לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים לבד

בכל פעם שאנחנו מנקים את הבית, אנחנו משקיעים את מירב ומיטב המאמצים והזמן לניקוי הסלון, הספות, פינת האוכל, המטבח, השירותים וכמובן הרצפה. אנחנו מקדישים פחות תשומת לב לניקוי המזרונים שאנחנו ישנים עליהם, למרות ששליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים ושוכבים צמוד צמוד למזרון ונושמים כל מה שנספג ונדבק עליו. 

המזרונים שלנו מתלכלכים וצוברים אבק, לכלוך וסופגים כתמי שומן יותר ממה שאנחנו נוטים לחשוב, ולכן אנחנו צריכים לשמור ולתחזק את ניקיון המזרונים על ידי פעילות שגרתית של ניקיון בדיוק כמו שמנקים את הספות בסלון. כדי לשמור על רמת ניקיון טובה שתגרום לנו לשינה איכותית ובריאה, חשוב לבצע ניקוי מזרונים לבד, ופעם בחצי שנה מומלץ להזמין שירות מקצועי לניקוי אבק וכתמים שחדרו ונספגו בעומק המזרון.

ממה המזרונים שלנו מתלכלכים?

גם אם אנחנו מקפידים לא לעלות על המיטה כשאנחנו לא נקיים ולפני שאנחנו מתקלחים, בכל מקרה המזרונים מתלכלכים ממגוון מקורות.

  • בכל פעם שאנחנו פותחים את החלון, נכנסים לחדר אבק ופיח שחלקו נדבק ונספג במזרון, וכמובן שיער שנושר מאיתנו (או פרווה אם אנחנו מגדלים חיית מחמד בבית) ונצמד למזרון.
  • כאשר אנחנו שותים קפה/שתיה חמה או מיץ, אוכלים עוגה/חטיף/ממתק על המיטה, עלולים להישפך נוזלים ולהיספג במזרון, או שחלק מהפירורים נופלים על המזרון, ויחד עם הנוזלים, הם נספגים במזרון וחודרים לשכבות הפנימיות שלו ועלולים ליצור קורוזיה או חלודה במידה ומדובר במזרון עם קפיצים או ליצור עובש בתוך המזרון. ניקוי מזרונים הוא בהחלט פעולה מומלצת שתאריך את חיי המזרון ותשפר את איכות השינה שלנו, אבל רק באמצעות חברה מקצועית לניקוי מזרונים כמו מג'יק קלין אפשר להסיר כתמים ולכלוך שחדרו לעומק המזרון.
  • כתמי שומן עלולים להיווצר על המזרון ממוצרי איפור שומניים, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה וגם מהפרשות גוף שונות כמו זיעה, קיא, דם, או פיפי שאחד הילדים "מפספס" על המזרון.
זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות את המזרון?

דווקא משום שחלק גדול מהחיים שלנו אנחנו נושמים כל מה שיש על גבי או בתוך המזרון, חשוב לתחזק את ניקיון המזרון כדי לשמור על הבריאות שלנו.

מזרון שמכוסה או מלא באבק, צובר חיידקים שאנחנו נושמים אותם והם פוגעים במערכת הנשימה שלנו ובאיכות השינה שלנו ובעירנות ויכולת הריכוז שלנו במהלך היום. כאשר מבצעים ניקוי מזרונים לבד בשיטת עשה זאת בעצמך לשאיבת האבק, הלכלוך והשיערות אנחנו בהחלט משפרים את איכות השינה שלנו, מאריכים את חיי המזרון וחוסכים לא מעט כסף. בנוסף לניקיון על ידי שאיבה, מומלץ להסיר כתמים שנמצאים על המזרון על ידי תמיסת חומץ, אבקת סודה לשתייה או חומר ניקוי ייעודי לניקוי כתמים ממזרון.

כאשר כתמים ולכלוך חודרים לעומק המזרון, מתפתחים בתוך הכתמים מזהמים שונים כמו עובש, פטריות, חיידקים וקרדיות אבק הבית. מזהמים אלו עלולים גם הם להיכנס למערכת הנשימה ולגרום לנו לשינה פחות טובה ולתסמינים ותגובות אלרגיות כמו אסטמה של העור, צריבה בעיניים, קוצר נשימה ועוד.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים לבד

למה אי אפשר להסתפק בניקוי מזרונים לבד?

ניקוי מזרונים לבד על ידי שאיבת הלכלוך, השיערות ושאריות אוכל מהמזרון והסרת כתמים באמצעות חומרי ניקוי היא פעולה מומלצת בהחלט שיכולה לשפר את איכות השינה שלכם, לשמור על בריאותכם ועל ריכוז ועירנות במהלך היום-יום.

עם זאת חשוב להבין שכאשר מבצעים ניקוי מזרונים לבד, אי אפשר להסיר את כל הכתמים הקשים והיבשים ולהגיע לכתמים וללכלוך שחדר לעומק הספה (כמו שתן שנספג והכתים את עומק הספה). במקרים אלו אתם בהחלט יכולים לסמוך על השירות המקצועי והניסיון של צוותי הניקוי של מג'יק קלין – ניקוי ספות שבאמצעות שיטות וטכנולוגיות הכי חדשות בשוק יבצעו עבודה יסודית ומקיפה ולאחריה אתם תקבלו מזרונים נקיים שעברו חיטוי מחיידקים ומזהמים שונים ותזכו ליהנות משינה בריאה ואיכותית.

קראו גם:

ניקוי מזרונים לבד
צרו קשר לניקוי מזרונים לבד
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button