לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי חלונות בסנפלינג

בעבר סנפלינג שימש בעיקר עבור גולשי ומטפסי הרים וחובבי פעילויות אקסטרים לגלוש מהרים גבוהים ומערות. עיקר פעילות הסנפלינג בעבר התמקדה בתיירות, חילוץ והצלה וארכיאולוגיה.

כיום פעילות הסנפלינג עברה הסבה ומנצלים את השיטות החדשניות והבטיחותיות של תחום הסנפלינג לביצוע עבודות שונות בגובה. אחת העבודות שיותר פופולריות ומוכרות לנו בביצוע עבודה בגובה באמצעות סנפלינג היא ניקוי חלונות בסנפלינג.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
הקודם
הבא

למה סנפלינג פופולרי לניקוי חלונות?

השימוש בסנפלינג לניקוי חלונות נעשה פופולרי ונפוץ מאוד בשנים האחרונות. ריבוי המגדלים ובניינים רבי קומות במרכזי תעסוקה במטרופולינים ומרכזי תעסוקה היא תופעה שהעולם המערבי התרגל והסתגל אליה. לכן הנחת היסוד שלנו היא שאנחנו נראה יותר ויותר גורדי שחקים בקו האופק בערים הגדולות ובאזורי תעשיה מתקדמת, היי טק, חברות ביטוח, תקשורת, עורכי דין וכו'.

מגדלים ורבי קומות בנויים באופן כזה שהחלונות מחוברים ומקובעים למסגרות, בניגוד לחלונות בבניינים נמוכים בהם ניתן לפתוח ולסגור את החלונות או לשלוף אותם מהמסילה. בחלונות מקובעים למסגרת לא ניתן לפתוח או להזיז את החלונות ולכן היה צורך למצוא שיטת ניקוי שתהיה גם נוחה ויעילה לניקוי החלונות ומצד שני שתהיה בטיחותית עבור צוות הניקיון.

ניקוי חלונות בסנפלינג היא שיטה שמאפשרת גישה נוחה ביותר לחלונות המגדל עם חומרי ניקוי מתקדמים ואיכותיים ועם יכולת לנקות את החלונות מלמעלה למטה לאורך כל המגדל ללא הגבלת גובה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי חלונות בסנפלינג

למה חשוב לנקות חלונות של המשרד?

אל חלונות נקיים יש להתייחס כמו לריהוט נקי, ריצוף נקי, מטבחון אסתטי ומשרדים נוחים שכיף לעבוד בהם. כל אלו משפיעים על אווירת העבודה והסביבה העסקית בפגישה עם לקוחות וספקים וגם לעובדי המשרד עצמו בשגרה. חלונות עכורים, מכוסים באבק, צואה של יונים, חתיכות בטון וצבע שנדבקים לחלון חוסמים את האור ומונעים את האפשרות להתרשם ולהנות מהנוף שנשקף מהחלון.

כאשר לקוח מגיע לפגישה במשרד והוא רואה את הסביבה נקיה, את החלונות מחוץ למגדל נקיים ומבריקים, משרד נקי ומותאם לפגישות – הפרטים האלה יוצרים רושם של שותף עסקי שרוצה להצליח, שחשובים לו הקפדה ודיוק על פרטים, אסתטיקה ותשומת לב על כל מרחב העבודה.

השאירו פרטים לניקוי חלונות בסנפלינג

איך מבצעים ניקוי חלונות בסנפלינג?

אצלנו במג'יק קלין מקפידים מאוד על בטיחות בכל מה שקשור בעבודה בגובה. כחברה מובילה עם 10 שנות ניסיון בתחום ניקוי חלונות בסנפלינג, אנחנו דואגים שכל העובדים שלנו יעברו הכשרות, אישורים וקורסים לעבודה בגובה. עובד הניקיון שמנקה את החלונות במגדל עובר קורס הסמכה של גולש סנפלינג והשתלמויות נדרשות. מי שמנהל ואחראי על עבודת המנקה בשטח הוא מנהל מקצועי שנמצא על גג המגדל שגם הוא עובר הכשרות הנדרשות על פי חוק של מנהל מקצועי. עובד שלישי בקרקע ומקפיד על סימון המתחם שמעליו מתבצע ניקוי החלונות ומשגיח שלא נכנסים עוברי אורח אל תוך המתחם.

גולש הסנפלינג מחובר בחבל כפול לנקודת עגינה בגג הבניין ומבצע את הניקיון על פי הנדרש. כפי שמג'יק קלין מקפידה על נהלי בטיחות ועבודת בטיחות בגובה, כך גם אנחנו מקפידים על רמת שירות ניקיון גבוהה לשביעות רצון הלקוח. אנחנו משתמשים בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה. בזכות הניסיון שרכשנו, אנחנו יודעים להתאים את חומרי הניקוי לסוגי הלכלוך השונים. לא כל החלונות במגדלים בערים שונות סובלים מאותם לכלוכים, וכמובן שיש הבדל ללכלוך בין חלונות שממוקמים בקומה נמוכה לקומה גבוהה, בעונות שנה, והאם המגדל נמצא ליד אתרי בנייה או אזורים שבהם האפשרות שהוא יסבול מלכלוך של ציפורים שונה ממיקום של מגדלים אחרים.

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בסנפלינג – שירות מותאם עבורך

מג'יק קלין מספקת חבילות שירות מותאמות במיוחד לצרכים שלך. אנחנו מבצעים ניקוי במסגרת מנוי, אחת לשבוע-שבועיים או במרווחים ארוכים יותר על פי הצורך, וכמובן ניקוי חלונות בסנפלינג לאחר עבודות שיפוץ, צבע, עבודות איטום, גל אובך או כתמי הפרשות של ציפורים. אל תתפשרו על סביבת עבודת נקייה, התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ותקבלו שירות מקצועי לשביעות רצונכם המלאה.

קראו גם:

ניקוי חלונות בסנפלינג
צרו קשר לניקוי חלונות בסנפלינג
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button