לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרונים בהרצליה

לפני שנה או שנתיים קניתם מזרונים חדשים למיטה בחדר השינה שלכם, או מיטה חדשה עם מזרון חדש לילד או לילדה? עד עכשיו נהניתם מהמזרונים והם העניקו לכם סביבה נקיה לשינה בריאה ואיכותית.

אבל עם הזמן, כמו כל רהיט וכמו שטיח חדש או ספה חדשה, גם מזרון חדש אחרי שנה או שנתיים מתמלא באבק ולכלוך, בכתמי איפור שומניים, בכתמי זיעה וקיא או פיפי שאחד הילדים "פספס" (וזה טבעי לגמרי וקורה שילד מפספס). רוצים לסלק את הכתמים ולהחזיר את המראה החדש למזרון שלכם? מג'יק קלין, חברת הניקוי הותיקה והמובילה בניקוי מזרונים בהרצליה תספק לכם שירות מקצועי ומנוסה וסביבת שינה בריאה ואיכותית.

למה חשוב בעצם לנקות מזרונים?

אנחנו ישנים כשליש מהחיים שלנו, כשליש מזמן היממה. זה אומר שבמשך הרבה מאוד זמן מהחיים אנחנו נושמים כל מה שנדבק ונספג במזרון שאנחנו ישנים עליו.

רובנו לא משקיעים בניקיון ותחזוקת המזרונים כמו שאנחנו משקיעים בניקוי אזורים אחרים כמו המטבח, הסלון, השירותים, המקלחת וכו'. זה קורה כי במסגרת השגרה העמוסה והשוחקת, יש לנו מגבלה של זמן וכוחות לנקות את הבית, אז חלקנו בלי שנשים לב (או דווקא עם מחשבה) מנקים את האזורים הנגישים והויזואליים שכשנכנסים הביתה מיד רואים אותם ואת מידת הניקיון שלהם או אזורים שהתרגלנו שהניקיון שלהם חיוני, כמו המטבח והשירותים, יותר מאשר המזרונים שלנו.

למרות זאת, במהלך הזמן המזרונים סופגים המון אבק, לכלוך, חול וכתמים שונים שמצטברים עליהם חיידקים, קרדיות אבק הבית, עובש ומזהמים שונים שמקצרים את חיי המזרון ופוגעים באיכות השינה שלכם.

רוצים חברת ניקוי מזרונים בהרצליה שמתחייבת באחריות לנקות את המזרון מכל החיידקים והמזהמים השונים ותדאג לחיטוי המזרון מחיידקים, עובש ושאר הגורמים שפוגעים באיכות השינה? מג'יק קלין היא הפתרון האידיאלי עבורכם.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי מזרונים מכתמים

ניקוי מזרונים בהרצליה – עשה זאת בעצמך

לא בכל פעם שאתם מזהים לכלוך או כתם טרי צריך לקרוא לחברה שמתמחה בניקוי מזרונים בהרצליה. ניתן לנקות את המזרונים גם בעצמנו וכך להאריך את חיי המזרון ולשמור על איכות השינה והבריאות שלנו.

ראשית, מומלץ פעם בחודש להסיר את מגן המזרון ולנער אותו ולאחר מכן לכבס. בכל הנוגע לאבק, לכלוך, שערות, פירורי אוכל, קרדיות וג'וקים למיניהם שמתנחלים במזרון יש לשאוב עם שואב אבק באופן יסודי מכל צדדי המזרון כולל הדפנות שלו. 

באשר לכתמים טריים כמו פיפי שאחד הילדים "פספס" או הקיא על המזרון, זיעה או דם שנזל מפצע פתוח שגירדנו בזמן שישנו, כתמי יין, קפה וכו' – אנחנו יכולים לטפל ולהסיר מהמזרון על ידי שימוש בחומץ.

מערבבים שתי כפות חומץ עם כוס מים (אפשר להוסיף כף מרכך כביסה) ומספיגים עם מטלית באזור הכתם. ממתינים כשעה כדי לאפשר לחומר לפעול ולפרק את הכתם.

אחרי שהמתנו שעה, ניקח מברשת ובעדינות נבריש את אזור הכתם ולאחר מכן עם מטלית יבשה ננגב את אזור הכתם ונוציא את המזרון למרפסת או לחצר לאוורור וייבוש.

השאירו פרטים לניקוי מזרונים בהרצליה

ניקוי כתמים עקשנים ונטרול ריחות רעים

למרות הרצון להתייעל ולחסוך כסף, צריך להבין שבכל זאת יש הבדל בניסיון, במקצועיות ובאיכות חומרי הניקוי של ניקוי בשיטת עשה זאת בעצמך לבין חברה מקצועית כמו מג'יק קלין בתחום ניקוי מזרונים בהרצליה והסביבה.

למג'יק קלין מעל 15 שנות ניסיון בניקוי מזרונים, ידע מקצועי ושירות אדיב ברמה הכי גבוהה בישראל. מג'יק קלין – ניקוי ספות משתמשת בחומרי ניקוי ידידותיים לסביבה ואינם גורמים לפגיעה בצבע, שריטות או קרעים בריפוד המזרון.

בזכות הניסיון שרכשנו במהלך השנים, למג'יק קלין לקוחות שבעי רצון מהשירות ומהמזרונים החדשים שהם קיבלו בזכות מג'יק קלין. התקשרו עכשיו או השאירו פנייה באתר ואת העבודה הקשה תשאירו לנו. 

ניקוי מזרונים בהרצליה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרונים בהרצליה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button