לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים הוא טכניקת ניקוי ייחודית המשתמשת בזרם מים בלחץ גבוה כדי להסיר לכלוך וכתמים קשים ממשטחים שונים. השיטה הפכה לשיטת ניקוי פופולרית בעיקר בזכות היעילות, הנוחות וקלות השימוש בה. במאמר זה נדבר על היתרונות של ניקוי בלחץ מים ולאילו משטחים הניקוי מתאים.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

מהו ניקוי בלחץ מים?

ניקוי בלחץ מים, היא שיטת ניקוי הכוללת שימוש בזרם מים בלחץ גבוה לניקוי משטחים שונים. מכונת שטיפה בלחץ מכוונת מים במהירויות גבוהות כדי להסיר לכלוך, פסולת וכתמים. הלחץ נמדד בדרך כלל ב-PSI. ככל שלחץ ה-PSI גבוה, כך תועלת הניקוי עולה. כאן המקום לציין כי כל משטח דורש לחץ שונה, כך למשל רצפות אבן דורשות ניקיון עם לחץ מים גבוה, לעומת הסרת לשלשת יונים מחלונות הדורשת לחץ מים נמוך יחסית.

ניקיון עם לחץ מים גבוה

היתרונות של ניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים מציע יתרונות רבים בהשוואה לשיטות ניקוי אחרות. הנה כמה יתרונות של שימוש בניקוי בלחץ מים:

  • חיסכון בזמן – ניקוי בלחץ מים היא שיטת ניקוי מהירה ויעילה. מים בלחץ גבוה יכולים להסיר אפילו את הכתמים והלכלוך הקשים ביותר ללא צורך בקרצוף או שימוש בכימיקלים לניקוי. המשמעות היא שתוכלו לנקות שטחים גדולים בזמן קצר יותר ולחסוך לכם זמן ומאמץ יקרים.
  • חיסכון בכסף – ניקוי בלחץ מים מסיר לכלוך, לכלוך ואצות שגורמים נזק לרכוש שלך. המשמעות היא שלא תצטרכו להוציא כסף על תיקונים או החלפות יקרים בהמשך הדרך. בנוסף, מכיוון שניקוי בלחץ מים מסיר מזהמים מהמשטחים שלכם ומאריך את חיי המשטחים לתקופה ארוכה יותר.
  • ידידותי לסביבה – ניקוי בלחץ מים היא שיטת ניקוי ידידותית לסביבה שכן היא משתמשת במים ובלחץ לניקוי משטחים, ומבטלת את הצורך בכימיקלים או בכל חומר אחר מזיק. זוהי שיטת ניקוי אידיאלית למי שמודע לסביבה.
  • מגוון – ניקוי בלחץ מים הוא רב-תכליתי וניתן להשתמש בו לניקוי משטחים שונים, כולל דקים, פטיו, מרצפות, שבילי גישה ועוד. זהו פתרון מצוין להסרת לכלוך, לכלוך וכתמים ממשטחים שונים בצורה יעילה.
  • תוצאות גבוהות – ניקוי בלחץ מים יכול להעניק לנכס שלכם מראה רענן ונקי. זוהי דרך יעילה להסיר כתמים מכוערים, לכלוך ופסולת מהרכוש שלכם. זה יכול לשפר את המראה הכללי של הבית או העסק שלכם.
  • מקדם בריאות ובטיחות – כאשר משאירים משטחים לצבור לכלוך ולכלוך, הם עלולים להפוך לחלקלקים ומסוכנים. ניקוי בלחץ מים יכול להסיר את הסכנות הללו, ולהפוך את הנכס שלך לבטוח יותר עבור המשפחה, העובדים והלקוחות שלך.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

ניקוי דקים עם לחץ מים

משטחים שניתן לנקות בעזרת ניקוי בלחץ מים

ניקוי בלחץ מים יכול לנקות משטחים שונים. להלן כמה דוגמאות למשטחים שניתן לנקות באמצעות ניקוי בלחץ מים:

  • שבילי גישה – שבילים יכולים להפוך לחלקלקים ומסוכנים כאשר הם צוברים לכלוך ולכלוך. ניקוי בלחץ מים יכול להסיר את הסכנות הללו, ולהפוך את השבילים שלך לבטוחים להליכה בהם.
  • ציפוי ולבנים – ציפוי ולבנים יכולים לצבור לכלוך, עובש וטחב לאורך זמן. ניקוי בלחץ מים יכול להחזיר את המשטחים הללו למצבם המקורי, ולגרום לנכס שלכם להיראות רענן ונקי.
  • גדרות – גדרות עלולות להפוך לדהות ומלוכלכות עם הזמן. ניקוי בלחץ מים יכול להסיר כתמים אלה ולהחזיר את הגדר שלך לצבעה המקורי.
  • כלי רכב – ניקוי בלחץ מים יכול להסיר לכלוך, לכלוך ומזהמים אחרים מכלי הרכב שלך. זה יכול לעזור לשמר את עבודת הצבע ולהאריך את חיי המכונית שלך.
  • ריהוט גן – רהיטי חוץ עלולים להפוך לבליים ולהכתים עם הזמן. ניקוי בלחץ מים יכול להסיר את הכתמים הללו, ולהשאיר את הרהיטים שלכם נקיים וחדשים.
  • סיפונים – סיפונים מועדים לצבור לכלוך, לכלוך ועובש. ניקוי בלחץ מים יכול להסיר ביעילות את המזהמים הללו, ולהשאיר את המרפסת או המרפסת שלכם נקיים וחדשים.
השאירו פרטים לניקוי בלחץ מים

כמה מילים לסיכום

ניקוי בלחץ מים הוא דרך מהירה, יעילה וידידותית לסביבה להסיר לכלוך וכתמים ממשטחים שונים. זה יכול לחסוך לכם זמן וכסף, לשפר את המראה הכללי של הנכס שלכם ולקדם בריאות ובטיחות. בנוסף, הוא יכול לנקות משטחים שונים, כולל סיפונים, פטיו, כבישים וכלי רכב. שיטת ניקוי זו אידיאלית למי שרוצה להגן על רכושם תוך קידום סביבה נקייה ובטוחה יותר.

מעוניינים לשמוע עוד? לכל שאלה ולקבלת הצעת מחיר צרו איתנו קשר.

שירותי ניקוי שתמצאו אצל מג'יק קלין

ניקוי בלחץ מים | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי בלחץ מים
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button