לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי חלונות בבניינים

ניקוי אבק, פיח, חול, לכלוך, צבע והפרשות של יונים מחלונות של מגדלים זה מעשה מורכב ולוגיסטי וכולל אתגרים בטיחותיים יותר מניקוי חלונות בבניינים נמוכים או בתים פרטיים. עם זאת, הביקוש והצורך בשירותי ניקוי חלונות בגובה רק הולך וגדל בשנים האחרונות בגלל שיותר ויותר ערים מרכזיות ברחבי העולם המערבי סובלים ממצוקת שטח והפתרון לייצר עוד שטחי מסחר ותעסוקה הוא בנייה לגובה.

ניקוי חלונות בבניינים הוא גם צורך שנובע מאסתטיקה, הרגשה נעימה במשרד, סביבת עבודה נקייה שמאפשרת כניסה וזרימה חופשית של אור טבעי למשרד. ניקוי חלונות בגובה יוצר רושם חיובי על העובדים ועל לקוחות בפגישות עסקיות במשרד שרואים חלונות מבריקים ומקבלים רושם של חשיבות, דיוק והקפדה על פרטים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

למה מורכב לנקות חלונות במגדלים?

אנחנו יודעים שניקוי חלונות בבתים פרטיים ובבניינים נמוכים זו לא משימה מורכבת. חלונות במבנים אלו לרוב נפתחים החוצה או פנימה, זזים על גבי מסילה ונשלפים מהמסגרת ולכן אין בעיה בטיחותית או לוגיסטית לנקות אותם.

לעומת ניקוי חלונות בבניינים גבוהים ובמגדלים זה סיפור אחר לגמרי כיוון שחלונות במגדלים מקובעים למסגרת ואינם נשלפים החוצה או נעים על מסילה.

ניקוי חלונות בסנפלינג

מאפיין נוסף של מגדלים הוא ריבוי חלונות. בנייה חדשה של מגדלים מנצלת את האור הטבעי מהשמש כדי להאיר את חלל המשרד ולהנות מהנוף שנשקף מקומות גבוהות במגדלים ולכן אחוז גדול מאוד מדפנות המגדל הן למעשה חלונות כך שבמגדלים יש הרבה חלונות שצריך לנקות לעומת בנייה נמוכה בה רוב דפנות הבניין הן לא חלונות.

לכן במקרה של ניקוי חלונות בבניינים ובמגדלים נדרשים מקצועיות וניסיון בניקוי כתמי צבע, בטון, אובך, הפרשות יונים שנדבקים לחלונות בגובה רב, מאתרי בנייה סמוכים, משיפוצים ועבודות שמתבצעים ממנופים, מעגורנים או מקומות גבוהות יותר במגדל. יש קושי בניקוי חלונות בגובה בגלל מסדרונות רוח שגורמים לגולש הסנפלינג להתנדנד מצד אל צד, וכמובן צריך מיומנות וידע בגלישת סנפלינג ממגדלים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי חלונות באמצעות אוסמוזה

שיטה מתקדמת ויחסית חדשה לניקוי חלונות בבניינים ומתאימה גם לניקוי חלונות באולמות תצוגה או בניין נמוך שהדפנות שלו הן למעשה חלונות.

בשיטה זו משתמשים במכשיר שמסנן את המים ממלחים ואבנית. המים יוצאים מהמכונה דרך צינורות טלסקופיים לעבר החלונות בלחץ גבוה ושוטפים מהם אבק, לכלוך, צבע, כתמי בטון והפרשות יונים. בגלל תהליך הסינון המים לא מותירים סימני אבנית על החלונות אלא נשטפים עם הלכלוך ומשאירים את החלון נקי. לכן אין צורך לנגב את החלונות עם מגב ועובדה זו חוסכת זמן רב ממהלך העבודה כאשר מנקים חלונות באמצעות סנפלינג וחלק גדול מתהליך הניקוי הוא עבודת ניגוב המים מהחלונות.

ניקוי חלונות בבניינים באמצעות טכנולוגית אוסמוזה הפוכה מתבצעת מהקרקע כשכל מה שצריך הוא חיבור למקור מים ושקע חשמל. אין צורך בהכשרה או באישורים של עבודה בגובה כיוון שהעבודה מתבצעת מהקרקע ללא סיכון בטיחותי לעובדים.

ניקוי חלונות בסנפלינג

ניקוי באמצעות סנפלינג

אחת השיטות הפופולריות בתחום ניקוי חלונות בבניינים מתבצע באמצעות סנפלינג. הסנפלינג הוא שיטה מאוד נפוצה בתחום כיוון שהיא לא מצריכה מכשור או מכונות מיוחדות כמו אוסמוזה הפוכה או במות הרמה, פיגומים וסולמות. בנוסף מדובר בשיטה שמאפשרת גישה נוחה מאוד לניקוי כל החלונות במגדל, אין לה שום הגבלת גובה וניתן בשיטה זו לנקות כל פינה בחלון בניגוד לשיטות ניקוי אחרות בהן לא תמיד זה אפשרי.

לצד זאת יש מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן:

נדרשים קורסים לעבודה בגובה, ביטוחים, השתלמויות, ידע וניסיון בניקוי חלונות מגדלים, יכולת להתמודד עם מסדרונות רוח וכמובן עבודה בגובה רב.

השאירו פרטים לניקוי חלונות בבניינים

מאירים את המשרד

לחברת מג'יק קלין 10 שנות ניסיון בתחום ניקוי חלונות בבניינים באמצעות סנפלינג. אנחנו מקפידים על ציוד סנפלינג תקני ובטיחותי, צוותי ניקיון מקצועיים ומנוסים בגלישת סנפלינג, ניקוי חלונות בסנפלינג ויכולת להתמודד עם אבק קשה, כתמי צבע, בטון והפרשות יונים. אנחנו מבצעים שירות ניקוי חלונות בזמינות מיידית, פריסה ארצית רחבה ומחירים אטרקטיביים.

ניקוי חלונות בבניינים
צרו קשר לניקוי חלונות בבניינים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button