לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בכפר סבא

כפר סבא היא אחת הערים המתפתחות והיפהפיות במרכז הארץ ובישראל בכלל, ומורכבת מהון אנושי מגוון ממשפחות טריות, ותיקות, צעירים וילדים. מסיבה זו המודעות לניקוי מזרונים בכפר סבא בבתים רבים בעיר מפותחת מאוד כי חשוב לנו שהילדים שלנו וההורים שלנו יישנו על מזרונים נקיים ויזכו לשינה איכותית ובריאה.

ברוב הבתים משקיעים את רוב המאמץ והניקיון במהלך השגרה במטבח, בשירותים, במקלחת, בסלון וברצפה ברחבי הבית. המזרונים בחדרי השינה פחות ויזואליים ונגישים, ולכן כשאנחנו נכנסים הביתה או מארחים חברים או בני משפחה בבית, הדבר הראשון שרואים ושממנו מקבלים את הרושם הראשוני על הבית הם הסלון, השטיח, הספות, המטבח וכו' ופחות המזרונים בחדרי השינה.

למה חשוב להזמין חברה מקצועית לניקוי מזרונים?

שליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים, כלומר שליש מהחיים שלנו, כמות זמן משמעותית מאוד אנחנו נמצאים צמוד  ונושמים אל תוך מערכת הנשימה שלנו כל מה שנמצא בתוך או על גבי המזרון שלנו. ככל שהמזרון יהיה יותר מלוכלך, כך אנחנו עלולים לפגוע בבריאות שלנו, לקצר את חיי המזרון ולגרום לשינה פחות איכותית ולפגוע בעירנות שלנו במהלך היום.

אם אתם גרים בכפר סבא וחשובה לכם הבריאות של המשפחה שלכם ואתם רוצים להאריך את חיי המזרונים שלכם, אתם צריכים את מג'יק קלין – ניקוי ספות, החברה המובילה והוותיקה בתחום ניקוי מזרונים בכפר סבא והסביבה.

עם מג'יק קלין אתם יכולים להיות רגועים שאחרי הטיפול שלנו תקבלו מזרונים גם עם מראה חדש, גם מזרונים נטולי חיידקים, אבק, עובש ומזהמים שונים ולאחר חיטוי וגם תקומו בבוקר רעננים ומלאים בכוחות להתחיל את היום.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
מזרון נקי בחדר שינה

מה ההבדל בין ניקוי מזרונים בשיטת עשה זאת בעצמך לבין ניקוי על ידי חברה מקצועית?

הילד פספס ועשה פיפי על המזרון? נשפך קפה או תה על המזרון? כתמים שומניים של זיעה, דם או מוצרי איפור שונים הכתימו את המזרון? אם זיהיתם את הכתמים מיד כאשר הם עדיין טריים, הרבה יותר קל לטפל בהם ולכן מומלץ לטפל בהם מיד בעצמכם ולא להמתין שיתייבשו ויתקשו על המזרון או יחדרו לשכבות הפנימיות ויגרמו לחלודה בקפיצים ולהתפתחות של עובש, קרדיות וחיידקים שונים.

ניקוי מזרונים בשיטת עשה זאת בעצמך בעיקר מועילה בשאיבת אבק, שיערות, פרווה, חול ופירורי אוכל שנדבקו והצטברו על גבי המזרון, להסרת כתמים טריים ולחיטוי נגד מזהמים שונים.

חברה מקצועית לניקוי מזרונים בכפר סבא מבצעת את כל הפעולות שהזכרנו, אבל יש לה גם אמצעים להסרת כתמים קשים והשמדת מזהמים, עובש וקרדיות שהתפתחו בעומק המזרון.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

איך מנקים כתמים בשיטת עשה זאת בעצמך?

אז לפני שרצים להזמין חברה מקצועית לניקוי מזרונים בכפר סבא, אנחנו ממליצים לכם  לנקות כתמים טריים בעצמכם באמצעות בחומץ או בסודה לשתיה. למה דווקא חומרים אלו? מדובר בחומרים זמינים ונגישים שנמצאים בכל בית, עשויים מחומרים טבעיים וזולים. תמיסה של כוס מים ושתי כפות חומץ יעילה מאוד להסרת כתמים ונטרול ריחות לא נעימים על ידי הספגת התמיסה על אזור הכתם ולאחר כשעה המתנה יש להבריש את האזור בעדינות עם מברשת.
אם אין לכם חומץ ניתן לבצע את אותה פעולה עם סודה לשתיה ולאחר שעה המתנה אם מעל אזור הכתם נותרה אבקה יש לשאוב אותה.

לאחר שניקינו עם תמיסה ביתית את הכתם יש להוציא את המזרון למרפסת לייבוש ואוורור.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בכפר סבא

ובאילו מקרים רצוי לקחת חברה מקצועית?

כאשר ישנם כתמים קשים ויבשים או כתמים, אבק, נוזלים ועובש שחדרו לעומק הספה, ניקוי מזרונים עצמי לא יוכל לפתור את הבעיה. רק שימוש בטכנולוגיות חדישות וחומרים איכותיים כפי שמשתמשים צוותי הניקוי של מג'יק קלין יאפשר להסיר כתמים ועובש ולשאוב את הלכלוך מעומק הספה.

קראו גם על שירות ניקוי ספות בכפר סבא של חברתנו.

ניקוי מזרונים בכפר סבא | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בכפר סבא
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button