרים נוספים שיעיינו אותך

חדר שינה, מזרון
צרו קשר לניקוי שתן ממזרונים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button