לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים ברמת גן

תושבי רמת גן, רוצים להפסיק לישון על מושבות של חיידקים, עובש, פטריות וקרדיות אבק הבית? רוצים חברה מקצועית לניקוי מזרונים ברמת גן שתדאג למראה חדש של המזרונים? חשוב לכם לישון על מזרון שיהווה עבורכם סביבה נקיה ובריאה ויאפשר לכם לישון כמו שצריך ולקום בבוקר רעננים ונמרצים ליום חדש? מג'יק קלין, החברה המובילה והותיקה בתחום ניקוי מזרונים ברמת גן והסביבה היא הפתרון עבור תושבי רמת גן כבר מעל 15 שנה.

מה הסיפור הגדול עם ניקוי מזרונים?

כתמים על המזרון לא תמיד מפריעים לנו מבחינה ויזואלית כשאנחנו הולכים לישון, אבל ריח רע שעולה מהמזרון או תגובות אלרגיות לעובש, חיידקים וקרדיות אבק הבית שנדבקו ונספגו במזרון בהחלט מפריעים לנו לישון כמו שצריך ולהתרכז בעבודה או בלימודים במהלך היום. בנוסף לתוצאות אלו, מזרון שעולה ממנו ריח רע, שהוא מפריע למהלך התקין של השינה שלנו, אם לא לא נשכור שירות של חברה מקצועית בתחום ניקוי מזרונים ברמת גן, אנחנו ניאלץ להיפטר ממנו ולהוציא לא מעט כסף על מזרון חדש ואיכותי.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

האם אפשר לנקות את המזרון בעצמנו?

אם אנחנו רוצים להאריך את חיי המזרון ולשפר את איכות השינה שלנו, יש בהחלט דברים שאנחנו יכולים לעשות בשיטת עשה זאת בעצמך כמו לאוורר את המזרון פעם בשבוע ולהוציא ממנו את הסדין, לשאוב אותו היטב מאבק, פירורים, לכלוך, שיערות וכמובן להסיר ממנו כתמים על ידי חומרי ניקוי ביתיים או חומר ניקוי ייעודי שקונים בסופר או באחת מרשתות עשה זאת בעצמך. חומרי ניקוי ביתיים שיעילים במיוחד להסרת כתמים ולנטרול ריחות לא נעימים כמו פיפי או קיא הם חומץ או סודה לשתיה.

מספיגים תמיסה של שתי כפות חומץ וכוס מים (אפשר להוסיף כף מרכך כביסה) על הכתם, ממתינים חצי שעה שהחומץ יפרק את הכתם וינטרל את הריח, עם מברשת מברישים בעדינות את אזור הכתם מהתמיסה ועם מטלית יבשה מנגבים ומייבשים. אם נשאר עדיין חלק מהתמיסה על המזרון יש להוציא את המזרון למרפסת כדי לאוורר ולייבש אותו היטב מנוזלים (אם אין לכם חומץ בבית, ניתן לבצע את הניקוי עם סודה לשתיה).

עם זאת, לחברה מקצועית בתחום ניקוי מזרונים ברמת גן כמו מג'יק קלין יש את הידע המקצועי וחומרים איכותיים שיכולים להסיר את הכתמים הכי קשים ויבשים שנספגו בעומק המזרון. אז האם מראש לוותר על ניקוי בעצמנו? ממש לא. חשוב מאוד להקפיד על תחזוקה וניקיון של המזרונים עבור יצירת סביבה בריאה ושינה איכותית, ולזכור שפעם בחצי שנה או שנה (תלוי במצב המזרון) לקרוא למג'יק קלין שיבצעו ניקיון והסרת כתמים שלא ניתן לעשות בשיטת עשה זאת בעצמך.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

למה לבחור במג'יק קלין?

אז אחרי שניקינו בעצמנו על פי ההוראות ועדיין יש כתמים של פיפי, איפור או משקה שנשפך על המזרון, עדיין המזרון במצב טוב יותר מלפני כן, אבל כעת אנחנו יודעים שצריך טיפול מקצועי. קודם כל, לפני שאתם בוחרים חברה, תבדקו מהן ההמלצות וחוות הדעת עליהן ברשתות החברתיות, מהי הזמינות של חברת הניקוי למקום מגוריכם, האם הם מבצעים הדגמה ללא עלות ומה עלות השירות.

כיוון שמדובר בשוק תחרותי ורווי בחברות ונותני שירות, תדאגו למזרונים שלכם, ויותר חשוב – לבריאות ולאיכות השינה שלכם.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים ברמת גן

מג'יק קלין – ניקוי ספות, החברה המובילה והוותיקה בתחום ניקוי מזרונים ברמת גן מתחייבת לאחריות, לשירות ברמה גבוהה, לשימוש בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה, למחירים אטרקטיביים ולאחריות מלאה על השירות שלנו. 

אל תתפשרו! קחו את הטובים ביותר – מג'יק קלין.

ניקוי מזרונים ברמת גן
צרו קשר לניקוי מזרונים ברמת גן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button