לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

מנקה חלונות בסנפלינג

החלונות במשרד שלכם במצב עכור במיוחד אחרי הגשם הראשון? חלל המשרד סובל תאורה אפלה וקודרת בגלל חלונות מכוסים באבק ופיח? הפתרון שלכם הוא מנקה חלונות בסנפלינג. בערים המרכזיות בישראל הולכים ומתרבים המגדלים ורבי הקומות באזורי התעסוקה המבוקשים. בעלי עסקים מצליחים ומשרדים עם יומרות ושאיפות להצלחה, הצבת סטנדרט גבוה או רמת שירות מעל הממוצע לרוב יבחרו מיקום מבוקש ומרכזי עבור המשרד שלהם.

כיוון שיש מחסור בשטחי מסחר ושירותים במרכזי התעסוקה בישראל ובעולם המערבי בכלל, הבנייה לגובה היא פתרון פופולרי שקיים ומתפתח בכל העולם בצורה מהירה. הבנייה לגובה גם מייצרת שטחי נדל"ן חדשים וגם יוצרת מיתוג חיובי לבעלי עסקים ששוכרים את המשרד במגדלים אלו.

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

ניקוי חלונות על ידי סנפלינג

ניקוי חלונות באמצעות סנפלינג מאפשר לנקות את חלונות המגדל לכל אורכו, החל מהקומה הראשונה עד הקומה הכי גבוהה במגדל. הסנפלינג מאפשר גישה ונוחות מקסימלית של צוות הניקיון לכל החלונות כדי שאתם בעלי העסקים תוכלו ליהנות משירות ניקוי חלונות מקצועי ומנוסה הסנפלינג חלונות מנוסה ומקצועי מנותני השירות השונים.

מנקה חלונות בסנפלינג הוא כמובן לא עובד ניקיון ששוכרים ודורשים ממנו לגלוש עם חבל מהגג לנקות את חלונות המשרד. כדי לנקות חלונות באמצעות סנפלינג יש צורך בהכשרה וקורס עבודה בגובה הנדרשים כדי לבצע ניקיון חלונות באמצעות גלישה בסנפלינג, ציוד גלישת סנפלינג בטיחותי ותקני כמובן רישיון עסק לעבודה בגובה.

מנקה חלונות בסנפלינג

נוסף לכך, על פי ההנחיות לעבודה בגובה באמצעות סנפלינג, נדרשים שני אנשי צוות נוספים מלבד גולש הסנפלינג. מי שמנהל את העבודה ומפקח על גולש הסנפלינג מלמעלה נקרא מנהל מקצועי שצריך לעבור הכשרה מיוחדת לתפקיד ועובד שלישי שמשגיח על הקרקע ומוודא שאף אחד לא נכנס לאזור המסומן שמעליו מתבצע הניקיון.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

היתרונות של ניקוי בסנפלינג על פני שיטות אחרות

קיימים מספר יתרונות של מנקה חלונות בסנפלינג לעומת מנקה חלונות באמצעות במת הרמה או סל הרמה או ניקוי חלונות באמצעות אוסמוזה הפוכה.

מנקה חלונות בסנפלינג אינו מוגבל בגובה. הוא יכול לנקות חלונות שנמצאים בכל גובה שהוא על פני המגדל, מצמרת המגדל ועד לקומות הנמוכות. בנוסף, ניקוי באמצעות סנפלינג מאפשר גישה טובה יותר  לחלונות כיוון שהוא לא מוגבל בדפנות של סל או במת ההרמה.

ניקיון באמצעות סנפלינג על ידי עובד ניקיון מקצועי מאפשר ניקוי יסודי של החלונות, הברקתן וחידוש החלונות כדי שאור השמש יוכל להיכנס באופן תקין לחלל המשרד ולאפשר לעובדי המשרד להנות מנוף של מרחבים ירוקים או ים כחול ושמים נקיים.

שטיפת חלונות בגובה

למה ניקוי חלונות במגדל זו משימה מורכבת?

בכל בניין נמוך עד 4-5 קומות או בתים פרטיים, החלונות זזים לצדדים על משימה,נעים פנימה והחוצה או נשלפים מהמסילה. חלונות כאלו אין בעיה לנקות מתוך הבניין ולכן אין סיבה לנקות אותם באמצעות עבודה בגובה. הבעיה מתחילה כאשר החלונות מקובעים למסגרת הבניין ולא ניתן לנקות אותם מתוך הבניין, ובנוסף, יש כמובן אתגר של גובה ובטיחות.

חלון שניתן לנקות רק מבחוץ והוא בגובה של 3 או 5 מטר אפשר לנקות באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה או בעזרת סל או במת הרמה. אבל חלונות במגדל שממוקמים עשרות מטרים מעל הקרקע (30 מטר ומעלה) שנדרשת גישה טובה ונוחה אליהם בלי לסכן את עובדי הניקיון, האפשרות העדיפה והיעילה היא לשכור מנקה חלונות בסנפלינג מקצועי.

חברה מקצועית ומנוסה בניקוי חלונות בגובה תעניק לחלונות מראש חדש ומבריק ללא סימני אבנית, ניגוב או לכלוך עיקש שנשאר על החלון.

השאירו פרטים למנקה חלונות בסנפלינג

מחדשים את חלונות המשרד

אתם לפני כניסה למשרד חדש או רוצים להחליף חברה לניקוי החלונות במגדל שלכם? הגעתם למקום הנכון. לצוותים המקצועיים של מג'יק קלין מעל 10 שנות ניסיון בניקוי חלונות בגובה, ידע מקצועי בגלישת סנפלינג במגדלים ורמת שירות גבוהה בתחום ניקוי חלונות. צוותי הניקוי שלנו יודעים להתאים את סוגי חומרי הניקוי לסוגי הלכלוך השונים שנדבקים על החלונות מבלי לגרום נזק לצבע החלונות ולחומרי האיטום. התקשרו אלינו או השאירו פנייה באתר ואנחנו נתאים עבורכם חבילת ניקוי שתתאים במיוחד לחלונות המשרד שלכם ותוכלו ליהנות מאור טבעי שישפר את האווירה ושגרת העבודה במשרד.

ניקיון חלונות באמצעות סנפלינג
צרו קשר למנקה חלונות בסנפלינג
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button