לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בראשון לציון

ברוב הבתים בישראל משקיעים בניקיון בעיקר במטבח, ברצפה, שירותים והסלון. יש לנו נטייה פחות להשקיע בניקיון במקומות שהם פחות ויזואליים ופחות נגישים עבורנו כשאנחנו נכנסים הביתה ועבור בני משפחה או חברים שאנחנו מארחים בבית.

מה שחלקנו לא יודעים הוא ששליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים, כלומר חלק משמעותי מהחיים שלנו אנחנו צמודים למזרון ואנחנו נושמים את כל מה שמצטבר, נדבק ונספג בו במהלך הזמן. מג'יק קלין, החברה המובילה בתחום ניקוי מזרונים בראשון לציון היא הפתרון למזרון נקי ושינה איכותית ובריאה עבורכם.

ממה המזרונים שלנו מתלכלכים?

לכל בית יש את ההרגלים שלו בנוגע לסדר וניקיון בחדר השינה, אבל גם בבתים שמקפידים בהם להיכנס אל המיטה רק אחרי מקלחת ומקפידים לנקות ולסדר את החדר ולשטוף את הרצפה באופן תדיר, עדיין נכנס אבק, לכלוך, שיער נושר, זיהום אוויר וחיידקים שונים דרך חלון פתוח שנישאים באוויר ונדבקים על המזרון. גם כאשר אנחנו יושבים על המיטה ושותים קפה ואוכלים חטיף או ממתק תוך כדי צפייה בנטפליקס או הולכים לישון עם איפור, המזרון סופג כתמים.

כאשר אחד הילדים "מפספס" ועושה פיפי במיטה, המזרון סופג כתמים וריחות רעים. גם כשאנחנו מזיעים, מגרדים פצע פתוח תוך כדי שינה או מקיאים על המיטה בזמן שאנחנו חולים, המזרון שלנו סופג כתמים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות את המזרונים שלנו?

אז אנחנו יודעים מהם הגורמים השונים שמכתימים ומלכלכים את המזרונים שלנו. למה חשוב לנקות את המזרון שלנו מהם? 3 סיבות:

  • סיבה אסתטית – אנחנו אוהבים להיות ולישון במקומות שהם נקיים, נעימים ומריחים טוב, במיוחד כשמדובר במזרון שאנחנו צמודים וסמוכים אליו שליש מהחיים שלנו.
  • סיבה בריאותית – על מזרון מלוכלך ומוכתם במגוון כתמים ולכלוך כפי שתיארנו, יתפתחו בסופו של דבר חיידקים שונים, פטריות, עובש וקרדיות אבק הבית. מזהמים אלו גורמים לבעיות במערכת הנשימה ולתגובות אלרגיות שונות, לפגיעה באיכות השינה, בבריאות שלנו, בעירנות וביכולת שלנו לתפקד במהלך היום.
  • סיבה כלכלית – מזרון מלוכלך, שעולה ממנו ריח לא נעים והלחות בו גורמת לקפיצים בו להחליד, לגרום לנו תחושת אי נוחות ורצון לישון עליו. בסופו של דבר משך החיים שלו יתקצר, אנחנו נזרוק אותו וניאלץ להוציא לא מעט כסף על מזרון חדש.

מג'יק קלין – ניקוי ספות, החברה המובילה והותיקה בתחום ניקוי מזרונים בראשון לציון היא הפתרון עבורכם לשינה בריאה ואיכותית עבורכם.

חתול וכלב, שינה

איך מנקים מזרון?

כדי לשמור על סביבה נקייה סביבנו כשאנחנו ישנים, להאריך את חיי המזרון ולטפח עבורנו שינה בריאה ואיכותית, אנחנו צריכים לשמור ולתחזק את ניקיון המזרונים שלנו.

כדי לנקות לכלוך, אבק, שיערות, פירורי חטיפים וכו' מהמזרון אנחנו צריכים להסיר את כיסוי המזרון (מגן) ולכבס אותו. לאחר מכן לשאוב את המזרון מאבק היטב ובאופן יסודי, לשאוב את כל המזרון עם פיה רחבה, ולאחר מכן לשאוב עם פיה צרה את הלכלוך והחיידקים שחדרו לעומק הספה.

כדי להסיר בעצמנו כתמים וריחות לא נעימים, ניתן להשתמש בתמיסת חומץ שמכינים משתי כפות חומץ וכוס מים. את התמיסה יש להספיג בכתם עם מטלית לחה, להמתין כשעה, ולאחר מכן להבריש בעדינות עם מברשת את אזור הכתם, ולנגב ולייבש את האזור עם מטלית יבשה. אם המזרון עדיין לח ניתן להוציאו למרפסת או לחצר לאוורור ולייבוש. עוד בנושא איך מנקים מזרון לבד

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בראשון לציון

ומה לגבי כתמים עקשניים שלא יורדים?

אם יש לכם על המזרונים כתמים עקשניים או עמוקים שאתם לא מצליחים להסיר בעצמכם, אנחנו נשמח לתת לכם שירות. מג'יק קלין היא החברה המובילה והמנוסה בניקוי מזרונים בראשון לציון והסביבה. אנחנו משתמים בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה, מבצעים הדגמה ללא עלות באזור נסתר במזרון ולאחר שהלקוח מאשר אנחנו מבצעים את העבודה.

השירות זמין באופן גבוה (מהיום למחר), ניתן במחירים אטרקטיביים והכל על ידי צוותי ניקוי עם ניסיון מעל 15 שנה בתחום ועם הרבה אהבה למקצוע ורצון שתקבלו מזרונים נקיים ונעימים לשינה בריאה ואיכותית.

קראו גם על שירות ניקוי שטיחים בראשון לציון של חברתנו.

ניקוי מזרונים בראשון לציון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בראשון לציון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button