לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בפתח תקווה

אומרים שבפתח תקווה אין איפה לבלות, אז לפחות שהמזרונים יהיו איכותיים כדי שנישן כמו שצריך… וברצינות, האמת היא שבשנים האחרונות פתח תקווה מתפתחת ומשתדרגת גם במה שקשור לאזורי תעסוקה חדשים, אזורי קניות מתקדמים ומרכזי בילוי ואוכל, ברמה שלא מביישת את שכנותיה למטרופולין דן.

אז אולי יותר נכון לומר שבגלל שבפתח תקווה יש הרבה מקומות בילוי חדשים, עדיף שנישן טוב בלילה לפחות בזמן שאנחנו לא מבלים…

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

כיצד המזרון משפיע על הבריאות שלנו?

מלבד כמובן המבנה האורטופדי של המזרון, אחד הגורמים הכי חשובים לבריאות שלנו היא שינה. בכלל, אדם ממוצע ישן במשך 7-8 שעות כל לילה. כלומר כשליש מהחיים שלנו אנחנו מבלים צמוד צמוד למזרון בחדר השינה, ולמרות זאת, בדרך כלל אנחנו לא מקדישים את הזמן הנדרש ומספיק אנרגיה לנקות ולוודא שסביבת השינה שלנו בריאה ונקיה.
כאשר אנחנו ישנים, אנחנו קרובים מאוד למזרון מן הסתם. זה אומר שאנחנו נושמים כל מה שנדבק, הצטבר או התפתח עליו – בין אם מדובר בסתם אבק, המשך בחיידקים ובמקרה הגרוע יותר – יצורים ומיקרואורגניזמים כמו קרדית אבק הבית שעלולה לגרום לנו לשיעולים, נזלת, צריבה בעיניים, גירוד בגוף וקוצר נשימה.

למה רובנו לא מקדישים זמנים מיוחדים לנקות את המזרונים שלנו?
יש לנו נטייה לנקות בעיקר רהיטים ופריטים בבית שהם יותר נגישים ויותר ויזואליים. כאלה שרואים אותם יותר כשאורחים נכנסים אלינו הביתה – סלון, פינת אוכל, מרפסת, מטבח, שירותים וכו'. אבל את המזרון בחדר שינה לא רק שאורחים לא רואים אלא אנחנו בעצמנו בקושי רואים אותו מלבד הפעמים שאנחנו מחליפים ומכבסים מצעים. זה אומר שהזמן והאנרגיה שבדרך כלל אנחנו משקיעים לניקוי המזרונים שלנו הוא נמוך הרבה יותר מזה של הספות בסלון למשל. העובדה הזו היא כמובן מאוד בעייתית דווקא לאור העובדה שכאמור כמעט שליש מחיינו אנחנו נושמים כל מה שנמצא על המזרון.

ניקוי מקצועי למזרון

ניקוי מזרונים בפתח תקווה – חשיבות הניקוי

הלכלוך והכתמים שמצטברים ונספגים במזרון מגיעים מאבק וחול שנכנסים לבית דרך החלון, מנשירת שיער, נשירת פרווה אם יש בבית חיית מחמד, וכתמים שנגרמים מזיעה, דם, בריחת שתן, שומני גוף והפרשות שנגרמות מצינון, התעטשויות ושיעולים.
כתמים אלו הם תנאים מאוד נוחים להצטברות של חיידקים וקרדית אבק הבית שעלולה להיות מסוכנת מאוד עבור ילדים ומבוגרים הרגישים לה.
בנוסף לכך, מזרון מלוכלך וספוג בכתמים בסופו של דבר יישחק, יירד לנו הרצון והחשק לישון עליו, הקפיצים יחלידו ואורך החיים שלו יתקצר, ויגרום לנו להיפטר ממנו ולהוציא מאות או אלפי שקלים על מזרון חדש.

אז מה עושים?

אז אם אתם מחפשים ניקוי מזרונים בפתח תקווה, תפנו אלינו, למג'יק קלין, ותוכלו לישון בראש שקט, על מזרון נקי, בריא, נעים ומחודש.
אנחנו נגיע אל בית הלקוח ונבצע שאיבה של כל הלכלוך, החול והשערות שנדבקו אליו, ועל ידי שיטת הזרקה ויניקה אנחנו נסיר את כל הכתמים שנספגו במזרון לאורך השנים.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בפתח תקווה

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון לניקוי מזרונים בפתח תקווה. השירות של עובדי מג'יק קלין ברמה הכי גבוהה שיש, והאמינות שלנו הכי חשובה כדי שאתם תהיו שבעי רצון מהשירות שלנו.

אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי ידידותיים לכם ולבעלי החיים שלכם, והשירות שלנו עבור ניקוי בפתח תקווה הוא עד 24 שעות לתיאום ביצוע העבודה.

ניקוי מזרונים בפתח תקווה | מג'יק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בפתח תקווה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button