לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה הוא שירות שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות כך שיותר חברות מספקות שירותי ניקוי למגדלים ורבי קומות. הביקוש הגובר לשירות זה נובע מריבוי המגדלים במרכזי העסקים ובאזורי התעסוקה בערים הגדולות. יותר ויותר בעלי עסקים מעדיפים לפתוח משרד או חנות במגדלים בקרבת עסקים אחרים כיוון שכך העסק יותר נגיש וזמין. עסק במגדל משרדים משדר גם מסר של הצלחה, שגם הוא יוצר רושם טוב על עובדי החברה ולקוחות עסקיים – פוטנציאליים וקיימים.

ניקוי חלונות בגובה מעניק למשרד שלכם מראה יוקרתי עם הקפדה ודיוק על פרטים, מאפשר לקרני השמש להיכנס למשרד ולהאיר אותו וכמובן ליהנות מהנוף שנשקף מהחלונות. 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

המשרד שלי במגדל בקומה 15. מה יכול לגרום לחלונות להתלכלך?

רבים חושבים שכיוון שהמשרד נמצא עשרות או מאות מטרים מהקרקע החלונות שלו לכאורה פחות חשופים ללכלוך. הנחה זו אינה נכונה כיוון שאבק ולכלוך מגיע לכל מקום בכל גובה. גלי אובך שנישאים ברוח מכסים את החלונות בשכבות של חול ואבק. הפרשות של ציפורים עלולים להכתים ולהשאיר סימנים על החלונות והמסגרות, וכמובן כתמי צבע וחומרי איטום במהלך שיפוץ או בניית מגדל סמוך למגדל שבו ממוקם המשרד שלנו.

ניקוי חלונות בסנפלינג

חלונות שמלאים בלכלוך, שמכוסים באבק, כתמי צבע והפרשות של ציפורים עלולים ליצור עכירות על החלונות ולחסום את האור לחדור את החלונות ולהאיר את חלל המשרד. במשרד שהחלונות בו עכורים ולא רואים נוף אלא בעיקר חלונות מכוסים באבק וכתמים לא בטוח שתהיה סביבת עבודה נעימה ויצירת רושם חיובי בפגישה עסקית עם לקוחות. לכן ניקוי חלונות בגובה הוא חשוב גם מבחינה עסקית וגם מבחינה מצב הרוח של העובדים והאווירה במשרד.

ניקוי חלונות בגובה | מגיק קלין

שיטות ניקוי חלונות במגדלים

יש כמה שיטות של ניקוי חלונות מגדלים שקיימות כיום בשוק. שלוש שיטות מתנהלות בשיטה של ניקוי חלונות בגובה ושיטת ניקוי נוספת מתבצעת מהקרקע.

שלוש השיטות הקשורות לעבודה בגובה הן ניקוי באמצעות סנפלינג, ניקוי באמצעות סל הרמה וניקוי באמצעות במת הרמה. השיטה הרביעית לניקוי חלונות במגדלים היא באמצעות אוסמוזה הפוכה.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

עבודה בגובה

ניקוי חלונות בגובה דורש כח אדם שהוכשר בקורסים והשתלמויות לעבודה בגובה וגלישת סנפלינג, ציוד סנפלינג שעומד בתקני בטיחות ועבודה לגובה, חומרים וציוד לניקוי שמותאמים לעבודה בגובה. 

ניקוי חלונות באמצעות סל או במת הרמה דורש הכשרה לעבודה בגובה, ידע וניסיון בהפעלת והזזת המכונות בצורה מקצועית ובטוחה תוך שמירה על בטיחות העובדים וכמובן סימון ותיחום הקרקע עבור הולכי רגל שעוברים מתחת לאזור שבו מתבצע ניקוי החלונות.

כמובן שגם גולשי סנפלינג וגם עובדים שמבצעים את הניקיון על גבי במה או סל הרמה נדרשים להיות מנוסים ומקצועיים בתחום ניקוי חלונות בגובה ולדעת להתאים את חומרי הניקוי לסוגי הלכלוך השונים מבלי לגרום נזק או שריטות לחלונות ולמסגרות ולבצע את הניקוי בשיטות שאינן משאירות סימני ניגוב או ייבוש על החלונות.

ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה עם סנפלינג

כדי לבצע ניקוי חלונות בגובה באמצעות סנפלינג נדרשים 3 אנשי צוות. גולש סנפלינג שמבצע בפועל את ניקוי החלונות, מנהל מקצועי שמפקח ומנהל את העבודה מגג הבניין ועובד שלישי בקרקע משגיח שעוברי אורח לא נכנסים לאזור תחום שמעליו מתבצעת העבודה.

גולש הסנפלינג מחובר עם חבל סנפלינג לנקודת עגינה בגג, מבצע בדיקת בטיחות לציוד הגלישה וגולש לחלונות בקומה הרצויה מהגג תוך השגחה של המנהל המקצועי. ניקוי החלונות מתבצע בצורה מקצועית בלי להשאיר סימנים או לכלוך על החלונות. לצוותי הניקוי של מג'יק קלין יש מעל 10 שנות ניסיון בתחום ניקוי חלונות בגובה ולכן הניקיון יתבצע באופן המקצועי ביותר, ללא כתמים, ללא סימנים של ניגוב מים וללא שריטות או פגיעה בצבע של החלון או המסגרת.

החיסרון של ניקוי בסנפלינג הוא שצריך לפחות 3 אנשי צוות כדי לבצע את הניקוי, חובה להתחיל את הגלישה מגג הבניין גם אם הניקוי מתבצע באחת הקומות הראשונות, והניקוי יכול להתבצע בעיקר לאורך הבניין. היכולת לנוע לרוחב כדי לנקות את כל החלונות במגדל הוא מוגבל ומסורבל כמובן, וגם בהחלט מסוכן.

היתרון בסנפלינג הוא שמדובר בשיטה שנוח לעובד הניקיון איתה לנקות את החלונות ולוודא שהם אכן נקיים ובגלל הנגישות לחלונות והנוחות לנקות אותם בזמן עבודה בגובה.

השאירו פרטים לניקוי חלונות בגובה
ניקוי חלונות

ניקוי חלונות עם סל או במת הרמה

שיטה נוספת לניקוי חלונות בגובה היא באמצעות במת הרמה או סל הרמה. בסך הכל מדובר בשתי שיטות יחסית דומות כאשר סל הרמה הוא סל שמחובר במנוף למשאית ובעזרת פנל לחצנים בסל אנחנו שולטים על הנעת הסל לצדדים ולמטה. במת הרמה מחוברת בזרוע לכלי רעש מנועי קטן ובעזרת הזרוע מכוונים את הבמה לעבר החלונות. שתי השיטות דורשות גם הן קורסים והשתלמויות לביצוע עבודה בגובה. לשתי השיטות יש יתרון על פני הסנפלינג כי הן פחות מסורבלות וניתן לנקות בשיטות מבלי לגלוש מהגג. בנוסף באמצעות שתי שיטות אלו ניתן להזיז ימינה ושמאלה את הבמה או הסל ולכן היא יעילה במקרה וצריך לנקות לבעל העסק את כל החלונות שבדופן מסוימת במגדל באותה קומה.

ניקוי חלונות בגובה באוסמוזה הפוכה

שיטה זו היא יחסית חדשה ומתקדמת שמאפשרת ניקוי חלונות בגובה בלי עבודה בגובה. הניקוי מתבצע מהקרקע באמצעות מכונה וצינורות מים טלסקופיים שיכולים להגיע עד לגובה של 20 מטר (3 קומות בערך). המשמעות היא שהניקוי מתבצע בצורה הרבה יותר בטיחותית, אין צורך בעגינת חבלי סנפלינג מגג הבניין וניתן לנקות ללא בעיה את החלונות לרוחב הקומה, בשונה מניקוי מסנפלינג.

טכנולוגית אוסמוזה הפוכה מאפשרת ניקוי חלונות ללא צורך בנוכחות פיזית של עובד ניקיון צמוד לחלונות. המים שיוצאים מהמכונה עוברים סינון של אבנים ומלחים ולכן הם לא משאירים סימני אבנית על החלון אלא הם נשטפים מהחלון יחד עם הלכלוך והאבק, ללא צורך בייבוש או ניגוב המים מהחלון. בקצה הצינור מותקנת מברשת שממנה יוצאים המים שבעזרתה ניתן לשפשף אבק, צבע או הפרשות יונים.

מחדשים את מראה המשרד עם מג'יק קלין

אתם רוצים לארח פגישות עסקיות במשרד וליצור לאורחים שלכם רושם חיובי? חלונות נקיים ומבריקים שמאפשרים זרימה חופשית של או והנאה מהנוף הפתוח לים או לפארק רחב ידיים בהחלט עושים את העבודה. מג'יק קלין, החברה המובילה בניקוי חלונות בגובה בישראל עם 10 שנות ניסיון, עובדים מקצועיים וחומרי ניקוי איכותיים היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. ניקיון המשרד שלכם ובמיוחד חלונות מבריקים הם הרושם הראשוני והתדמית של העסק שלכם בפני לקוחות. אל תתפתו לקחת כל נותן שירות ללא המלצות, ניסיון ואישורי עבודה בגובה רק בגלל מחירים תחרותיים. שכרו רק חברות ניקוי שמציגות בפניכם את הכל האישורים ורק חברות שיש להן המלצות וחוות דעת חיוביות ברשתות החברתיות.

אנחנו מתמחים בניקוי כל סוגי החלונות בכל המגדלים ורבי הקומות בישראל, אנחנו מקפידים שלעובדים שלנו תהיה הכשרה מתאימה, ביטוחים מתאימים השתלמויות בתחום העבודה בגובה ובתחום ניקוי חלונות בגובה. אנחנו מספקים שירותי ניקיון לאחר שיפוץ, צביעה ועבודות איטום, לאחר גלי אובך וחול ולאחר סיום הבנייה. 

קראו גם:

ניקוי חלונות בגובה | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי חלונות בגובה
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button