לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי חלונות בגובה מחיר

מגמות הבניה בכל מרכזי הערים ואזורי התעסוקה בישראל תופסות בשנים האחרונות כיוון ברור ומראות כי אופי הבנייה הוא לגובה. הצפיפות, הביקוש לפתיחת עסקים ומשרדים והיעדר קרקע פנויה לבנייה משנות את קו האופק בכל הערים הגדולות בישראל. יותר ויותר מגדלים ורבי קומות צצים ונבנים, ולכן עולה הצורך והביקוש בחברות שמספקות שירות בתחום ניקוי חלונות בגובה.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי חלונות בגובה הוא שירות שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות בעקבות ריבוי המגדלים. עם זאת מדובר בעסק מורכב שמצריך קורסים לעבודה בגובה, השתלמויות וציוד גלישה ובטיחות שהם מאוד יקרים. לכן ניקוי חלונות בגובה הוא עסק שמצריך התעסקות, כח אדם איכותי, ביורוקרטיה, אישורים, הכשרה בביצוע עבודה בגובה, ידע בציוד בטיחות וכמובן ניסיון מקצועי וידע בתחום ניקוי חלונות.

שטיפת חלונות בגובה

שיטות לניקוי חלונות גבוהים

יש כמה שיטות לניקוי חלונות משרדים – סנפלינג, במת הרמה וסל הרמה. כל השיטות האלו הן שיטות ניקוי הכוללות עבודה בגובה ולכן מצריכות קורסים, אישורים וציוד שמתאים לעבודה בגובה.

ניקוי חלונות בסנפלינג היא שיטה מובילה ופופולרית בתחום ניקוי חלונות בגובה. כדי לתפעל שיטה זו נדרשים שלושה אנשים. מנקה החלונות עצמו שמחובר לחבל כפול שמחובר לנקודת עגינה בגג המגדל ומבצע בפועל את ניקוי החלונות, מנהל מקצועי שעומד בגג המגדל, מנהל ומפקח על גולש הבניין ועובד שלישי שמפקח מהקרקע על המתחם המסומן ומוודא שעוברי אורח לא נכנסים לאזור המסוכן ולא נמצאים בסיכון שמא ציוד הבטיחות ייפול ויפגע בהם.

ניקוי חלונות באמצעות סל הרמה מתבצע על זרוע שמחוברת למשאית ועליה סל שבתוכו נמצאים עובדי הניקיון. ניקוי חלונות באמצעות במת הרמה דומה לניקוי על ידי סל הרמה. במת הרמה היא למעשה כלי רכב קטן שעליו מחוברת ישירות במה שעליה עומדים עובדי הניקיון.

בשתי השיטות הפרקטיקה מאוד דומה. במה וסל הרמה מתאימים לניקוי חלונות בגובה של עד 20 מטר כאשר השליטה בכיוון הבמה (למעלה, למטה ולצדדים) היא במנגנון שליטה שנמצא בבמה עצמה. 

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

עלות ניקוי חלונות בגובה

ניקוי חלונות בגובה תלוי בכמה מרכיבים וחשוב לדעת שניקוי בשיטות אלו יעיל מאוד, מאפשר גישה מקסימלית כמעט לכל חלון במגדל והחלונות יוצאים נקיים באמת לשביעות רצון הלקוחות.

כל הנושא של בטיחות בעבודה בגובה – ציוד, הכשרות, קורסים, ביטוחים, השתלמויות ורישיון עסק. הציוד שמשתמשים בו צריך לעמוד בתקני בטיחות, לא כל ציוד בטיחות, גלישה, שמתאימים למגדל אחד בהכרח מתאימים לכל המגדלים, יש ציוד שצריך להחליף בעקבות שחיקה או שבר וכמובן האישורים לעבודה בגובה – ביטוח לעובדים, ביטוח צד ג', קורסים והשתלמויות לעבודה בגובה ורישיון עסק לעבודה בגובה.

בנוגע לעבודה עצמה, עלות במות וסלי הרמה (או עלות השכרתם) וכח האדם שונה לבין העלויות של ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג, שכוללת 3 אנשי צוות, גולש הסנפלינג, מנהל מקצועי שמפקח על העבודה מגג הבניין ועובד שלישי בקרקע מוודא שהולכי רגל לא נכנסים לאזור המתוחם שמעליו מתבצע הניקיון.

השאירו פרטים לניקוי חלונות בגובה מחיר

ניקוי באמצעות אוסמוזה הפוכה

שיטה זו של ניקוי חלונות בגובה אינה מצריכה אישורים, קורסים ורישיונות לעבודה בגובה ולכן היא זולה משמעותית. בשיטה זו משתמשים במים שעברו תהליך לסינון אבנית ומלחים באמצעות מכונה מיוחדת וצינורות טלסקופיים. המים יוצאים מהצינור בלחץ גבוה לעבר החלונות כשבקצה הצינור מותקנת מברשת שמסייעת לניקוי החלונות. כיוון שבמים אלו אין אבנית, המים נשטפים מהחלונות עם הלכלוך והאבק, לא נשארים סימני אבנית על החלון ואין צורך בניגוב וייבוש החלונות.

מג'יק קלין והחלונות נקיים

אם אתם מחפשים חברה מובילה בתחום ניקוי חלונות בגובה שלא מתפשרת על בטיחות עובדיה, על חומרי ניקוי איכותיים שעושים את העבודה ולא גורמים נזק לחלונות ולמסגרות, על כח אדם מקצועי בתחום ובעיקר כדי שתוכלו להיכנס למשרד וליהנות מהאור שנכנס דרך החלונות וליהנות מהנוף שנשקף מהם, אל תתפשרו. קחו רק חברה שמקפידה על נהלים, על חומרי ניקוי איכותיים, שירות ברמה גבוהה, ראש גדול, מקצועיות וניסיון. לפרטים מלאים צרו קשר

קראו גם:

ניקוי חלונות בגובה מחיר | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי חלונות בגובה מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button