לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בתל אביב

המזרון שאנחנו ישנים עליו הוא אחד מפריטי הבית החשובים ביותר עבורנו כיוון שאנחנו ישנים עליהם והם נמצאים צמודים וקרובים אלינו לאורך שבע או שמונה שעות ביום. למרות זאת, המזרון הוא אחד מהפריטים שאנחנו משקיעים פחות זמן, מחשבה ואנרגיה בנוגע לטיפול ושמירה על ההיגיינה והניקיון שבו, כיוון שהוא לא פריט שנמצא בחזית הבית שרואים ורגישים למראה ולניקיון שלו כמו המטבח, הספה ופינת האוכל שלנו.
בנוסף, רבים חושבים שאם קנינו מזרן איכותי מחברה ידועה שיעניק לנו שינה טובה ומנוחה עבור הגוף הנפש, עם אבזור אורטופדי שישמור על הצוואר והגב שלנו, שיעזור לנו לישון טוב בלילה וישמור על הבריאות שלנו זה למעשה מספיק.
אבל מלבד האיכות וסוג המזרן, ישנם פרמטרים נוספים שחשובים לדעת עליהם בנוגע לבריאות שלנו הקשורים למזרון שאנחנו ישנים עליו והם ההיגיינה והניקיון שלו.

מהם הדרכים בהם המזרון שלנו צובר לכלוך, אבק וכתמים?

לצד היתרונות הברורים של מגורים בתל אביב כעיר ללא הפסקה, יש לזכור שמדובר בעיר צפופה עם הרבה כלי רכב פרטיים ותחבורה ציבורית כמו רכבות, אוטובוסים, מוניות ורכבת קלה, ולצד זאת עבודות ושיפוץ תשתיות תחבורה ובנייה מסיבית של מגורים, מסחר ועסקים.
האקלים המוניציפלי הזה גורם לכמויות של פיח, אבק ולכלוך להינשא באוויר ולהיכנס לביתינו ולהידבק לרהיטים שבבית שלנו, ובין השאר כמובן גם למזרונים עליהם אנחנו ישנים.
לצד זאת יש את הדרכים הרגילות שבהם המזרונים שלנו מתלכלכים מאבק וכתמים:

  • אבק שמצטבר בבית, הפרשות וריחות לא נעימים מבעלי חיים שכל כך אהובים עלינו בתל אביב שמתפנקים מעת לעת על המזרון שלנו.
  • זיעת גוף בזמן שחם לנו.
  • שערות שנושרות מאיתנו וחודרות למזרון.
  • הפרשות מהגוף שלנו כגון דם, גירודים, התעטשויות ושיעולים, שתן ולפעמים אפילו קיא וכו'.
  • שתיה ואוכל.
זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
מזרון נקי בחדר שינה

כיצד הכתמים והאבק עלולים לסכן את בריאותנו?

במהלך הזמן האבק, הלכלוך, ההפרשות והכתמים שחודרים למזרון שלנו וגורמים להתפתחות של בקטריות וחיידקים, מה שעלול לגרום לריח רע ולא נעים מהמזרון, ולבעיות נשימתיות.

בנוסף, הימצאות אבק וכתמי נוזלים בתוך המזרון שלנו מהווים תנאים נוחים עבור קרדית אבק הבית שבני אדם רבים סובלים בגללה ממחלות אלרגיות קשות.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

מה אנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על המזרון רענן וללא ריחות לא נעימים?

יש כמה פעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות בעצמכם כדי לשמור על ניקיון המזרון ולהאריך את משך חייו, וגם תשמרו על הבריאות שלכם.
למשל, פעם בחודש הוציאו את המזרון למרפסת, לחצר או לחלל מאוורר בבית. טיפ נוסף שיכול לנטרל ריחות הוא להעביר בעדינות על המזרון סמרטוט לח עם מעט סבון או חומר ניקוי ייעודי לניקוי מזרונים בלבד (חשוב מאוד לא להספיג את הסמרטוט בכמות גדולה של מים כדי שלא יחדרו נוזלים למזרון ולקפיצים שלו מים שיגרמו לו להחליד וכמובן בהתאם להוראות היצרן).

עוד פעולה חשובה שכל אחד ואחת יכולים לעשות כדי להעניק רעננות למזרון היא לשאוב ממנו אבק כדי לתת לו תחושת רעננות נעימה והרגשה שאתם הולכים לישון על מזרון נקי אחרי ששאבתם ממנו אבק.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בתל אביב

השירות והמקצועיות שלנו עבור ניקוי מזרונים בתל אביב

לאחר שביצעתם מספר פעולות שכל אחד יכול לעשות ללא ניסיון כדי לרענן את המזרון, להאריך את חייו ולשפר את איכות השינה שלכם וזה מצוין. כדי להשלים את ניקוי המזרון ונטרול הריחות ממנו שנמצאים בשכבות הפנימיות העמוקות של המזרון שכדי להגיע אליהם ולשאוב אותם יש צורך בצוות מקצועי ומנוסה כמו שלנו במג'יק קלין, בחומרי ניקוי ייעודיים לשכבות הפנימיות של המזרון שיבצעו ניקוי ללא חשש ליצירת חלודה ומכשור שיבצע הזרקה ויניקה של הכתמים והלכלוך.

זמינות תוך 24 שעות

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון או כאן באתר ואנחנו ניתן מענה עבורכם תוך 24 שעות ונתאם עבורכם צוות מקצועי שייתן לכם שירות באהבה.

ניקוי מזרונים בתל אביב | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בתל אביב
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button