לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזגן מחיר

מזגן בבית

בכל בית או עסק בישראל חשובה הנראות והאסתטיקה. כאשר מדובר בבית, אנחנו רוצים שחדרי השינה, הסלון והמטבח ייראו נקיים ונעימים עם תחושת ביתיות והרגשה שכיף להיות בבית. כאשר מדובר במשרד או בחנות, חשוב לנו שהלקוחות שבאים לפגישה עסקית, לקנות מוצר או לשכור שירות יתרשמו לטובה מהנראות ועיצוב העסק שלנו וכמובן שהעובדים שלנו ירגישו בנוח ויהנו מהשהייה במהלך העבודה.

ניקוי מזגן

חוץ מההיבט האסתטי, ישנם שני היבטים נוספים הקשורים לניקוי ותחזוק המזגן:

הבריאות שלנו ושל ילדינו חשובים לנו ולכן אנחנו מודעים לעלויות של מזגן מטופל, נקי ושעבר חיטוי כך שאינו מסכן את בריאותנו מבחינת עובש, פטריות וחיידקים.
כמובן שגם הפעלת מזגן כרוכה בצריכת חשמל לא מבוטלת ובעלויות משמעותיות. מזגן שלא מטפלים ולא מנקים אותו דורש צריכת חשמל גבוהה יותר.

למה חשוב לנקות את המזגן?

לפעמים אנחנו נוטים לחשוב שמה שאנחנו לא רואים שנמצא בסלון או במטבח באופן שחשוב לחווית אירוח או לשימוש יומיומי שלנו, פחות ויזואלי ופחות נגיש לעין – החשיבות לנקות אותו במקום נמוך יותר מאשר רהיטים או אזורים בבית שיותר נגישים או קלים יותר לניקיון כמו הסלון, המטבח והשירותים. כלומר מזגן הוא מכשיר חשמלי שנמצא בבית שהמעטפת החיצונית שלו לפעמים מתכסה באבק וטעות לחשוב שאם מנקים אותה אז בזה נגמר הטיפול והתחזוקה במזגן.

ישנה חשיבות רבה מאוד לניקוי המזגן ממגוון סיבות. כיוון שבמזגן יש נוזלים, לעתים הם יכולים לגרום לעובש, פטריות ומזהמים אחרים. העובש עלול להתפזר בחלל הבית וברחבי החדרים ולגרום לשני נזקים – בריאותיים ואסתטיים.

מבחינה בריאותית העובש מתפזר ונישא באוויר ברחבי הבית ועלול להידבק לקירות ולתקרה. לאחר מכן הוא מתפתח ומתרבה על הקירות, משחיר אותן ופוגע באסתטיקה של הבית. במקרים מסוימים, במיוחד עבור ילדים קטנים ותינוקות הוא עלול לגרום נזק למערכת הנשימה שלנו.

ניקוי מזגן מחיר – רכיבי המחיר

המחיר של ניקוי מזגן כולל כמה מרכיבים. ישנם חומרי ניקוי שונים ייעודיים וייחודיים לניקוי המזגן, שחלק מתאימים לצנרת וחלק מתאימים לסוללה ולפלסטיקה. חומרי ניקוי שאינם מתאימים עלולים לפגוע בתפקוד המזגן, באופן שהם עלולים לפגוע או לחשוף את ציפוי הדפים (צלעות בסוללה).

בנוסף יש מסרק שאיתו מגרדים את חומר הניקוי מהסוללה. חשוב להשתמש במסרק תקין ותואם לסוללה כדי לא לפגוע בו.
לצוותי הניקוי של מג'יק קלין יש 8 שנות ניסיון בתחום ניקוי מזגנים שגם בא לידי ביטוי כחלק ממרכיב התמחור. העבודה המקצועית שלנו תסייע למזגן להגביר את התפוקה ולחסוך בצריכת חשמל, כיוון שמזגן מלא באבק ולכלוך מתאמץ יותר, צורך יותר חשמל והתפוקה שלו נמוכה יותר.

בעלות העבודה צריך לקחת בחשבון גם האם קיימת לחברת הניקוי שירות בפריסה ארצית רחבה ומהי הזמינות. חברת ניקוי מזגנים שמספקת שירות במחיר אטרקטיבי אבל הזמינות שלה היא מהיום לעוד שבוע, פחות רלוונטית למי שצריך זמינות מיידית (מהיום למחר).
המלצות וחוות דעת הם פרמטרים חשובים בבחירת חברת הניקוי שתבצע את ניקוי המזגן, וכמובן המקצועיות, האחריות והאדיבות של צוות הניקוי.

יש מספר גורמים ונתונים שצריך לקחת בחשבון לפני שבוחרים חברה מקצועית לניקוי המזגן שלכם. אל תתפשרו, תבחרו במג'יק קלין. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר, ואנחנו נדאג שהמזגן שלכם ישלח ברחבי הבית אוויר נקי, ממוזג ונעים, שצריכת החשמל שלו תהיה חסכונית והעיקר שתהיו מרוצים ממנו.

צרו קשר לניקוי המזגנים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button