לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

מנקה חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה הוא שירות שצובר תאוצה בשנים האחרונות בעקבות התרבות מגדלים ורבי קומות בישראל, בעיקר בערים הגדולות ובמרכזי תעסוקה. לפני שהוקמו מגדלים והיו רק בניינים בני 4-5 קומות ובתים פרטיים, ניקוי החלונות שלהם היה פשוט ונוח כיוון שהחלונות בבנייה נמוכה נפתחות החוצה או פנימה, זזות לצדדים על מסילה או נשלפות מהמסגרת. בכל הגרסאות  של חלונות בבנייה נמוכה ניתן בקלות לנקות את החלונות מבפנים, בלי צורך בחברות ניקיון, אישורים וציוד הקשורים לעבודה בגובה.

ניקוי חלונות בגובה הוא אתגר כאשר החלון נמצא בקומה ה-15 במגדל, כמה עשרות או מאות מטרים מעל הקרקע. ניקוי חלונות בגובה באמצעות סנפלינג מאפשר לבעלי משרד ליהנות מחלון נקי ואסתטי, מאור השמש שנכנס למשרד ומהנוף שנשקף מהחלון.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מנקה חלונות בגובה לעסקים

ניקוי חלונות לעסקים הממוקמים במגדל מאפשרים לעסק שלכם ליהנות מרמת ניקיון גבוהה ואסתטיקה של החלונות בדיוק כמו שחשוב לכם שהריהוט, החדרים, המטבחון ושאר חלקי המשרד יהיו נקיים כדי ליצור אווירה עסקית ושגרת עבודה לרווחת העובדים וליצירת רושם חיובי, דיוק, והקפדה על פרטים בפגישות עסקיות עם לקוחות.

ניקוי חלונות בגובה | מגיק קלין

פתרונות לחלונות גבוהים

ישנם כמה פתרונות ושיטות לניקוי חלונות גבוהים. המובילה והמוכרת שבהן היא באמצעות סנפלינג. שתי שיטות נוספות ודומות אחת לשנייה היא ניקוי חלונות באמצעות סל הרמה ובאמצעות במת הרמה. אפשרות רביעית היא על ידי אוסמוזה הפוכה.

מנקה חלונות בגובה באמצעות סנפלינג למעשה גולש מגג הבניין, מנקה את החלון באופן יסודי מכל סוגי הלכלוך האפשריים – אובך, אבק, חול, לכלוך, הפרשות של ציפורים, כתמי צבע וכתמי בטון. כך העבודה מתבצעת חלון חלון עד שמנקה החלונות מסיים. 

שיטה נוספת של ניקוי חלונות מתבצעת כאשר מנקה חלונות בגובה עומד על במת הרמה שמחוברת בזרוע לכלי רכב קטן ובאמצעות מנגנון שמותקן על הבמה הוא מכוון אותה אל החלונות לצדדים, למעלה ולמטה כדי שתהיה לו גישה נוחה לחלונות. סל הרמה הוא מתקן שמחובר למנוף המותקן על משאית. על סל ההרמה עומד המנקה ומכוון את הסל כך שתהיה לו גישה נוחה לבצע את הניקיון. 

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי באמצעות אוסמוזה הפוכה

זו שיטת ניקוי חלונות שציינו, אך בפועל עובד הניקיון עומד על הקרקע ליד מכונת מים מיוחד שמעבירה מים בלחץ גבוה אל החלונות באמצעות צינורות מים טלסקופיים. בקצה הצינור מותקנת מברשת שדרכה יוצאים המים בלחץ גבוה. בשיטה זו אין צורך לבצע עבודה בגובה כיוון שהמים יוצאים מהמכונה לגובה עשרות מטרים דרך הצינורות ולכן אין סיבה לבצע את העבודה בגובה. מה שמיוחד במים שיוצאים ממכונה זו היא שהם עוברים תהליך של סינון מאבנית, ולאחר מכן הם נשטפים על החלון, לא משאירים סימני אבנית ולא פוגעים בצבע או בשכבות הגנה של החלון.

השאירו פרטים למנקה חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה – להחזיר את הנוף והירוק למשרד

החלונות במשרד עכורים, חוסמים את אור השמש ויוצרים אווירה אפלה במשרד שניתן לפתור אותה רק באמצעות פלורסנט? החלונות מלאים בהפרשות של ציפורים, כתמי צבע ובטון ופוגעים בחוויית הצפייה בנוף לים או לפארק ירוק שנשקף מהמשרד? אם אתם מחפשים דרך להתגבר על כך בלי יותר מדי כאבי ראש, התקשרו למג'יק קלין או השאירו פנייה באתר. אנחנו נתאם אתכם טיפול וניקוי של חלונות המשרד שלכם והכל עלינו. תקבלו מאיתנו צוות מקצועי ומנוסה שכולל מנקה חלונות בגובה, מנהל מקצועי שיפקח על העבודה (וכמובן עובד שלישי שישגיח בקרקע ויוודא על סימון אזור מתוחם שמעליו מתבצע ניקוי החלונות שלכם.

השירות שלנו כולל צוותי הניקוי של מג'יק קלין מהמובילים בניקוי חלונות בגובה בישראל (10 שנות ניסיון), ביטוחים לעובדים שלנו, קורסים השתלמויות ואישורים הנדרשים להפעלת עסק לשירות ניקוי חלונות בגובה, שימוש בחומרי ניקוי איכותיים וידידותיים לסביבה שלא פוגעים בחלונות, במסגרות ובשכבות האיטום, ציוד גלישה בטיחותי תקני, מחירים אטרקטיביים, והכי חשוב – התחייבות לרמת שירות גבוהה ושביעות רצון מלאה של הלקוחות שלנו.

מנקה חלונות בגובה | מגיק קלין
צרו קשר למנקה חלונות בגובה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button