לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרון סודה לשתיה

הילד הלך לישון ובבוקר גיליתם שהוא "פיספס" פיפי במיטה? המתבגרת ערכה הזמינה חברות למסיבת פיג'מות והמיטה שלה התלכלכה מכתמי מיץ, פירורי חטיפים ורוטב של המבורגר חדרו את הסדין ונספגו במזרון? המיטה בחדר שלכם הוכתמה בכתמי איפור וזיעה?

יש הרבה מאוד סיבות הגורמות ללכלוך ולכתמים על המזרונים שלנו וחשוב להבין את ההשלכות. אנחנו ישנים ונמצאים צמוד מאוד למזרון כשליש ממשך היום. כלומר שליש מהחיים שלנו אנחנו נושמים ובאים במגע עם כל הלכלוך והכתמים שנדבקו ונספגו במזרון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

אז גיליתם כתם על המזרון? לא תמיד צריך להתקשר מיד לחברה מקצועית לניקוי מזרונים. יש אפשרות שתוכלו בעצמכם לנקות הכתם.

ניקוי מזרון עם סודה לשתיה היא אפשרות מצויינת להסרת כתמים ונטרול ריחות לא נעימים. גם חומץ ומרכך כביסה יכולים להיות יעילים נגד ריחות וכתמי פיפי, דם, קיא, ושתיה קלה או כתמים שומניים.

חדר שינה, מזרון

למה חשוב לנקות כתמים ממזרון?

גיליתם כתם על המזרון? ברור שהסיבה הראשונה שתרצו לנקות אותו היא אסתטית. אף אחד או אחת לא רוצה לישון על מזרון רטוב מזיעה, כתמי איפור, דם, או פיפי.

בנוסף, הימצאות של כתמים ולחות על מזרון גורמת להיווצרות של עובש, חיידקים וקרדיות אבק. במקרה שיש קפיצים או חלקי מתכת במזרון הם עלולים לספוג לחות וליצור קורוזיה וחלודה שגם הם אינם בריאים לנו.

ניקוי המזרון עם סודה לשתיה כאשר אנחנו מזהים כתמים טריים הוא חשוב כיוון שכך אנחנו שומרים על האסתטיקה והניקיון של המזרון, אנחנו דואגים למזרון נקי ובריא עבורנו ולשינה איכותית, חוסכים כסף על שירותי חברה מקצועית לניקוי מזרונים ומאריכים את חיי המזרון.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

איך מבצעים ניקוי כתמים בעזרת סודה לשתיה?

יש להוריד מהמזרון את הסדין ושאר הפריטים המונחים עליו ולשאוב את האבק והלכלוך ממנו.

מפזרים אבקת סודה לשתיה באופן אחיד על כל אזור הכתם ומחכים כחצי שעה עד שעה כדי לאפשר לאבקה לספוח את הנוזלים. אחרי שהמתנו יש לשאוב היטב עם שואב האבק את האבקה שנותרה על המזרון. לאחר מכן יש לנגב היטב את אזור הכתם עם מטלית נקיה ויבשה ולהניח את המזרון במקום מאוורר, במרפסת, בחצר או ליד חלון פתוח.

אם מדובר בכתם יבש, נשתמש בתמיסת סודה לשתיה – נערבב שתי כפות אבקת סודה לשתיה בכוס מים, נספיג את התמיסה עם מטלית נקיה על אזור הכתם ונמתין כשעה כדי לאפשר לתמיסת הניקוי לפרק את הכתם.

אם לאחר מכן מעל אזור הכתם נותרה אבקה יש לשאוב אותה עם שואב אבק, מנגבים עם מטלית נקיה ומניחים את המזרון לייבוש ואוורור במקום פתוח.

השאירו פרטים לניקוי מזרון סודה לשתיה

למה דווקא סודה לשתיה?

היתרון של ניקוי מזרון עם סודה לשתיה לעומת חומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר הוא שמדובר במוצר זול מאוד, עשוי מחומרים טבעיים, נגיש וזמין (במקרה של כתם טרי) ביחס לחומר ניקוי שקונים בסופר ובנוסף יעיל מאוד לנטרול ריחות לא נעימים מהמזרון.

ניקוי מזרון עם סודה לשתיה מבטיח שינה בריאה ואיכותית על מזרון נקי מכתמים וחיידקים?

כפי שהסברנו, ניקוי מזרון עם סודה לשתיה יעיל נגד כתמים טריים וריחות לא נעימים. אבל כדי לדאוג לשינה בריאה ואיכותית ולמזרון נקי יש לאוורר את המזרון אחת לשבוע, לשאוב אותו היטב ובאופן יסודי מכל החיידקים, הקרדיות, האבק והלכלוך שנדבקו אליו.

אבל חשוב לדעת שסודה לשתיה לא בהכרח תהיה תמיד יעילה נגד כתמים קשים או כתמים שחדרו לעומק המזרון. במקרים כאלה אתם מוזמנים לשכור את השירות של מג'יק קלין, החברה המקצועית והותיקה לניקוי מזרונים בישראל, עם צוות מנוסה ומקצועי, חומרי ניקוי איכותיים ויעילים במיוחד לכתמים קשים שחדרו לעומק המזרון.

אז אם יש כתמים עקשניים שאתם לא מצליחים להסיר מהמזרון או אם אין לכם זמן וסבלנות לעשות זאת בעצמכם, התקשרו אלינו ואנחנו נשלח צוות מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה.

אבקת סודה לשתייה
צרו קשר לניקוי מזרון סודה לשתיה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button