לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזגן מעובש

אנחנו רוצים להנות מתפוקת המזגן ומאוויר איכותי ובריא שימזג את חלל הסלון וחדרי השינה שלנו. אנחנו רוצים גם שהמזגן לא יתקלקל ולא יצרוך חשמל בצורה קיצונית. אז איך עושים את זה? על ידי תחזוקה נכונה ורציפה של ניקיון המזגן. אחד האתגרים המשמעותיים שקיימים בתחזוקה רציפה ותקינה של המזגן הוא הניקיון שלו מעובש. 

המשמעות של עובש היא נוכחות של אורחים בלתי רצויים במזגן שלנו, מה שגורם למזגן לדחוף לחלל הבית אוויר לא נקי ועלול לגרום לתפקוד לא תקין של המזגן.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי מזגן מעובש – למה זה חשוב?

ניקוי מזגן מעובש חשוב כדי שהמזגן יוכל לעבוד בצורה יעילה. בעונת הקיץ החמה אנחנו רוצים להיות בבית ולהנות מהמזגן מקרר את חלל הבית בשבילנו. בין אם מדובר במזגן רגיל או במזגן מרכזי,  כדי שהוא יעשה את העבודה כמו שאנחנו רוצים, המזגן נדרש לעבוד בכל העוצמה. מזגן מלא בעובש וסתום מאבק ולכלוך לא יצליח לעבוד במלוא התפוקה שלו ולא יקרר את הבית בימים חמים. 

איך מנקים מזגן

השפעת המזגן על הבריאות שלנו ועל האסתטיקה של הבית

סיבה נוספת לניקוי מזגן מעובש היא כדי לשמור על הבריאות של משפחתנו. עובש נוצר מנבגים (פטריות) שמתפתחים בחלקים שונים במזגן כאשר יש הצטברות של מים עומדים לאורך זמן. כשמפעילים את המזגן ויוצא ממנו ריח רע, לרוב המשמעות היא שיש בו עובש. כאשר מפעילים את המזגן, העובש מתפזר בחלל הבית וגורם נזק בריאותי לנזקים אסתטיים כלפי הבית.

העובש שיוצא מהמזגן מתפזר בכל הבית וגורם לריח רע ולא נעים ועלול לגרום להתפשטות העובש ברחבי הבית בחדרי השינה, בסלון, במטבח ובמסדרונות הבית. העובש נדבק לקירות, מנפח אותם וממלא את הבית בחיידקים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי מזגן מעובש למניעת נזקים בריאותיים

עובש עלול לגרום לבעיות במערכת הנשימה ולתופעות בריאותיות אחרות. תסמינים שקשורים למערכת הנשימה יכולים לבוא לידי ביטוי בקשיי נשימה, סינוסיטיס, אסטמה, ברונכיטיס ושיעול.

תסמינים ונזקים בריאותיים אחרים הקשורים לעובש מהמזגן הם עייפות כרונית, כאבי ראש, אלרגיה, בחילות, גירוי בעיניים, דלקות, פגיעה בעצבים, פגיעה בחלל האוזן ובמערכת השמיעה.

מזגנים נקיים

ניקוי מזגן מעובש על ידי חברה מקצועית

כמו הרבה מכשירים ורהיטים בבית שדורשים תחזוקה וניקיון, גם לגבי המזגן אנחנו נדרשים זאת. אבל עבור ניקוי מזגנים, בניגוד לניקוי שטיחים, מזרונים או קירות, צריך לדעת שנדרשת מיומנות טכנית כדי לפרק חלקים מסוימים במזגן כדי להגיע למקומות מסוימים בהם העובש מתפתח, את הסיבות שבגללן נוצר עובש במזגן ובאיזה חלק במזגן הוא נוצר.

בנוסף, ישנם חלקים במזגן שצריך כלים מיוחדים כדי לנקות אותם כמו הסוללות והמאייד שאם מנקים אותם בצורה לא מקצועית עלול להיגרם למזגן נזק.

בנוסף, יש חומרי ניקוי ששימוש בהם יגרום נזק למזגן (כמו אלכוהול), או שימוש לא נכון בחומרי ניקוי יגרום נזק לתפקוד המזגן.

השאירו פרטים לניקוי מזגן מעובש

ניקוי מזגן מעובש – מג'יק קלין

מכיוון שכיום בכל חדר, בכל סלון, בכל משרד ובכל עסק יש מזגן, מומלץ לטפל בניקוי המזגן על ידי הטובים ביותר. 

למג'יק קלין יש מעל 8 שנות ניסיון בתחום ניקוי מזגנים, זמינות מהיום למחר, פריסה ארצית רחבה וצוות מקצועי, אדיב ושירותי. אז התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נטפל לכם במזגן וננקה אותו מכל החיידקים והעובש.

מעבר אל דף הבית

ניקוי מזגן מעובש
צרו קשר לניקוי מזגן מעובש
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button