לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בחולון

תושבי חולון, התעוררתם הבוקר, הסתכלתם על המזרון והבנתם שהגיעו מים עד נפש וחובה לנקות אותו? המזרון מלא באבק, פירורי פיצוחים, חטיפים, כתמי שתיה, זיעה, שיערות ועובש? הגעתם למקום הנכון – מג'יק קלין, החברה המקצועית והמנוסה בתחום ניקוי מזרונים בחולון והסביבה, תעניק לכם שירות ניקוי מזרונים מקצועי ויסודי שיעניק למזרונים שלכם מראה חדש ונעים הכולל סילוק כל הלכלוך והכתמים וחיטוי מחיידקים ומזהמים שונים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה חשוב לנקות את המזרונים?

אנחנו תושבי חולון, אנשים ביתיים ומשפחתיים, שאוהבים לארח חברים ובני משפחה ואוהבים שהבית נראה נקי ונעים וידידותי לאירוח.

רובנו משקיעים בניקיון של המקומות הבולטים והויזואליים שאנחנו שמים לב אליהם כשאנחנו נכנסים הביתה ולכן התרגלנו שהם החיוניים ביותר לניקיון. אזורים אלה הם בעיקר הסלון, המטבח, השירותים, חדרי השינה, המקלחת והרצפה, ואחרי שהתאמצנו והשקענו שהבית יהיה נקי ונעים, לא תמיד יש לנו עוד כוח וסבלנות לנקות את המזרונים, וחבל שכך.

שליש מהחיים שלנו אנחנו ישנים, כלומר שליש מהחיים שלנו אנחנו צמודים ונושמים את כל מה שנדבק ונספק למזרון.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ממה המזרונים שלנו מתלכלכים?

גם אם אנחנו משתדלים לשמור על הניקיון בבית ועולים על המיטה רק לאחר שהתקלחנו, עדיין אפשרויות רבות שבגללן המזרונים שלנו מתלכלכים ממגוון סוגים וגורמים של לכלוך:

  • אבק ולכלוך שנושרים מהבגדים שלנו, מחלון או מדלת כניסה לבית או למרפסת שנשארו פתוחים, 
  • אבק, לכלוך, שיערות שנושרים על המיטה מאיתנו או מחיית מחמד שאנחנו מגדלים.
  • כתמים שומניים כמו מוצרי איפור שומניים, מוצרי היגיינה וקוסמטיקה, הפרשות גוף כמו זיעה, קיא, דם שמכתים את המצעים לאחר שגירדנו פצע פתוח בלילה או פיפי שאחד הילדים "פיספס" על המזרון.
  • כתמים שמגיעים מאוכל ושתיה – קפה או מיץ שנשפך על המזרון, פירורים של חטיפים, פיצוחים, רטבים ונוזלים של אוכל וכו'.

מחפשים חברה מקצועית לניקוי מזרונים בחולון שיכולה לטפל בכל סוגי הכתמים, השומניים, הקשים והיבשים שמתחייבת באחריות להסיר את כל החיידקים, הקרדיות והעובש באמצעות הטכנולוגיות הכי חדשות? אל תטרחו לחפש יותר, מג'יק קלין היא הפתרון המושלם עבורכם לחידוש המזרונים, נטרול ריחות רעים וחיטוי ממזהמים שונים ומעל 15 שנות ניסיון בתחום ניקוי מזרונים בחולון.

אילו פעולות שאנחנו יכולים לעשות בעצמנו כדי לשמור על המזרונים נקיים וליצור סביבת שינה בריאה יותר?

האם אני יכול לקנות בעצמי חומר ניקוי ייעודי למזרונים ואז לחסוך לא מעט כסף במקום לשלם עבור שירות ניקוי מקצועי? בהחלט כן.

יש לא מעט פעולות שאנחנו יכולים לבצע בשיטת עשה זאת בעצמך כדי לשמור על ניקיון המזרונים שלנו, להאריך את חיי המזרונים וליצור עבורנו סביבת שינה בריאה ואיכותית עבורנו ועבור ילדינו.

הדבר הכי פשוט והכי בסיסי שאנחנו יכולים לעשות זה לשאוב את המזרון פעם בשבועיים או שלושה שבועות בצורה יסודית ומקיפה.

אם זיהיתם כתם טרי על המזרון, אפשר להסיר אותו באמצעות חומץ או אבקת סודה לשתייה. כתמים לא טריים לא תמיד ניתן להוריד באמצעים ביתיים ולעתים נדרש שירות ניקוי של חברה מקצועית כמו מג'יק קלין.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בחולון

למה לבחור במג'יק קלין?

חברת מג'יק קלין מתחייבת לשלוח לבית הלקוח צוות ברמת שירות ומקצועיות הכי גבוהה שיש, בזמינות מיידית ובפריסה ארצית רחבה. אנחנו משתמשים בטכניקות ניקוי הכי חדשות בשוק כמו ניקוי באמצעות הזרקה ויניקה או ניקוי באמצעות קיטור במקרים של כתמים קשים במיוחד ועובש שנספגו בעומק המזרון. אז התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ותזכרו, ניקוי מזרונים בחולון עושים רק עם מג'יק קלין.

הזמינו גם:

ניקוי מזרונים בחולון | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בחולון
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button