לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים ברעננה

המשלוח מוולט הכתים את המזרון בחדר השינה? הילד הרגיש לא טוב והקיא על המזרון? נשפך קפה על המזרון והנוזלים חדרו וגרמו להתפתחות עובש? מג'יק קלין וצוותי הניקוי המקצועיים שלה הם הפתרון למי שמחפש חברה מקצועית לניקוי מזרונים ברעננה.

לא כולנו מודעים לכך שאנחנו מבלים כמות גדולה של שעות כל יום על המזרון בחדר השינה ונושמים כל מה שנמצא עליו. לכן חשוב שנקפיד לאוורר את המזרון מאבק, פירורים ולכלוכים שונים שנדבקים עליו כדי ליצור עבורנו סביבת שינה נקיה, איכותית ובריאה.

אתם מחפשים חברה מקצועית בתחום ניקוי מזרונים ברעננה שתהיו רגועים שהיא תבצע עבורכם את העבודה? אתם יכולים להפסיק לחפש. מג'יק קלין היא הפתרון עבורכם.

ממה המזרונים שלנו מתלכלכים?

האמת היא שהמזרונים שלנו צוברים לכלוך ואבק כל הזמן, גם אם נקפיד על הניקיון והסדר בחדר השינה. בבתים שלא מקפידים על הניקיון שלהם ועולים על המזרונים במהלך היום גם כשאנחנו לא נקיים ולפני שהתקלחנו, או כאשר מאפשרים אצלנו בבית לאכול ולשתות על המיטה אז כמובן שפוטנציאל הלכלוך והכתמים גדול יותר. ניקוי מזרונים ברעננה חשוב לא רק בנוגע ללכלוך וכתמים אלא גם כדי למנוע עובש, פטריות, מזהמים שונים וחלודה שעלולים להיווצר בעומק המזרון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה כל כך חשוב שהמזרון יהיה נקי?

כמה חשוב  שהמזרון שלנו יהיה נקי? שליש מהחיים שלנו אנחנו מעבירים בשינה. זה אומר ששליש מהחיים שלנו אנחנו נמצאים צמוד למזרון בין אם הוא נקי או מלוכלך ונושמים את כל מה שנדבק ונספג בו. מדובר בחלק משמעותי מאוד מהחיים שלנו מכדי שנתעלם מכך. לכן אם אתם מחפשים חברה מקצועית לניקוי מזרונים ברעננה, חשוב שלא תתפשרו על המחיר או על המקצועיות.

אם אנחנו נזנח את ניקיון המזרונים, העובש, הפטריות, קרדיות האבק והלכלוך שבו יפגעו במערכת הנשימה שלנו ויגרמו לנו לתסמינים ותגובות אלרגיות, והשינה שלנו תהיה פחות איכותית ואנחנו נהיה פחות מרוכזים במהלך היום.

חדר שינה, מזרון

אז מה עושים?

חשוב להבין, לא בכל פעם שמזהים כתם טרי או אבק ולכלוך על המזרון צריך לקרוא לחברה שמתמחה בניקוי מזרונים ברעננה. אנחנו ממליצים לכם לחסוך כסף ולבצע ניקוי שגרתי של המזרון בדיוק כמו שמנקים חלונות, ספות ושטיחים.

פעם בשבוע הסירו את הסדין ואת מגן המזרון ותאווררו את המזרון מקום פתוח כמו מרפסת או ליד חלון פתוח.

לפי הצורך, פעם בשבוע או פעם בחודש, יש לשאוב באופן יסודי את המזרון פעמיים, כולל בצד ההפוך ובדפנות המזרון.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

אם אתם רואים אזורים מסוימים במזרון שהם יותר מלוכלכים, ייתכן והלכלוך והאבק והחיידקים חדרו לעומק המזרון, ולכן באזור זה עדיף לשאוב אפילו ביתר-יסודיות.

אם הילד "פספס" פיפי, נשפך קפה או שהמזרון ספג הפרשות גוף שומניות כמו זיעה, קיא, דם או כתמים שומניים כמו מוצרי איפור והיגיינה או שאריות של אוכל כמו רטבים ומיץ, מומלץ מאוד לנקות אותם כמה שיותר מהר. ככלל, ככל שכל כתם יותר טרי, כל יותר קל לנקות אותו. כתם שנספג, התייבש וחדר לעומק הספה יהיה קשה יותר להסירו.

מומלץ לנקות כתמים באמצעות חומץ (מערבבים לתמיסה כוס מים ושתי כפות חומץ) ומספיגים את הכתם בתמיסה, ולאחר כחצי שעה מברישים בעדינות את אזור הכתם, ועם מטלית נקיה מנגבים ומייבשים, ומניחים את המזרון לייבוש במרפסת או בחצר.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים ברעננה

ניקוי מקצועי רק עם מג'יק קלין

מחפשים חברה מקצועית לניקוי מזרונים ברעננה שמשתמשת בטכנולוגיות ובשיטות הכי חדשות ויעילות? מחפשים חברה שמשתמשת בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים ללא חשש לפגיעה או לקרע במזרון? מחפשים חברה אמינה ושירותית שזמינה עבורכם, במחירים אטרקטיביים ומתחייבת באחריות להעניק למזרון שלכם מראה חדש וסביבת שינה בריאה עבורכם ועבור ילדיכם? רק עם המקצוענים של מג'יק קלין.

קראו גם: ניקוי ספות ברעננה.

ניקוי מזרונים ברעננה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים ברעננה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button