לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרנים המלצות

למזרנים יש השפעה רבה על השינה שלנו, על העירנות והיכולת לתפקד במהלך היום וישנו קשר בין המזרן שאנחנו ישנים עליו לבין סביבת שינה נקיה ואסתטית. שליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים, כשבע-שמונה שעות ביום. מדובר בחלק מאוד משמעותי מהחיים שלנו שבו אנחנו צמודים ונושמים כל מה שנדבק או נספג במזרן שעליו אנחנו ישנים.
המזרנים שלנו מתלכלכים ומוכתמים בחיידקים, עובש, פטריות, קרדיות ושאריות של נוזלים שונים שכדי לנקות אותם יש צורך בחברה מקצועית לניקוי מזרנים עם המלצות וידע מקצועי.

למה חשוב לבצע ניקוי מקצועי של המזרנים שלנו?

ניקוי שגרתי של הבית שלנו כולל לרוב את אזור הסלון, המטבח, הרצפה ברחבי הבית, חדרי השירותים, המקלחת והחלונות. באופן כללי הנטייה שלנו היא לנקות את האזורים הויזואליים בבית, שכשאנחנו חוזרים הביתה לאחר יום עבודה אנחנו רוצים להיכנס לבית נקי ומסודר, חשוב לנו לדאוג להיגיינה ואסתטיקה וכמובן לחלונות נקיים ללא אבק שיאפשרו כניסה חופשית של אור ואוויר אל הבית. לשאר המקומות והאזורים בבית לא תמיד יש לנו כוח או זמן ולכן מקומות אלה עלולים להתלכלך ולהתפתחות של חיידקים, עובש ופטריות בהם.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כאשר אנחנו ישנים על מזרנים מלאים באבק, כתמי שומן ולכלוך, אנחנו עלולים לנשום חלקיקי עובש, לפתח תגובות אלרגיות לקרדיות האבק, התקפי אסטמה, גירוד בגוף, פגיעה במערכת הנשימה, צריבה בעיניים, שיעול והתקררות.

בגלל הפגיעה במערכת הנשימה ייתכן ותהיה ירידה באיכות השינה שלנו ולכן נהיה פחות מרוכזים וערניים במהלך היום וזאת בנוסף על תחושת חוסר הנוחות לישון בסביבה לא אסתטית.
ניקוי מזרנים פעם בחצי שנה על ידי חברה מקצועית עם ניסיון והמלצות, חומרי ניקוי איכותיים וידידותיים פותר בעיות אלו על ידי שאיבת האבק באמצעות שואב אבק וחומרי חיטוי וניקוי מקצועיים לטיפול בעובש, כתמים ואבק שחדרו לעומק המזרנים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

חדר שינה

האם ניתן לנקות את המזרנים בעצמנו?

יש מספר פעולות שניתן לעשות בעצמנו כדי לשמור על היגיינה וסביבת שינה נקיה. ניקוי האבק מהמזרן עוזר באופן משמעותי בהתמודדות מול וירוסים, עובש וקרדיות אבק הבית. יש לבצע את שאיבת האבק באופן יסודי ולוודא שהיא מתרחשת בחלק העליון של המזרן פעמיים ולאחר מכן גם בדפנות המזרן ומתחתיו תוך שימת לב לשאיבה בשולי המזרן על פי ההנחיות.
ניקוי מזרנים מכתמים בשיטת עשה זאת בעצמך גם אפשרי, במיוחד כשמדובר בכתמים טריים. ניתן להשתמש בתמיסת חומץ או תמיסת סודה לשתיה להסרת כתמים או בחומר ניקוי ייעודי להסרת כתמים שניתן לקנות בסופר או ברשת עשה זאת בעצמך.

השאירו פרטים לניקוי מזרנים המלצות

איך נדע לבחור חברת ניקוי מקצועית?

אם אתם רוצים לשכור שירות של חברת ניקוי מקצועית להסרת כתמים עקשניים או כתמים שחדרו לעומק המזרן שלא ניתן להסיר באמצעים ביתיים, אתם צריכים לוודא שאתם בוחרים בחברה שניתן לסמוך עליה. בשוק ניקוי המזרנים קיימים הרבה חברות ונותני שירות אבל לא לכולם יש מספיק ניסיון ומקצועיות לטפל בכתמים קשים ובהסרת העובש והפטריות.
בנוסף, חברה מקצועית צריכה להיות זמינה לעבודה בטווח של 24-48 שעות, לבצע הדגמה ללא עלות באזור נסתר של המזרן ולדעת לטפל בכל סוגי המזרנים ובכל סוגי הכתמים. 

לבסוף, על חברה מקצועית בתחום ניקוי מזרנים ניתן לברר המלצות וחוות דעת דרך הרשתות החברתיות באינסטגרם, בפייסבוק ובגוגל. 

ניקוי מזרנים המלצות | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרנים המלצות
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button