לקבלת הצעת מחיר חייגו: 050-8895140

ניקוי מזרן זוגי מחיר

מחירון ניקוי מזרן זוגי של מג'יק קלין:
ניקוי מזרן זוגי מחיר צד אחד – 250 ש"ח בלבד.
ניקוי מזרן זוגי מחיר שני צדדים – 350 ש"ח בלבד.
המחירון המלא.

המיטה שלנו היא הרהיט האהוב עלינו… אנחנו אוהבים להיכנס למיטה בסיום יום העבודה, להתרווח בנחת ולראות את הסדרה האהובה כרגע בנטפליקס או ישר להניח את הראש על הכרית ולהירדם.

אבל לא בטוח שכולם יודעים שלמעשה שליש מהיממה, שליש מהחיים שלנו אנחנו למעשה ישנים. שליש מהחיים שלנו אנחנו שוכבים על המזרון ונושמים את כל מה שנדבק אליו, נספג בו וחדר עליו. לכלוך, אבק, זיעה, דם, חיידקים, נוזלים ממשקאות חמים וקרים, פירורים ושאריות של ממתקים, חטיפים ושאר המאכלים שאנחנו אוכלים, כתמי איפור והיגיינה, פיפי שלפעמים אחד הילדים "מפספס" על המיטה שלנו ועוד ועוד. 

זה מה שהלקוחות שלנו מספרים
חני אמויאל
לפני 2 חודשים
קרא עוד
היי, חייבת לשתף שפשוט אתם אלופים!!
היחס מהטלפון הראשון אליכם, הזריזות, ומאה אחוז של תוצאה מדהימה.
ושלא נדבר על המחיר ששווה כל שקל!!
ממליצה בחום!
פשוט צוות של אלופים❤❤
Ilanit Cohen
לפני 4 שבועות
קרא עוד
שרות מעולה פלוס. ניקו לי את הריפודים של הרכב. כשאחד האחראים התקשר אליי וביקש תמונות לאחר ששלחתי והייתי מרוצה גם לפני השיחת טלפון ...
הוא מיוזמתו שלח שוב נציג כדי לשפר עוד יותר. הופתעתי מרמת השרות. אין ספק שאמליץ ואשתמש בשרות שלהם גם בהמשך. שני הבחורים שניקו היו מקסימים ושירותיים מעל ומעבר למצופה. ישר כח אלופים !!!!
Michael K-r
לפני 1 שנים
קרא עוד
עבודה מקצועית, יסודית ונקייה. החזירו ספות בנות 4 ו10 שנים לחיים חדשים. לא חשבתי לרגע שאפשר לקבל תוצאות כאלה. מחיר הוגן ושרות מעולה. יישר כוח
ליז וישי כהן
לפני 2 שבועות
קרא עוד
ממליצה על השרות היחס האמינות יצא ספה מבריקה כמו חדשה. תודה רבה🌸
Yuval Nissim
לפני 5 חודשים
קרא עוד
אחרי שראיתי את התכנית של רפי רשף ובמקרה הגיע אלי הבחור שהופיע בתכנית ששמו מתן, קיבלתי שירות מעולה ונעשה לי טסט לספה ויצא מהמם אני מודה לכם על שירות מדהים וחוויה יוצאת דופן!! תודה
Previous
הבא

שינה איכותית ובריאה על מזרן זוגי

כדי לשמור על הבריאות שלכם ועל האסתטיקה של סביבת השינה שלכם, אנחנו ממליצים על ניקוי מקצועי של המיטה של שלכם אחת לשנה, בנוסף למספר פעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות בעצמכם.

מזרן זוגי נקי ונקי יסייע לכם לשמור על ערנות לאורך היום, על שינה איכותית ורציפה ללא נחירות שתמלא אתכם בכוחות מחודשים ואוויר נקי שאתם נושמים במהלך השינה.

חדר שינה, מזרון

מזרן זוגי שמלוכלך באבק, כתמים משתיה, אוכל שומני, הפרשות גוף שומניות כמו זיעה, דם, קיא ופיפי, מוצרי איפור והיגיינה – כל סוגי הכתמים האלה עלולים לחדור לעומק המזרן ולפתח עובש, חיידקים וקרדיות ולתגובות אלרגיות, גירוד בגוף ופגיעה במערכת הנשימה כמו שיעול וצינון.
מלבד ההשלכות הבריאותיות הכתמים האלה מהווים נזק אסתטי למזרן ולחווית השינה ומקצרים את חיי המזרן.

איך שומרים על מזרן זוגי נקי במחיר שפוי או בשיטת עשה זאת בעצמך?

כדי לשמור על סביבת שינה נקייה יש לבצע ניקוי מזרן על ידי חברה מקצועית אחת לשנה בנוסף למספר פעולות פשוטות שכל אחת ואחד יכולים לעשות:

פעם בשבוע להוריד מהמזרן את המצעים, לשאוב אבק באופן בכל שטח המזרן, מכל הצדדים כולל הדפנות. חשוב לבצע את השאיבה באופן יסודי ולעבור עליו פעמיים ולהתעכב במיוחד בשולי המזרן ובאזורי התפרים.

שירותי ניקוי איכותיים של מג'יק קלין

להניח את המזרן במקום מאוורר ליד חלון או במרפסת למשך כשעה ולאחר מכן להחזיר למקום.

בצורה כזו, מלבד הצורך בניקוי כתמים אנחנו שומרים על המזרן הזוגי שלנו נקי מאבק, לכלוך וחיידקים, דואגים לבריאות שלנו ומאריכים את חיי המזרן.

כאשר אתם מזהים כתם טרי במזרן, לא צריך לרוץ ולשלם כסף לחברת ניקוי. בחלק גדול מהמקרים ניתן לטפל בכתם בעצמנו. מספיגים תמיסת חומץ או סודה לשתיה על אזור הכתם, ממתינים כחצי שעה כדי לאפשר לתמיסה לפרק את הכתם, לוקחים מטלית יבשה ומנגבים בעדינות את אזור הכתם (לא לשפשף אלא לנגב בעדינות). לאחר מכן יש להעמיד את המזרן במקום מאוורר עד לייבוש מלא של המזרן. חשוב מאוד להחזיר את המזרן למיטה רק כשהוא יבש לחלוטין כדי למנוע התפתחות של עובש.

השאירו פרטים לניקוי מזרן זוגי מחיר

ניקוי מזרן זוגי – מחיר ללא תחרות

אם המזרן שלכם התלכלך בכתם שלא יורד ומזיק לו מבחינה אסתטית ואתם לא מצליחים להסיר אותו? אין לכם את הכוח או את הסבלנות לטפל בניקיון המזרנים אחרי יום עבודה עמוס וארוך? אתם מוזמנים להתקשר אלינו או להשאיר פנייה באתר ותקבלו שירות מקצועי ומנוסה על ידי צוות ניקוי מקצועי ומנוסה של מג'יק קלין.

ניקוי מזרן זוגי מחיר | מגיק קלין
צרו קשר לניקוי מזרן זוגי מחיר
או השאירו פרטים ונחזור אליכם
מדוע לבחור במג'יק קלין
מה חדש באתר?
Call Now Button