לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזגן תדיראן

מכירים את זה שהמזגן עובד שעות על שעות כי אין ברירה, אנחנו חיים במדינה שבקיץ חם מאוד ובחורף חייבים חימום בגלל הקור, אבל אתם מרגישים שהמזגן לא מצליח להגיע לטמפרטורה הרצויה? ככל הנראה שיש בעיה של לכלוך ואבק בחלקים שונים במזגן שמקשים עליו למזג את הבית בטמפרטורה הדרושה. 

אם יש לכם בבית מזגן תדיראן, כדי שהוא יעבוד באופן תקין יש פעולות תחזוקה וניקוי מזגנים שצריך לעשות בלי קשר לכמות השעות שהוא עובד. מזגן תדיראן הוא מזגן אמין ואיכותי ויכול לעבוד ולמזג את הבית לשביעות רצונכם במשך שנים אם תקפידו על תחזוקה שוטפת.

האם חייבים טכנאי כדי לנקות מזגן?

ניקוי מזגן תדיראן שכל אחד ואחת יכולים לעשות בשיטת עשה זאת בעצמך מתייחס לפעולות פשוטות הקשורות לניקוי האבק ובדיקה כללית של תפקוד המזגן.

בכל פעם שניגשים לנקות את המזגן, הדבר הראשון שצריך לעשות הוא לנתק את המזגן מהחשמל כדי לשמור על הבטיחות שלנו כמובן ולמנוע קצר ונזק למזגן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
ניקוי מזגן מעובש

ניקוי האבק – מתחילים בחלקים החיצוניים של המזגן, מכסה הסוללה של המזגן ודפנות המזגן. ניקוי האבק מהחלקים החיצוניים הוא כדי למנוע מהאבק להיכנס לסוללת המזגן ופיזורו לרחבי הבית כאשר המזגן פועל.

ניקוי חלקים נוספים כולל גם את התריסים. אנחנו ממליצים להוציא את התריסים ולשטוף אותם היטב במים וחומר חיטוי נגד עובש ומזהמים שונים ושתהיה גישה נוחה לניקוי חלקי המזגן הפנימיים והפלסטיקה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי החלקים הפנימיים

לאחר שניקינו את החלקים החיצוניים יש להרים את מכסה המזגן באמצעות לחיצה על שתי מגרעות בשני צדי המזגן או על ידי הוצאת ברגים שנמצאים בדפנות המכסה. חשוב לכסות את קופסת הפיקוד של המזגן שלא תירטב וייווצר נזק חשמלי למזגן.

מתחת למכסה נמצאים הפילטרים אותם יש לשטוף במים בלחץ גבוה כיוון שאליהם נדבק רוב האבק והלכלוך שסותם ומצמצם את יכולת המזגן לקרר או לחמם.

ניקוי הסוללה – ייעשה באמצעות מברשת וחומר ניקוי ייעודי לניקוי הסוללה. את חומר הניקוי יש לרסס מלמעלה למטה, ממתינים כ-10 דקות כדי לאפשר לחומר להפריד את האבק מפסי הסוללות. לאחר מכן יש להבריש בעדינות עם המסרק את הסוללה ולהסיר ממנה את כל הלכלוך.

ניקוי מזגן תדיראן חייב להתבצע עם חומרי ניקוי מותאמים כדי למנוע נזק לציפוי הסוללה ולגרום לקורוזיה וחלודה לצלעות ולפגיעה בתפקוד המזגן.

חשוב להחזיר את החלקים למקום רק לאחר שווידאתם שהם יבשים לחלוטין. אם החלקים עדיין לחים או רטובים הם עלולים ליצור עובש שגם גורם נזק לבריאותכם וגם מקשה על פעילות המזגן.

השאירו פרטים לניקוי מזגן תדיראן

ניקוי מזגן תדיראן מקצועי

אם אין לכם כוח, זמן וסבלנות לטפס על סולם לנקות את המזגן בעצמכם וחשוב לכם שהניקוי ייעשה על ידי חברה מקצועית ומנוסה אתם מוזמנים לפנות למג'יק קלין. לצוותי הניקוי שלנו מעל 8 שנות ניסיון בניקוי מזגני תדיראן, בזמינות מיידית, מחירים אטרקטיביים ושימוש בחומרי ניקוי בטיחותיים שאינם גורמים נזק למזגן.

צרו קשר בטלפון או דרך האתר ותנו לנו לעשות עבורכם את העבודה הקשה

קראו גם:

ניקוי מזגן תדיראן
צרו קשר לניקוי מזגן תדיראן
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button