לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בקיטור

אצל רובנו, הזמן והכוחות שאנחנו משקיעים בניקוי מזרונים שאנחנו ישנים עליהם הוא יחסית מועט. יש לך מגוון סיבות.

אנחנו משקיעים את מיטב כוחותינו בניקוי ריהוט וחדרים מסוימים כמו סלון, ניקוי ספות, פינת אוכל, מטבח, שירותים ומקלחות. זאת בגלל שלרוב את הזמן הפנוי שלנו אנחנו מעדיפים להשקיע בניקוי הסלון שהוא פינת האירוח של הבית או של מקומות שבהם הסיכוי שיתלכלכו גבוה כמו מטבח, שירותים, חדר מקלחת וכו'.

כלומר אנחנו משקיעים ומנקים יותר במקומות שחשוב לנו שויזואלית ייראו ויהיו נקיים.

את המזרונים בחדרי השינה אנחנו פחות מנקים כיוון שמדובר באזורים פחות ויזואליים, הילדים לא קופצים על המזרונים בחדרי השינה ובכלל, על מזרונים יש מצעים וסדינים כך שלא לכולם ברורה החשיבות בניקוי מזרונים בקיטור.

בנוגע לניקוי המזרונים, לרוב אנחנו נעביר שואב אבק, ננער אותם, נעביר חומר לנסות להסיר כתם וגם לא נצליח, לא נורא ובזה נגמר הסיפור. רובנו לא יודעים כמה חשוב וכדאי לשכור שירות של חברות לניקוי מזרונים בקיטור, כמה הוא ידידותי, אטרקטיבי, מאריך את חיי המזרון ובעיקר בריא עבורנו ועבור ילדינו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
חדר שינה נקי

ממה המזרונים שלנו מתלכלכים?

רובנו לא יודעים אבל מלבד האבק והלכלוך שמצטבר על המזרון, יש הרבה מאוד כתמים שנוצרים כתוצאה מהפרשות גוף והפרשות שומניות, שיער נושר, חומרים קוסמטיים שונים, מוצרי איפור, מזון ושתיה. 

כתמים שנוצרים מזיעה, מלחות של הגוף, קיא, פיפי שאחד הילדים "מפספס" על המזרון, אוכל שומני וכו' יוצרים כתמים עקשנים וקשים להסרה, גם על פני המזרון ובעיקר בעומק המזרון.

טכנולוגית ניקוי מזרונים בקיטור היא אחת הדרכים היעילות והפשוטות להסרת כתמים קשים, במיוחד אלו שנספגו בעומקו ובשכבות הפנימיות שבו.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

למה חשוב לנקות את המזרון?

לא כולם יודעים אבל שליש מהחיים שלנו אנחנו מבלים בשינה צמוד צמוד למזרון. זה אומר שאנחנו נושמים במשך חלק משמעותי מהחיים שלנו כל מה שנדבק למזרון. אם אנחנו דואגים לכך שהמזרון שלנו יהיה נקי ונעים, אנחנו נזכה לשינה בריאה ואיכותית, ואם אנחנו לא דואגים לנקות ולתחזק את המזרון, אנחנו ננשום את  האבק והחיידקים שנמצאים במזרון.

כאשר אנחנו ישנים על מזרון מלוכלך אנחנו נושמים חיידקים, עובש, הפרשות וגללים של קרדית אבק הבית אנחנו לסבול מתסמינים ואלרגיות של קרדית אבק הבית, אנחנו פוגעים במערכת הנשימה שלנו, השינה שלנו תהיה פחות איכותית ולכן אנחנו נהיה יותר עייפים ופחות מרוכזים במהלך היום.

אחת השיטות הפופולריות והיעילות לטפל בהתמודדויות האלה היא ניקוי מזרונים בקיטור. ניקוי בשיטה זו מומלץ לבצע אחת לשנה כדי לוודא שזמן השינה שלכם מנוצל כולו באופן הטוב ביותר.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בקיטור

היתרון של ניקוי מזרונים בקיטור

ניקוי מזרונים בקיטור מתבצע כאשר אנחנו רוצים להשמיד כתמים קשים במיוחד, או כתמים, עובש, חיידקים, קרדיות ומזהמים שנמצאים בעומק המזרון. מה שעוזר לכתמים ולמזהמים אלו להתפתח ולשרוד בעומק המזרון אלו תנאי לחות ושומן כמו חומרי איפור ומוצרי מזון ושתיה שומניים וכמובן הפרשות גוף כמו זיעה, דם, קיא, פיפי וכו'.

ניקוי בקיטור הוא למעשה ניקוי באמצעות חומר ניקוי בתוספת בטמפרטורה גבוהה מאוד שמסייעים לפירוק והשמדת כתמים ומזהמים.

מג'יק קלין מבצעת ניקוי מזרונים בקיטור נעשה בטכנולוגית הזרקה ויניקה. מחדירים חומר ניקוי לחיטוי והסרת כתמים, ולאחר מכן מכניסים קיטור על ידי מכונת ניקוי באמצעות קיטור אל עומק המזרון. ממתינים כחצי שעה כדי לאפשר לקיטור החם ולחומר הניקוי לפרק את הכתמים והמזהמים ולאחר מכן שואבים באמצעות מכשיר יניקה את חומר הניקוי יחד עם הלכלוך והכתמים החוצה. 

מג'יק קלין – לשינה איכותית ומזרונים נקיים

בשוק יש הרבה נותני שירות בתחום ניקוי מזרונים, אבל אם למזרון שלכם יש כתמים וריחות לא נעימים, כנראה שהצטברו בתוכו גם חיידקים, פטריות ועובש.

אל תתפשרו, תיקחו את מג'יק קלין, המובילים בניקוי מזרונים בקיטור עבור שינה איכותית ובריאה. התקשרו אלינו או צרו קשר דרך האתר ואנחנו נעשה עבורכם את העבודה.

מאמרים נוספים שיענינו אותך

ניקוי מזרונים בקיטור
צרו קשר לניקוי מזרונים בקיטור
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button