לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה

ניקוי חלונות של מגדלים ורבי קומות הוא ניקוי מאתגר עבור חברות ניקיון ועבור בעלי המשרדים או הדירות שנמצאים באותם מגדלים וסובלים מחלונות מלאים באבק, עכירות, שכבות שמכסות את החלון, הפרשות ציפורים, כתמי בטון וצבע.

בבניינים רגילים אין בעיה לבצע ניקוי חלונות כיוון באותם בניינים החלונות נעים על מסילות, נפתחים החוצה או פנימה או נשלפים מהמקום ואין בעיה לנקות אותם מתוך המגדל עצמו.
שיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה היא בשורה טכנולוגיות חשובה עבור כל מי שמוטרדים מהנושא.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

שיטות ניקוי חלונות גבוהים

ישנם כמה שיטות שבעזרתם אנחנו מנקים את החלונות. ניקוי חלונות בסנפלינג היא שיטה ותיקה בתחום, היא מאפשרת גישה וניידות לאורך הבניין, אבל היא יקרה, לא תמיד פרקטית, היא לא ניתן באמצעותה לבצע ניקוי לרוחב הבניין אלא בעיקר לאורכו, וישנם מקומות מסוימים במגדלים שלא קיימת אליהם גישה לניקוי באמצעות סנפלינג.

קיימים גם שיטות ניקוי באמצעות סלי הרמה ובמות הרמה שנותנות מענה לקומות נמוכות אך גם הן יחסית יקרות ולא תמיד יש גישה לכל החלונות בשיטות אלו.

כמובן שיש גם שיטות פרימיטיביות וישנות יותר כמו ניקוי באמצעות פיגומים וסולמות אך כמעט ולא נעשה בהן שימוש בגלל העלויות הגבוהות, זמן הניקוי הארוך וחוסר הנגישות והסרבול שמאפיין שיטות אלו.

אוסמוזה הפוכה

אוסמוזה הפוכה – בשורה טכנולוגית לניקוי חלונות במגדלי משרדים

נתחיל מהסוף – השינויים המשמעותיים בשיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה הם:

  • יעילות וחסכון בכסף – בשיטה זו אין התעסקות והתארגנות ארוכה כמו בסנפלינג או בבמות הרמה. יש משאבה וצינור מים טלסקופי. בנוסף, קל מאוד לבצע ניקוי חלונות לרוחב הקומה, כאשר בסנפלינג הניוד לרוחב מוגבל מאוד.
  • בטיחות – כיוון שהניקוי נעשה מהקרקע, אין עבודה בגובה ולא נדרשים אישורים, קורסים והשתלמויות ו-2 משגיחי בטיחות נוספים בגג ובקרקע.
  • הרבה חברות ניהול ובעלי משרדים היו נמנעים בעבר לנקות את החלונות במגדלים בגלל האתגרים הבטיחותיים והלוגיסטיים, נשארים עם חלונות עכורים ומלוכלכים ופעם בכמה שנים היו מחליפים אותם. כמובן שפרקטיקה כזו גם לא יעילה וגם יקרה. בזכות האוסמוזה ההפוכה אין סיכונים בטיחותיים, אין התעסקות מיותרת וכמובן היא מאפשרת חסכון כספי משמעותי.
  • גישה לקומות גבוהות – בניגוד לניקוי עם פיגומים או סולמות, ניקוי חלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה יעיל לחלונות שנמצאים בגובה של עד 20 מטרים. 
  • המים עברו תהליך של ניקוי מאבנית ומלחים. התהליך הזה מאפשר לבצע את ניקוי החלונות מרחוק מכיוון שהמים ללא אבנית, הם נשטפים על החלון, מסירים שכבות אבק, צואת יונים, זיהום אוויר וכו' ולא משאירים סימני אבנית על החלון כך שאין צורך לבצע ניגוב וייבוש החלונות. עובדה זו מייתרת את הצורך בגישה קרובה לחלונות בזמן הניקיון.
  • אין שריטות ופגיעה בחומרי האיטום כי אין חומרי ניקוי ואין אבנית מכיוון שאין במים מלחים ואבנית, הם לא גורמים נזק לאיטום המסגרות והחלונות, לא פוגעים בצבע החלונות. ניקוי החלונות ללא חומרי ניקוי וללא שימוש במטליות ניקוי גם הוא מונע שחיקה או פגיעה מיותרת בצבע החלון, במסגרת ובאיטום.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

איך מתבצע תהליך ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה?

בשיטה זו עובד ניקיון של מג'יק קלין עומד מחוץ למגדל מול החלונות שהוזמן עבורם שירות לניקוי. הציוד שלו כולל מכשיר שבתוכו מתבצע תהליך האוסמוזה ההפוכה וצינורות מים טלסקופיים שאפשר להאריך ולקצר בהתאם לצורך. התשתיות שהניקוי דורש הוא מקור מים ושקע חשמל רגיל.

בקצה הצינור מותקנת מברשת שדרכה יוצאים המים בלחץ גבוה אל החלונות. בעזרת הלחץ הגבוה והמים שסוננה מהם האבנית ניתן להסיר את הלכלוך מהחלונות בקלות רבה.

השאירו פרטים לניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה

מג'יק קלין – לסביבת עבודה נעימה יותר

אתם רוצים משרד שההקפדה והניקיון בחדרים השונים, במטבחון ובריהוט שאתם מקפידים עליהם יבואו לידי ביטוי גם בחלונות הגדולים שהאור נכנס מהם ושתוכלו ליהנות מהנוף הפנורמי דרכם? אתם לא צריכים להתפשר על חלונות עכורים שמקושטים בצואת יונים או כתמי צבע, חול ובטון. התקשרו למג'יק קלין או השאירו פנייה באתר ותוכלו ליהנות מהיתרונות שמציעים לכם חלונות גדולים וקומה גבוהה במשרד לרושם חיובי עבור הלקוחות שלכם ולשגרת עבודה נעימה ומרעננת.

קראו גם:

ניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button