לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזגנים בתל אביב

אם גם אצלכם המזגן עובד "שעות נוספות" בעונת הקיץ ובעונות הקרות, אתם יודעים כבר שבמזגן מצטברים כמויות גדולות של לכלוך, עובש, מזהמים שונים ואבק. בסופו של תהליך, אנחנו נושמים את האבק והחיידקים שמצטברים במזגן, וחלק מהם מתפתחים, מתפשטים ומתרבים ברחבי הבית שלנו.

בתוך המזגן מצטבר לכלוך שעלול לגרום לנו לנזק בריאותי, שעלול לגרום לכתמים שחורים על הקירות ברחבי הבית, לפעילות מאומצת של המזגן שעלול לגרום לצריכת חשמל גבוהה וגם לכך שהוא לא יצליח למזג את החדר/החלל בבית בטמפרטורה שנוחה לכם.

למה חשוב לנקות את המזגן?

ניקוי מזגנים בתל אביב חשוב כיוון שכאשר המזגן עובד, מצטברים בו נוזלים ומים. בתוך נוזלים אלו מתפתחים נבגים ופטריות ואם לא מבצעים ניקוי למזגן אחת לכמה חודשים הם מתפתחים לחיידקים, פטריות ועובש. כאשר אנחנו מפעילים את המזגן החיידקים נפלטים ממנו ונישאים בחלל הבית. כאשר אנחנו נושמים אותם הם חודשים לגוף שלנו ועלולים לפגוע במערכת הנשימה שלנו, לגירוד בגוף, לצריבה בעיניים, סינוסיטיס, ברונכיטיס, שיעול ואסטמה, אז אם אתם רוצים ראש שקט ומזגנים נקיים ומחוטאים בבית, התקשרו למג'יק קלין, החברה המובילה והותיקה בתחום ניקוי מזגנים בתל אביב.

עובש שמתפתח בתוך המזגן ונישא באוויר ברחבי הבית, עלול להידבק לקירות, להכתים אותם בצבע שחור, לנפח אותם ולפגוע בהם, ובהמשך הוא עלול לגרום לבעיות נשימתיות, אסטמה, גירוד בגוף ופגיעה באסתטיקה של חלל הבית. 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

האם ניתן לנקות את המזגן בעצמנו?

אז הבנו שהמזגן מצריך תחזוקה וניקוי שוטפים בדיוק כמו שטיח, ספה, מטבח, שירותים וכו'. אבל בניגוד לניקוי משטחים או רהיטים אלו שאותם אנחנו רגילים לשטוף, לנקות ולחטא, ניקוי מזגן מצריך הבנה מסוימת ולמידה אלו חלקים חשוב לנקות, ולא פחות חשוב – אלו חלקים יש להסיר לפני שמנקים את המזגן ואלו חלקים יש להרחיק במהלך הניקוי. ניקוי מזגנים הוא חשוב והכרחי ובוודאי שרצוי שנעשה זאת בעצמנו, בוודאי חלקים מסוימים כמו ניקוי הפילטרים והתריסים מהם יוצא האוויר הממוזג.

ניקוי מזגן מעובש

ניקוי מזגן בשיטת עשה זאת בעצמך

  • לנתק את המזגן משקע החשמל
  • מסירים את מכסה הפלסטיק ומנתקים את המניפה, התריסים מפתח יציאת האוויר ואת הפילטר.
  • מכסים את הצג ואת קופסת הפיקוד כדי למנוע ממים ומחומרי הניקוי להגיע בזמן תהליך הניקוי.
  • בכל מקרה חשוב להשתמש רק בחומרי ניקוי בטיחותיים שאינם גורמים לנזק, חלודה או קורוזיה, לקילוף הציפוי של הסוללה ולפגיעה בתפקוד המזגן (דוגמת דגריזר).
  • את חלקי הפלסטיק השונים שהסרנו (הפילטרים, המניפה והתריסים) יש לנקות היטב ולשטוף במים בלחץ גבוה כדי לנקות את כל הלכלוך, החיידקים והעובש ולאחר מכן יש לשים במקום מאוורר כדי לוודא שהחלקים יוחזרו למקומם כשהם יבשים לחלוטין, ולחטא בחומר נגד עובש וחיידקים.
  • מרססים על הסוללה חומר ניקוי מוקצף, ממתינים כמה דקות עד שרואים ש"עולים" מתוך הקצף לכלוך ונוזלים שחורים, ומנגבים אותו בעדינות באמצעות מברשת עדינה או מטלית נקיה.
השאירו פרטים לניקוי מזגנים בתל אביב

ניקוי מזגנים בתל אביב – תנו למומחים שלנו לטפל במזגן שלכם

אחרי שפירטנו את התהליך בשיטת עשה זאת בעצמך, אנחנו מבינים שמדובר בתהליך שהוא בהחלט אפשרי וכך זו אנחנו יכולים לדאוג לבריאות שלנו, לאסתטיקה של הבית ולמניעת חיידקים ועובש, למנוע צריכת חשמל גבוהה, ותפקוד תקין של המזגן.

עם אנחנו יודעים שלא לכל אחד או אחת מתאים לבצע תהליך כזה או שלא לכל אחד ואחת יש את הזמן והסבלנות לכך. לכן אם אתם רוצים חברה מקצועית לניקוי מזגנים בתל אביב שאפשר לסמוך עליה שתבצע את התהליך שתיארנו, אין מה להתלבט, למג'יק קלין יש את צוות הניקוי המקצועיים, האדיבים והמנוסים ביותר בתחום. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נדאג לכם למזגן נקי מחיידקים ולתפקוד יעיל של המזגן שימזג את הבית לשביעות רצונכם המלאה.

קראו גם:

ניקוי מזגנים בתל אביב | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזגנים בתל אביב
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button