לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזגן מרכזי

במציאות של דירות המגורים בישראל מזגן מרכזי הוא מאוד פופולרי בשנים האחרונות. בעבר מיזוג האוויר בבתים ובדירות התבצע בעיקר באמצעות מזגנים רצפתיים ועם השנים והתקדמות הטכנולוגיה ניתן למצוא יותר ויותר מזגנים מרכזיים או עיליים.

היתרון העיקרי של מזגן מרכזי על פני מזגן רצפתי או עילי הוא שניתן להתקין אותו גם בדירות במגדלים ובבניינים בהם מסתור הכביסה הוא קטן בשביל התקנת מספר מזגנים הכולל מנוע עבור כל מזגן שתופס מקום במסתור הכביסה.

מזג האוויר בישראל מאלץ אותנו להשתמש במזגנים גם בעונות החמות וגם בעונות הקרות. לכן תחזוקה וניקוי מזגן מרכזי אלו פעולות הכרחיות כדי שנוכל ליהנות ממיזוג אוויר איכותי, בריא ונקי.

ניקוי מזגן מרכזי – למה חובה לנקות מזגן?

במהלך פעילות המזגן מצטברים בפילטרים ובחלקים שונים במזגן לכלוך ואבק. בגלל בעיות מסוימות במזגן לפעמים מצטברים נוזלים בצינור או באגן הניקוז שעלולים לגרום להתפתחות של עובש ומזהמים שונים.

יכולה גם להיות נזילה מהמזגןה בגלל סתימה בפילטרים, צינור ניקוז סתום או היווצרות של נוזלים על תריס המזגן המיני-מרכזי.

כדי שנוכל ליהנות ממזגן שמוציא אוויר בריא ונקי אל חלל הבית יש לבצע מדי פעם טיפול ותחזוקה (תלוי בתדירות השימוש בו) אחת לחצי שנה עד שנה.
כאשר הפילטרים מתמלאים בלכלוך ואבק ונסתמים, המזגן לא מצליח לקרר את הבית כמו שצריך, במקרה הטוב לוקח לו יותר זמן להגיע לטמפרטורה הרצויה ובמקרה הפחות טוב הוא לא מגיע לטמפרטורה הרצויה, צורך הרבה חשמל ומביא וגורם להוצאות גבוהות בחשבון החשמל.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא
חברת ניקוי מזגנים

סתימה בצינור הניקוז גורמת למים שעומדים ולהתפתחות של עובש, פטריות ומזהמים שונים. כאשר עובש יוצא מהמזגן אל רחבי הבית הוא מתפזר באוויר ואנחנו נושמים אותו. חלקיקי העובש פוגעים במערכת הנשימה שלנו, גורמים נזק לבעלי אסטמה, לצריבה בעיניים, גירוד בגוף, פגיעה נוירולוגית, עייפות וברונכיטיס. העובש גם נדבק בקירות הבית וגורם להתנפחות הקירות, לכתמים שחורים, לפגיעה אסתטית בחדרים השונים בבית. להתרחבותו ולהגדלת הסיכון שאנחנו ובני משפחתינו ניפגע מחלקיקי העובש.

ניקוי מזגן מרכזי מונע בעיות אלו, מאריך את חיי המזגן, מוודא שהאוויר היוצא מהמזגן יהיה בריא ונקי וימזג את הבית על פי הטמפרטורות הנדרשות.

השאירו פרטים לניקוי מזגן מרכזי
מזגן נקי וירוק

איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי מזגן מרכזי

בתחום ניקוי מזגנים קיים עולם מגוון של נותני שירות. מטכנאים של חברות המזגנים הגדולות, חברות פרטיות לשירותי התקנה, תיקונים ותחזוקת מזגנים וחברות המתמחות בניקוי מזגנים בלבד. כשאתם בוחרים נותן שירות לניקוי המזגן שלכם חשוב שתבחרו מי שמתמחה בסוג המזגן שיש לכם (עילי/מרכזי/מיני מרכזי/אינוורטר וכו'), תבדקו את חוות הדעת שיש עליו ברשתות החברתיות השונות, מהי הזמינות שלו, האם הוא נותן שירות באזור שלכם והאם המחיר שהוא גובה נמצא בטווח המחירים הנהוג לגבות על ניקוי מזגן מרכזי.

אם אתם מחפשים חברה מקצועית ומובילה בתחום ניקוי מזגן מרכזי אתם מוזמנים לפנות אלינו. תיפטרו מכאב הראש ותקבלו שירות מקצועי ברמה גבוהה, במחירים אטרקטיביים ובזמינות מיידית. התקשרו אלינו או השאירו פניה באתר לניקוי עמוק ויסודי של המזגנים אצלכם בבית.

קראו גם:

ניקוי מזגן מרכזי | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזגן מרכזי
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button